Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Vlaamsblok >< Holebi?
Pro 5 35,71%
Contra 9 64,29%
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 15 februari 2003, 12:53   #121
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan 't Prof Amateurke
Het Vlaams Blok is wel tegen de algemeen heersende sfeer waarin homoseksualiteit wordt voorgesteld als een volstrekt normale gedragsvorm of zelfs een na te streven ideaalbeeld.
Dit is niet zo dus waarom moeten ze zich daartegen dan verzetten? Homosexualiteit in de taboesfeer willen houden?

Citaat:
Voor het Vlaams Blok is homoseksualiteit een menselijk verschijnsel en dus geen politiek of maatschappelijk probleem.
Waar blijven de mensen met hun menselijkheid dan in onze maatschappij volgens het blok? Het burgerlijk huwelijk is een gerechtelijke document, bebaald door de wetten in ons land en tot nader order worden die gemaakt door de politiek. In wel opzicht zou de politiek er volgens het Blok dan niets mee te maken hebben?

Groetjes
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2003, 13:02   #122
chr.wouters
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Bleuh, 8 pagina's gebleir over het huwelijk in alternative"configuraties"
Wanneer gaan ze het huwelijk met meerdere partners eens overwegen.. of een huwelijk in communeverband?
Inderdaad. Mannen die op en in mannen kruipen moeten we allemaal o zo goed vinden omdat het de"diversiteit"bevordert. Maar samenlevingsverbanden met wisselende hetero-partners, DAT is pas taboe!
Och, het is even wennen maar dan is het heel plezant! Ik kan dat elke gezonde hetero aanbevelen!
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2003, 13:18   #123
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ikzelf ben meer geneigt tot de monogamie.
Ik heb niet genoeg stamina om 2 of meer vrouwelijke partners te geven wat ze verdienen.

Ook is het tegenwoordig gevaarlijk om wisselende contakten te hebben en toch ten volle te profiteren van het hele gamma van lichamelijke geneuten.
Oud 15 februari 2003, 13:40   #124
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal rechts
Seg en wat een zever weeral het allerbekende liedje van het blok en de concentratie kampen enz..
Dat plaatje is echt afgezaagt hoor ,ik ben voor van alles voor het blok ,al mogen ze voor mijn part nog hardere standpunten aan nemen.
Ik heb niet gezegd dat dit de punten zijn van het Blok maar zoals je zelf hier herhaald wil jij verder gaan dan het Blok, en zou dus niet weten hoe je verder kunt gaan zonder concenteatiekampen enz... aan te halen.

Citaat:
En heb jij iets tegen voorbehoedsmiddelen george?!
Nee, ik heb zeker niets tegen voorbehoedsmiddelen. Ook "de pil" is een voorbehoedsmiddel en als je die dus gebruikt ben je even onnatuurlijk bezig als homo's. Die onnatuurlijkheid die jij en je geestesgenoten inroepen om holebi's de zelfde rechten te ontzeggen houden dus geen steek. Erg consequent kun je dat toch niet noemen hé?
Zo wil je verhinderen dat holebi's elkaar TROUW kunnen beloven op het gemeentehuis terwijl TROUW voor jezelf blijkbaar een belanrijke waarde is.

Bespaar je in elk geval de moeite om raad te gaan vragen aan je partij, enkele weken geleden heb ik hen al een vraag gesteld omtrend het homo gedoe en de contradicties in de partij hieromtrend maar heb nog steeds geen reactie gekregen.
Groetjes
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2003, 13:58   #125
chr.wouters
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ikzelf ben meer geneigt tot de monogamie.
Ik heb niet genoeg stamina om 2 of meer vrouwelijke partners te geven wat ze verdienen.

Ook is het tegenwoordig gevaarlijk om wisselende contakten te hebben en toch ten volle te profiteren van het hele gamma van lichamelijke geneuten.
Zoals ik al zei: het is even wennen
Vooral het eten is een probleem als die allemaal voor u willen koken!
Op een paar maanden tijd was ik 10 kilo bijgekomen-die zijn er nu terug af.
Bij mij is het" j'agis, puis je réflechis!"
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2003, 15:46   #126
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters
Citaat:
Bleuh, 8 pagina's gebleir over het huwelijk in alternative"configuraties"
Wanneer gaan ze het huwelijk met meerdere partners eens overwegen.. of een huwelijk in communeverband?
Inderdaad. Mannen die op en in mannen kruipen moeten we allemaal o zo goed vinden omdat het de"diversiteit"bevordert. Maar samenlevingsverbanden met wisselende hetero-partners, DAT is pas taboe!
Och, het is even wennen maar dan is het heel plezant! Ik kan dat elke gezonde hetero aanbevelen!
Wat is dat nu weer. Eenhuwelijk tussenman en man, vrouw en vrouw, man en vrouw, dat is toch net hetzelfde. En die week van de diversiteit die nu afloopt was een héél goed teken, hopelijk wordt dit een jaarlijks of tweejaarlijks feit. Een beetje stilstaan dat we elkaar moeten aanvaarden zoals we zijn. En dat we allemaal recht hebbenop geluk of niet soms?
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2003, 17:03   #127
radicaal rechts
Partijlid

Stuur een bericht via MSN naar radicaal rechts
Standaard

Piano, ik vind echt dat jij de ALLERlaatste persoon op de wereld bent die iets moet of mag zeggen over vrije meningsuiting!
Op een betoging die ik ooit meegemaakt heb ,was een linkse die een spandoek bij had waar op stond:geen vrijheid voor de vijanden van de vrijheid,in jouw geval moet dat worden :geen vrije meningsuiting aan de vijanden van de vrije meningsuiting.
En ik bedoel daar mee dat jij de vijand bent van de vrije meningsuiting,hoe ondemocratisch maar weer van je.
Altijd dat het in je straatje past ben je o zo de democraat ,maar je masker valt steeds weer af.
En nogmaals ik ben inderdaad vlaams blokstemmer omdat deze partij dichtst bij mijn gedachtengoed staat,maar ik PERSOONLIJK(dus ik spreek totaal niet in naam van de achterban!)wil daar verder in gaan ,niet met concentratie kampen en die hele rimram ,nope gewoon radicale voorstellen uitvoeren zoals veel meer politie op straat ,nultoleratie ,vreemdelingen die hier niet horen op het vliegtuig zetten enz...
George ,ik vraag geen raad aan mijn partij ,ik zeg wat ik wil en doe wat ik wil.
Bartje waarom geen tegenstemmen denk je van de gevestigde partijen,simpel omdat ze anders te boek staan als holebi onvriendelijk.
Te bang om een eigen mening te hebben en te verkondigen.
Jij kunt me weeral eens een slechte moeder noemen je doet maar daarom verander ik mijn mening nog niet.
Maar ik vraag me steeds en meer af waar zo een "persoon" als jij die heel onnatuurlijk en abnormaal is ,mij eens gaat zeggen hoe ik MIJN zoon zou moeten opvoeden.
Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen.
Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit!
radicaal rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2003, 19:44   #128
bartje
Minister-President

Standaard

JE voedt je zoon misschien wel goed op maar het feit dat je hem op straat zou zetten om het homo zijn maakt al meteen een slechte opvoeding een héél slechte. Ik wacht nog altijd op de bewijzen, maar die heb je niet zodus ...
Oud 15 februari 2003, 20:51   #129
radicaal rechts
Partijlid

Stuur een bericht via MSN naar radicaal rechts
Standaard

Seg nu spreek jij je eigen tegen nietwaar ,wat is het nu?!
Ik voed mijn zoon goed op maar als ik hem op straat zet wegens dat hij homo is maak ik van de "slechte" opvoeding een heel slechte?!
Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen.
Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit!
radicaal rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2003, 21:54   #130
Jan 't Prof Amateurke
Vreemdeling

Stuur een bericht via ICQ naar Jan 't Prof Amateurke Stuur een bericht via MSN naar Jan 't Prof Amateurke
Standaard

De voorbije honderd jaar heeft zich inzake homoseksualiteit een
belangrijke evolutie voorgedaan. In een nog niet zo ver verleden werd
homofilie afgedaan als een ziekte waarvan men diende te genezen en
weigerden velen deze anders-geaardheid te aanvaarden. Erger nog, er
is een duistere periode geweest waarin homofielen op straat een
stigma moesten dragen en waarin zij op systematische wijze vervolgd
en geliquideerd werden. Gelukkig is er sindsdien een hele weg
afgelegd. Vandaag bestaat er een vrij algemene consensus van
aanvaarding, wordt algemeen gepleit voor een humane integratie en
voor een respectvolle behandeling.

Maar wat zien we vandaag? We beleven het tegenovergestelde van
vroeger. Al wie durft kritiek te uiten op bepaalde excessieve
gedragingen, op exuberante promotie, op het provocatieve
exhibitionisme tijdens de fameuze homostoeten bijvoorbeeld, die
komt op de brandstapel terecht. Een agressieve lobby heeft zich
meester gemaakt van het debat, en dicteert ons hoe we over dit
fenomeen moeten denken. Al wie niet denkt zoals deze homolobby,
die wordt meteen afgeschilderd als een conservatief of een reactionair,
erger nog, als iemand die onverdraagzaam en homofoob is, als
iemand die discrimineert en die dus sinds kort, sinds de goedkeuring
van de rampzalige, totalitaire antidiscriminatiewet van Onkelinx,
strafbaar is omwille van zijn mening.

Een bijna hilarisch voorbeeld
hiervan is de recente toekenning van de homofobieprijs aan niemand
minder dan Danny Smagghe van de VLD. Wie is die man? Danny
Smagghe is een braaf en vriendelijk provincieraadslid uit Vlaams-
Brabant die enkele jaren geleden overliep van het naar zijn smaak
nogal dictatoriale Agalev naar de VLD. Een aantal maanden geleden
sprak hij zich in negatieve zin uit over het homohuwelijk en over
adoptie door homokoppels en hij werd meteen in de ban geslagen. Het
pijnlijke is evenwel dat Smagghe zélf al jaren openlijk uitkwam voor
zijn homoseksualiteit en ook opkwam voor de belangen van deze
groep. Maar hij ging blijkbaar niet ver genoeg. Plots werd ook hij
gecatalogeerd als een homofoob. Als iemand die dus geacht werd
zichzelf te haten. Gelukkig wist de brave man het met enige humor op
te vangen.

Bron: tussenkomst van Bart Laeremans op 30 januari 2003, volksvertegenwoordiger van het Vlaams Blok
Oud 16 februari 2003, 10:16   #131
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

In Uw posts probeert U met alle middelen te focussen op het officiële standpunt van het blok. Wat het Blok doorheen de jaren gezegd heeft, komt daar echter niet mee overeen. En waarom? Het blok weet verdomd goed dat hun échte homostandpunt niet aanvaard zou worden. Net zoals ze zwijgen over zoveel andere zaken...

Een kleine bloemlezing van een andere thread:

Filip Dewinter in een interview met De Nieuwe Revu van 28 april 1993: "Neem de sfeer van permissiviteit waarin minderheden als lesbiennes worden genormaliseerd, zelfs ten voorbeeld worden gesteld! Dat zijn dingen die bij mij geen sympathie oproepen. Homofilie behandelen op hetzelfde niveau als een normaal hetero-huwelijk - dat kan natuurlijk niet."

In mei 1991 kwam homoseksualiteit ruim aan bod op het Gezinscongres van het Vlaams Blok. In de brochure die hierover verscheen lezen we ondermeer: "Het is echter duidelijk dat homoseksualiteit, alleen al door het feit dat ze niet geschikt is in de natuurlijke orde, de maatschappij geen baat bijbrengt."

Madam Colen: "Ik vind homoseksualiteit vies en de homoseksuele praktijk een perversie." en in Het Nieuwsblad van 16 december 1996: "De homoseksuele praktijk is tegennatuurlijk. Zij is een degradatie van het mens-zijn en druist in tegen de orde van de schepping"

Vlaams Blok-gemeenteraadslid Roger Catrysse uit Blankenberge trok in januari 2000 in de gemeenteraad van leer tegen het samenlevingscontract voor holebi's: "Uit een copulatie van wezens van hetzelfde geslacht kan nooit nieuw leven ontstaan. Er bestaan natuurlijk wezens die zichzelf bevruchten. Dit zijn de hermafrodieten. Tot nu toe nog altijd dieren van een lagere soort. Het celebreren van een homocontract komt neer op het offeren op het altaar van de zogenaamde progressisten, van wie het gedachtengoed er slechts op gericht is onze maatschappij te vernietigen en een anarchistische pseudo-moraal in het leven te roepen"

In Antwerpen werd het initiatief genomen tot een Roze Huis, een huis waar lesbiennes en homo's terecht kunnen voor informatie en activiteiten. Eind november 1998 beoordeelde het Vlaams Blok dit initiatief als volgt in de Antwerpse gemeenteraad: "In het Roze Huis, door ons betaald, worden jongens en meisjes aangelokt om kennis te maken met de gay community, wat wil zeggen beroepspedofielen en beroepspooiers van jongens en meisjes. (...) Schepen Wellens kent in een half uur miljoenen toe aan beroepspooiers. (...) Waarom krijgen bijvoorbeeld massochisten, die toch al een hard leven hebben, geen huis?" Dat zei Vlaams Blokker Emile Verrijken in de Antwerpse gemeenteraad van 23 november. Zijn uitspraken waren zo grof dat het stadsbestuur zich verplicht voelde aan te kondigen juridische stappen te ondernemen tegen het gemeenteraadslid van het Blok.

...het gebrek aan duurzaamheid in homoseksuele relaties is niet het gevolg van het ontbreken van het homohuwelijk ... het is klaarblijkelijk inherent aan de aard van homoseksualiteit...

De studiediensten van het Blok minimaliseren de holebi-minderheid tot slechts 1 of 2 procent.

Stijn Hiers, fractiesecretaris Vlaams-Blokfractie in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, bakt het helemaal bruin in een poging om humor te verkopen op Politiek.Net: "Het kan goed zijn dat een man graag een andere man ziet; daar heb ik zeker geen enkel bezwaar tegen. Maar moet men daarom een homohuwelijk toelaten? Wat als er eenzame bejaarden zijn die hun hond graag zien? Moeten die dan ook kunnen trouwen?"

In april 1985 schreef Jan Stalmans: ?Alles bij elkaar vormen die viespeuken een stinkend zootje linkse reetkevers (andere woorden ontbreken me), waarin alle schakeringen van links zijn vertegenwoordigd (?) Dergelijke viezeriken komen onze kinderen bevuilen aan de scholen met hun smerige pamfletten, met foto?s van homo?s die elkaar in het kruis tasten. Het staat dan ook als een paal boven het rozenwater dat het Vlaams Blok dit niet zal laten betijen.?

Op 26 maart 1985 werden militanten van de homobeweging aangevallen door een knokploeg van het Vlaams Blok, terwijl ze pamfletten uitdeelden aan een school in Edegem. Aanvoerder van de knokploeg was Xavier Buisseret één van de stichters van het Vlaams Blok. In het partijblad schreef hij zelf volgend verslag van de actie: ?Een drietal geslachtslozen begon op zeker ogenblik pamfletten uit te delen. Enkele maar, want ze waren erg vlug afgepakt. Een kleine streling, een paar korte rukken en tot afscheid nog een gouden voetafdruk op hun werkterrein. Proper werk: ze zijn verwittigd. Komen ze terug, wij ook. Maar we blijven niet vriendelijk.? Buisseret werd voor deze gewelddadige actie veroordeeld door het Hof Van Beroep te Antwerpen. In oktober 1997 werd Xavier Buisseret veroordeeld tot zes maanden met uitstel voor de aanranding van twee minderjarige meisjes. In 1989 vielen enkele dronken Vlaams Blokkers het gebouw binnen van het vormingscentrum Elcker-Ik in Mechelen, waar de plaatselijke homo/lesbiennewerkgroep onderdak had. Ze verklaarden aan de medewerkers van het centrum dat ze ?de homoseksuelen uit Mechelen zullen wegjagen.?

In een lezersbrief naar het Kortrijks Handelsblad van 14 april 1983 schreef het Vlaams Blok: ?Mogen wij vragen aan de verantwoordelijke uitgevers van dagbladen en/of weekbladen en reclamebladen geen aankondigingen meer te plaatsen met betrekking tot homoseksualiteit. Dergelijke advertenties ontsieren het geheel van uw blad.?

Piano heeft meer van dit fraais:

Alexandra Colen : "Wetenschappelijk onderzoek in Nederland heeft
aangetoond dat het gemiddeld leeftijdsverschil tussen man en vrouw bij
hun eerste huwelijk ongeveer 1 jaar is. Bij een tweede huwelijk is de
man gemiddeld 9 jaar ouder dan zijn vrouw. Zo worden dus voortdurend
jonge vrouwen weggedraineerd van de jonge-mannen-markt naar de
oudere-mannen-wereld. Waardoor schaarste ontstaat op eerstvernoemde
markt. En wat stellen we vast ?! Simultaan met deze ontwikkeling neemt
ook de homoseksualiteit in onze maatschappij toe! Bij gebrek aan
vrouwen natuurlijk! Het gaat dus niet om echte homoseksualiteit, maar
om een perverse oplossing van een acuut probleem."
en ook nog....

A. Colen ziet ook een merkwaardige verklaring voor het voorstel van
SP'er Guy Swennen om de successierechten voor samenwonenden op
hetzelfde niveau te brengen als voor gehuwden. AC: "Men moet dit
durven zeggen, de eis van de homo's is ingegeven door geldzucht. De
nalatenschap van een homoseksueel is vaak zeer omvangrijk, veel
omvangrijker dan die van iemand die kinderen heeft grootgebracht.
Homo's behoren in onze maatschappij tot diegenen die over het meeste
geld beschikken."

Karel Dillen (2): "... in een vrij, sterk, eenwordend Europa moet een einde worden gesteld aan alle mogelijke ontaardingsverschijnselen als homohuwelijken en transseksuele fokkerijen...."

Xavier Buisseret (3): "Er zijn de laatste weken zoveel vieze, vuile
zaken geweest dat ik hierover mijn gal moet uitspuwen, anders moet ik
mij laten opereren. Zaterdag 5 mei, stralende zomerdag. Te Antwerpen
was het "roze zaterdag". Voor diegenen onder jullie die het niet
snappen, Antwerpen stond de hele dag ter beschikking van homo's en
lesbiennes en diergelijke. Walgelijk. Ze begonnen hun feestje met een
mis (?). Ja, een mis. En volgens hun eigen schrijven werd die mis(?)
opgedragen door homoseksuele priesters. Als blijk van hun solidariteit
en genegendheid verkondigden die homopriesters dan nog van de
preekstoel dat die roze viezerdjes de nieuwe profeten zijn. Men zou
voor minder vloeken. Na de "mis" gingen ze in optocht hand in hand van
het stadspark naar de Grote Markt... De stoet zelf was een opeenhoping
van abnormale viezigheid en rioolsmeerlapperij. Er is werk aan de
winkel OVAM ! Het moet gezegd dat de hoofdbrok gevormd werd door
Hollanders. Now seg, wat een fiese troep..."

Notes:
(1) Alexandra Colen deed dit citaat in een interview met het weekblad
Humo. Zij is de dochter van een oostfronter en ex-collaborateur en
werd geboren in Ierland te Dublin. Zij zetelt in de kamer voor het
Vlaams Blok: http://www.dekamer.be/deputes/PN827.html en zij is
ondermeer lid van Pro Vita en en van de Charismatische Beweging. Zij
duwt de kieslijstlijst voor het V-Blok voor de Antwerpse Provincieraad
voor 8/1/00 aanstaande. Filip Dewinter (VB) noemde haar ooit "die
puriteinse kwezel".
(2) Karel Dillen deed die uitspraak in een tussenkomst in het Europees
Parlement op 16 januari 1990. Hij is lid van het Europees Parlement
zie http://www.planetinternet.be/verkiez...fiches/ep.html en:
http://wwwdb.europarl.eu.int/ep5/owa...mode=&ireturn=
en sinds 8 juni 1996 erevoorzitter -voor het leven- van het Blok toen
hij werd opgevolgd door Frank Vanhecke.
Zie ook: http://www.vlaams-blok.be/geschiedenis.html
(3) Xavier Buisseret schreef dit artikel in het partijblad van het
Vlaams Blok in het juninummer van 1990. Hij was Vlaams
Blok-parlementslid en propagandaverantwoordelijke van die partij, tot
hij op 13 oktober 1997 werd veroordeeld wegens aanranding van de
eerbaarheid van 2 minderjarige meisjes van 14 en 17 jaar oud
(pedofilie). Hij heeft een straf van 6 maanden met uitstel gekregen en
is ontzet uit z?n burgerrechten voor 5 jaar.
Gerolf Annemans (VB-Kamerlid) op 15 juni 1992:
"Het Vlaams Blok voelt zich niet gebonden door de Universele
Verklaring van de Rechten van de Mens.
Die VN-verklaring is mee opgesteld door mensen uit
Senegal en Ivoorkust. Daarmee moeten wij hier in
Borgerhout geen rekening mee houden."
UVRM http://www.aix-scientifics.com/menschrn.htm
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2003, 11:14   #132
vlaanderen72
Banneling

Standaard

En wat is nu het punt van je tirade?!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2003, 12:21   #133
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Seg nu spreek jij je eigen tegen nietwaar ,wat is het nu?!
Ik voed mijn zoon goed op maar als ik hem op straat zet wegens dat hij homo is maak ik van de "slechte" opvoeding een heel slechte?!
Ik zeg wel MISSCHIEN en hoe dan ook wie als ouder zijn kind op straat zet is slecht, maakt de opvoeding totaal teniet.
Oud 16 februari 2003, 12:26   #134
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
te vangen.

Bron: tussenkomst van Bart Laeremans op 30 januari 2003, volksvertegenwoordiger van het Vlaams Blok
Allé weeral een verdraaiing van de woordne, Smaghe werd genomineerd voor deze fobieprijs maar kreeg hem uiteindelijk gelukkig niet. Dus aub hé, trouwens alles werd uitgepraat met Smaghe. Zo zie je maar Vlaams Blokkers ook specialist in het verdraaien van woorden!!
Oud 16 februari 2003, 12:28   #135
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
En wat is nu het punt van je tirade?!
Dat het Vlaams Blok tot en met homohatend is, al die uitspraken van verschillende Blokkers zijn toch wel héél duidelijk TEGEN homo's of niet soms?
Oud 16 februari 2003, 12:33   #136
crimineelke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Citaat:
te vangen.

Allé weeral een verdraaiing van de woordne, Smaghe werd genomineerd voor deze fobieprijs maar kreeg hem uiteindelijk gelukkig niet. Dus aub hé, trouwens alles werd uitgepraat met Smaghe. Zo zie je maar Vlaams Blokkers ook specialist in het verdraaien van woorden!!
Is het niet zo dat men eerst met het plan liep ook AbouJahjah te nomineren? De politiek-correcte druk was echter zo groot dat men zijn naam geschrapt heeft. Nochtans was hij de ideale kandidaat om de prijs te krijgen, niet alleen persoonlijk wegens zijn uitspraken, maar ook wegens het feit dat agressie tegen homo's meestal uit islamitische hoek komt (ook al mag dat niet geweten zijn)
Oud 16 februari 2003, 13:41   #137
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Bartje, ik ben geen slechte moeder en dat ik ooit mijn zoon zou buiten gooien wegens zijn homo zijn ,is mijn goed recht wat jij ook moge aanhalen.
Ik wens niet samen te leven met een persoon die in mijn ogen abnormaal en onnatuurlijk is ,al is het mijn eigen bloed.
Ik zou me doodschamen indien hij ooit homo blijkt te zijn.
Dan heb ik inderdaad te kort geschoten als moeder.
En neen al ben ik vlaams blokker ik haat geen holebi's ik ben het gewoon niet eens met hun en uw levenswijze.
Hoe graag jij het ook anders zou willen zien ,niet elke mens op aarde (en gelukkig maar) vind dat zo evident hoe jij leeft en bent.
Oud 16 februari 2003, 13:49   #138
bartje
Minister-President

Standaard

MAar bewijs het dan dat ze abnormaal en onnatuurlijk zijn. En wie zijn eigen kind om welke reden danook buiten zet, is gefaald in ALLE opzichten. En wie zijn kind buitenzet bv omwillen van het homo zijn, mag wel gecatologeerd worden als homohater bij uitstek. Je bent geenhomo haatster zeg je maar je zit ze wel af te breken tot en met dat je zelfs je eigen zoon op straat zou zetten. En je weet, eigen kinderen op straat zetten, dat gaat zo maar niet hé. En je schamen om het homo zijn wel en dat je hem buitenzet daarover zou je je niet schamen misschien, iemand van je eigen bloed. Wel begin dan aan geen kinderen hé als je maar zo'n rotmentaliteit hebt.
Oud 16 februari 2003, 14:46   #139
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
MAar bewijs het dan dat ze abnormaal en onnatuurlijk zijn. En wie zijn eigen kind om welke reden danook buiten zet, is gefaald in ALLE opzichten. En wie zijn kind buitenzet bv omwillen van het homo zijn, mag wel gecatologeerd worden als homohater bij uitstek. Je bent geenhomo haatster zeg je maar je zit ze wel af te breken tot en met dat je zelfs je eigen zoon op straat zou zetten. En je weet, eigen kinderen op straat zetten, dat gaat zo maar niet hé. En je schamen om het homo zijn wel en dat je hem buitenzet daarover zou je je niet schamen misschien, iemand van je eigen bloed. Wel begin dan aan geen kinderen hé als je maar zo'n rotmentaliteit hebt.
Bartje,ik hoef dat niet te bewijzen ik zou niet weten waarom :het is een gevoel dat ik heb ,het stoot me enorm af wat jij aanhangt ,degene die mij ooit kan verklaren dat het wel normaal en natuurlijk is moet nog geboren worden en of dat ooit zal gebeuren is maar de vraag.
Ik vind tenandere degene die zeer zeker niet geplaatst is (jij dus) mij eens moet zeggen of ik gefaald heb of niet.
Jij zult nooit kinderen op een normale wijze verkrijgen ze noch op een normale manier opvoeden ,dus het jij bent zeker nooit geplaatst om wat dan ook daarover te zeggen.
En neen wat jij ook beweert ik ben geen homohater ,maar ik wens zo niemand in mijn familie noch in mijn onmiddelijke omgeving constant te verdragen ,ik voel me er niet goed bij.
Dat niet wil zeggen dat jullie van aardbodem moeten verdwijnen ,maar wel gelieve je gedragingen thuis te uiten.
Haat is zo een groot woord voor jullie die zo een kleine meerderheid betekent.
We zullen zien of het zo maar niet gaat ,gaat het niet goedschiks dan maar kwaadschiks.(betreffende mijn zoon buiten kegelen)
Ik ben het totaal oneens met je stelling dat ik een rotmentaliteit heb en geen kinderen zou moeten hebben .
Ik zet kinderen op de wereld om dat ik van ze hou en een normaal leven wens te geven ,zoals het in deze maatschappij zou moeten zijn.
Wie ben jij eigenlijk om je onnatuurlijkheid en abnormaal zijn zomaar aan iedereen op te dringen en voor waar aan te laten nemen.
Wat een ego.
Oud 16 februari 2003, 14:58   #140
bartje
Minister-President

Standaard

MMM ja en ik zal mijn kind wel op een normale manier kunnenopvoeden. En kinderen krijgen kan door adoptie, of eventueel draagmoederschap etc. etc. Uw reactie hierboven bewijst nogmaals dat je homohatend bent ook al omdat je maar WEIGERT aan te tonen dat het abnormaal of tegennatuurlijk is. Datje er niet goed bij voelt, soit, maar je kind zet je gewoonniet op straat, PUNT! Wie zijn kind op straat zet is slecht en heeft in alles gefaald en wil zijn kind het geluk niet geven.

Enof ik geplaatst ben of niet om commentaar te geven, ik ben een mens dus mag ik aub.. ik probeer vooriedereenhet beste voor te hebbenen het mooiste te geven. En ik zal mijn kind zeker eenprachtige opvoeding geven,echt waar, zou er enorm véél voorlaten.

Enje schreef dan ook :Wie ben jij eigenlijk om je onnatuurlijkheid en abnormaal zijn zomaar aan iedereen op te dringen en voor waar aan te laten nemen.
Wat een ego.

Kan je dat dan bewijen dat het onnatuurlijk en abnormaal is voor de elvenderstige keer. Gewoon bewijzen en niet rond de pot draaien. Ik dring het aan niemand op, dat kan je trouwens niet op dringen, ik wil gewoon maar aantonen dat wij ook maar NORMALE mensen zijn van vlees en bloed. En dat lukt, héél goed zelfs. Maar ik dring mij zeker niet op. Wie zich opdringt is een moeder die haar kind op straat zet. Kan daar gewoonniet bij, krijg daar kippenvel van enwordt daar triestig van, trieste woede, dat zoiets nog kan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be