![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allemaal belgische producten voor wie het wil. Dus wanneer Di Rupo ons wijsmaakt dat hij de koopkracht van de mensen vrijwaart liegt hij. Zo simpel is het. Ik daag je uit dit te weerleggen, niet met slogans maar met argumenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Het is de simpele waarheid.
En een onozele opmerking van u toch ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 17 oktober 2013 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt maar ten dele. Hopelijk maakt hij "zijn" partij niet kapot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo slecht doet de VL regering het nog niet, met uitzondering van de SP.A. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Joepie Elio II komt eraan.En forse belastingverhogingen zitten er na mei 2014 ook aan te komen.
Kick the Can!Yes we CAN!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Omdat hij mogelijkerwijs door de partij gedwongen wordt om dat toch te doen. Maar dan zullen ze zijn arm serieus moeten omwringen.
Dat jij niet goed kan lezen is uw pobleem, je leest wat je wil lezen. BDW zijn persoonlijke keuze is om burgemeester te blijven. Laatst gewijzigd door stuyckp : 18 oktober 2013 om 06:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat hij zich ook maar door iemand in zijn partij zou laten dwingen om iets tegen zijn zin te doen kan ik dan weer echt niet geloven. Sorry, maar hij staat zodanig boven zijn collega's dat dit niet realistisch is. Met welk argument zouden ze kunnen dreigen ? En wie zou dat durven ? Die mag 5 minuten later zijn bureau leegmaken. BDW zie ik in zijn partij op dat vlak vergelijkbaar met vroeger J-L Dehaene of Guy Verhofstadt. Die hadden in hun tijd ook zoveel macht en aanzien in eigen partij dat er gewoon niemand was die hun keuze nog kon, mocht of durfde aanvechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de N-VA echt te bang is om naar de verkiezingen te gaan in 2014 zonder een centrale hoofdrol voor De Wever, is er echt iets mis met die partij. Daar loopt toch volk genoeg rond?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Cd&v zal toch ook niet zonder wouter beke gaan?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer lezen. Of wat begrijp je niet aan het verschil tussen "ZONDER De Wever naar verkiezingen gaan" en "naar verkiezingen gaan zonder CENTRALE HOOFDROL voor De Wever"?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die indruk wekken ze. En dat vind ik enorm teleurstellend.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als sommigen de indruk hadden dat het Weverke iets van zijn politieke strijdlust verloren zou hebben, dan moeten ze dit even lezen:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...mpaign=enieuws Echtgenote Bart De Wever kruipt door oog van de naald Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 oktober 2013 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vraag is niet of ze zonder hem in de centrale hoofdrol naar de verkiezingen gaan. Natuurlijk doen ze dat, ze zouden moeten gek zijn om het niet te doen. Het gaat er enkel over of hij een minister, of minister-president, of premierschap zal opnemen als hij verkozen is. (wat hij uiteraard zal zijn) Deze ambten kan hij niet cumuleren met zijn burgemeesterschap dat hij dan zou moeten opgeven. Woordbreuk dus. Indien hij burgemeester blijft zal hij natuurlijk wel parlementslid kunnen blijven. Daar is geen onverenigbaarheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het is niet hijzelf die beslist, het zijn zijn partijleden en zijn kiezers. Vergelijk: mijn baas zegt dat ik morgen het gras moet afrijden aan de achterkant van het bedrijf. Ok. Maar 's ochtends voor ik begin, verandert hij van gedacht: ik moet het gras afrijden aan de voorkant van het bedrijf, omdat het weerbericht ongunstiger geworden is voor de dagen erna. Ik pleeg geen woordbreuk. Ik doe wat mijn baas zegt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |