![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn dus de rijke elites ginder die een groot deel van de schuld dragen door de corruptors hun zakken te laten vullen!
Dat ze die uitschakelen, op een paar slachtoffers meer of minder steekt het ginder blijkbaar niet! En laat ze een maatschappij uit de grond stampen die naam waardig! Ze hebben dikwijls de rijkdommen, dat ze die gebruiken! Alleen moeten ze ervoor werken, en daar knelt het schoentje wellicht bij velen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen werd ik op straat en masse plots lastig gevallen door jonge zwarte hoertjes. Toevallig is hier een paar maand terug in mijn haventje La Restinga een gammele lekke boot toegekomen met 100 afrikanen : ik geloof dat ik er een foto van postte (eens zoeken) In Lanzarote werd een vluchtelingenboot overvaren dit jaar door een boot van de Guardia Civil met daarbij 10 doden. De aankomst van boten vluchtelingen is vrij frequent. Afrika is maar 100 km ver. Al die mensen worden in de regel terug gedeporteerd. Vandaar misschien dat er niet meer komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een kromme vergelijking met Red Star Line.
De Europeanen die in de 19de eeuw naar de VS migreerden kregen geen gratis medische zorg, onderdak, voedsel, leefloon en kinderbijslag bij aankomst. Die moesten met hun eigen zweet zien te overleven i.t.t. de uitkeringstoeristen waarmee Europa vandaag overspoeld wordt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Voor zover ik weet krijgen ze geen leefloon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op uw eilandje niet, vandaar dat die arme meisjes straathoertjes werden, hun "reisagenten" eisten dat het afbetalingsplan gevolgd werd.*
En het "terug naar af" systeem lijkt wel vruchten af te werpen. Uw eilandje krijgt weinig bezoek. Nu datzelfde systeem invoeren voor heel Europa, en we komen al ergens. Nu, versta me niet verkeerd, ik ben niet tegen imi of emigratie. Maar niet om middelen weg te gooien. Daar hebben we al meer dan genoeg politici voor. * Heb ook dat al vroeger aangehaald. Iemand die de lichamelijke middelen kan aanbieden, da's beter dan 4 geiten op de kade. Zo'n maske achter een raam in Brussel, dat brengt 1000den € per week binnen voor haar beschermheren.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 oktober 2013 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() OK erkende vluchtelingen krijgen leefloon in België lees ik op wiki.
Maar hoevelen worden erkend? Laatst gewijzigd door eno2 : 10 oktober 2013 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ze niet erkend zijn, dan krijgen we grappen zoals de knappe zwarte meisjes achter groezelige raampjes.
![]() |
![]() |
#130 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is Marine Le Pen. Marina Le Pen werkt eerder op de lachspieren en doet denken aan het volgende liedje:
http://www.youtube.com/watch?v=zQaJB2-guc4
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vergeet er wel bij te vermelden dat zij het beloofde land gretig kwamen inpikken. Onder de huidige wetgeving is zoiets dus diefstal. Een leefloon en hulp ontvangen is dat echter niet. Voor zover jouw kromme vergelijking pffft! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wel ze kunnen hier bijvoorbeeld ook nog naar de Waddeneilanden vertrekken en in Rusland is Siberië ook helemaal leeg en vrij. leefloon en hulp zijn echter niet voorzien. (en bij de Inuit is er ook nog veel plaats over zonder leefloon of hulp).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook al kwamen er honderdduizenden "echte" vluchtelingen, dan moeten we ze hier nog niet binnenlaten en opeenstapelen maar in hun land proberen tussen te komen en te helpen. In ons eigen landje met onze eigen burgers zijn er ook "rijken" en "armen". Die armen moeten ook zo maar niet binnenlopen bij die rijken en zich daar laten neerploffen! Zo werkt het niet. Laatst gewijzigd door andev : 11 oktober 2013 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De volgende ...
Another tragedy at sea as dozens drown 'including 10 children' when boat carrying 250 immigrants capsizes near Sicily.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de lokale reisagenten het een beetje opsmukken. Zouden er geen bij zitten die hun opleiding gekregen hebben in Noord Korea?
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Het Italiaanse leger verdrievoudigt zijn aanwezigheid in de "Zee des doods" onmiddellijk vanaf nu om de vluchtelingen te redden, kondigt eerste minister Letta aan.
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 13 oktober 2013 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Schepen
|
![]() Dat zal direct meteen helpen.
|
![]() |