Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 oktober 2013, 13:10   #121
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD Bekijk bericht
Niet echt. Want de NVA faalt in het bieden van sociale oplossingen en niemand kan ontkennen dat de bevolking meer en meer richting armoede gaat en de bedrijven blokkeren of verlopen naar het buitenland.

Het is zo gemakkelijk een beleid te kritiseren en zelf niet met oplossingen naar voor te komen.
Na een zinsnede als
niemand kan ontkennen
komt meestal een vermomde onwaarheid omtrent iets ideologisch.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD Bekijk bericht
In de 7de dag verweet het Vlaams belang de NVA dat Jan Jambon, ik moet zeggen, interessante kritiek leverde op economisch vlak. Het is een van de weinige keren dat ik mijn oren open doe en luister naar hun betoog en er zitten punten in die te bekijken vallen.
...
Mijn samenvatting van dat gesprek in de zeverende dag van vandaag:

Alle Vlaamse partijen zijn akkoord en weten wat er moet gebeuren.
Tsjeven en liberalen (aanwezig), sosen en groenen (niet aanwezig) weten het ook, willen wel maar laten zich toch liever bij hun pietje nemen door Di Rupo die hen alzo belet van verder te gaan dan een heel klein stapje.

NVA zegt het omzichtiger om meer kiezers binnen te halen; het Belang zegt het ietwat dom-agressief en weinig 'wervend', dus contra-productief:
het zal nooit gaan met de Franstaligen, in een samenwerkingsverband dat inniger is dan de band tussen de staten intern de EU.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 20 oktober 2013 om 13:10.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 13:10   #122
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Je zegt het zelf:

Brussel telt zo’n 85% �* 90% Franstaligen waarvan ongeveer een derde een andere moedertaal dan het Frans heeft’
Kijk B:

"comment tu t'appelles B?"

Ik ben ook Franstalige.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be