![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Vlaamsblok >< Holebi? | |||
Pro |
![]() ![]() ![]() |
5 | 35,71% |
Contra |
![]() ![]() ![]() |
9 | 64,29% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Groetjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Och, het is even wennen maar dan is het heel plezant! Ik kan dat elke gezonde hetero aanbevelen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikzelf ben meer geneigt tot de monogamie.
Ik heb niet genoeg stamina om 2 of meer vrouwelijke partners te geven wat ze verdienen. Ook is het tegenwoordig gevaarlijk om wisselende contakten te hebben en toch ten volle te profiteren van het hele gamma van lichamelijke geneuten.
![]() |
#124 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo wil je verhinderen dat holebi's elkaar TROUW kunnen beloven op het gemeentehuis terwijl TROUW voor jezelf blijkbaar een belanrijke waarde is. Bespaar je in elk geval de moeite om raad te gaan vragen aan je partij, enkele weken geleden heb ik hen al een vraag gesteld omtrend het homo gedoe en de contradicties in de partij hieromtrend maar heb nog steeds geen reactie gekregen. Groetjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Vooral het eten is een probleem als die allemaal voor u willen koken! Op een paar maanden tijd was ik 10 kilo bijgekomen-die zijn er nu terug af. Bij mij is het" j'agis, puis je réflechis!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Partijlid
|
![]() Piano, ik vind echt dat jij de ALLERlaatste persoon op de wereld bent die iets moet of mag zeggen over vrije meningsuiting!
Op een betoging die ik ooit meegemaakt heb ,was een linkse die een spandoek bij had waar op stond:geen vrijheid voor de vijanden van de vrijheid,in jouw geval moet dat worden :geen vrije meningsuiting aan de vijanden van de vrije meningsuiting. En ik bedoel daar mee dat jij de vijand bent van de vrije meningsuiting,hoe ondemocratisch maar weer van je. Altijd dat het in je straatje past ben je o zo de democraat ,maar je masker valt steeds weer af. En nogmaals ik ben inderdaad vlaams blokstemmer omdat deze partij dichtst bij mijn gedachtengoed staat,maar ik PERSOONLIJK(dus ik spreek totaal niet in naam van de achterban!)wil daar verder in gaan ,niet met concentratie kampen en die hele rimram ,nope gewoon radicale voorstellen uitvoeren zoals veel meer politie op straat ,nultoleratie ,vreemdelingen die hier niet horen op het vliegtuig zetten enz... George ,ik vraag geen raad aan mijn partij ,ik zeg wat ik wil en doe wat ik wil. Bartje waarom geen tegenstemmen denk je van de gevestigde partijen,simpel omdat ze anders te boek staan als holebi onvriendelijk. Te bang om een eigen mening te hebben en te verkondigen. Jij kunt me weeral eens een slechte moeder noemen je doet maar daarom verander ik mijn mening nog niet. Maar ik vraag me steeds en meer af waar zo een "persoon" als jij die heel onnatuurlijk en abnormaal is ,mij eens gaat zeggen hoe ik MIJN zoon zou moeten opvoeden.
GEBED VOOR HET VADERLAND: Heer,laat het prinsenvolk der oude nederlanden ,niet ondergaan in haat,in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() JE voedt je zoon misschien wel goed op maar het feit dat je hem op straat zou zetten om het homo zijn maakt al meteen een slechte opvoeding een héél slechte. Ik wacht nog altijd op de bewijzen, maar die heb je niet zodus ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Partijlid
|
![]() Seg nu spreek jij je eigen tegen nietwaar ,wat is het nu?!
Ik voed mijn zoon goed op maar als ik hem op straat zet wegens dat hij homo is maak ik van de "slechte" opvoeding een heel slechte?!
GEBED VOOR HET VADERLAND: Heer,laat het prinsenvolk der oude nederlanden ,niet ondergaan in haat,in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Vreemdeling
|
![]() De voorbije honderd jaar heeft zich inzake homoseksualiteit een
belangrijke evolutie voorgedaan. In een nog niet zo ver verleden werd homofilie afgedaan als een ziekte waarvan men diende te genezen en weigerden velen deze anders-geaardheid te aanvaarden. Erger nog, er is een duistere periode geweest waarin homofielen op straat een stigma moesten dragen en waarin zij op systematische wijze vervolgd en geliquideerd werden. Gelukkig is er sindsdien een hele weg afgelegd. Vandaag bestaat er een vrij algemene consensus van aanvaarding, wordt algemeen gepleit voor een humane integratie en voor een respectvolle behandeling. Maar wat zien we vandaag? We beleven het tegenovergestelde van vroeger. Al wie durft kritiek te uiten op bepaalde excessieve gedragingen, op exuberante promotie, op het provocatieve exhibitionisme tijdens de fameuze homostoeten bijvoorbeeld, die komt op de brandstapel terecht. Een agressieve lobby heeft zich meester gemaakt van het debat, en dicteert ons hoe we over dit fenomeen moeten denken. Al wie niet denkt zoals deze homolobby, die wordt meteen afgeschilderd als een conservatief of een reactionair, erger nog, als iemand die onverdraagzaam en homofoob is, als iemand die discrimineert en die dus sinds kort, sinds de goedkeuring van de rampzalige, totalitaire antidiscriminatiewet van Onkelinx, strafbaar is omwille van zijn mening. Een bijna hilarisch voorbeeld hiervan is de recente toekenning van de homofobieprijs aan niemand minder dan Danny Smagghe van de VLD. Wie is die man? Danny Smagghe is een braaf en vriendelijk provincieraadslid uit Vlaams- Brabant die enkele jaren geleden overliep van het naar zijn smaak nogal dictatoriale Agalev naar de VLD. Een aantal maanden geleden sprak hij zich in negatieve zin uit over het homohuwelijk en over adoptie door homokoppels en hij werd meteen in de ban geslagen. Het pijnlijke is evenwel dat Smagghe zélf al jaren openlijk uitkwam voor zijn homoseksualiteit en ook opkwam voor de belangen van deze groep. Maar hij ging blijkbaar niet ver genoeg. Plots werd ook hij gecatalogeerd als een homofoob. Als iemand die dus geacht werd zichzelf te haten. Gelukkig wist de brave man het met enige humor op te vangen. Bron: tussenkomst van Bart Laeremans op 30 januari 2003, volksvertegenwoordiger van het Vlaams Blok
![]() |
#131 |
Minister
|
![]() In Uw posts probeert U met alle middelen te focussen op het officiële standpunt van het blok. Wat het Blok doorheen de jaren gezegd heeft, komt daar echter niet mee overeen. En waarom? Het blok weet verdomd goed dat hun échte homostandpunt niet aanvaard zou worden. Net zoals ze zwijgen over zoveel andere zaken...
Een kleine bloemlezing van een andere thread: Filip Dewinter in een interview met De Nieuwe Revu van 28 april 1993: "Neem de sfeer van permissiviteit waarin minderheden als lesbiennes worden genormaliseerd, zelfs ten voorbeeld worden gesteld! Dat zijn dingen die bij mij geen sympathie oproepen. Homofilie behandelen op hetzelfde niveau als een normaal hetero-huwelijk - dat kan natuurlijk niet." In mei 1991 kwam homoseksualiteit ruim aan bod op het Gezinscongres van het Vlaams Blok. In de brochure die hierover verscheen lezen we ondermeer: "Het is echter duidelijk dat homoseksualiteit, alleen al door het feit dat ze niet geschikt is in de natuurlijke orde, de maatschappij geen baat bijbrengt." Madam Colen: "Ik vind homoseksualiteit vies en de homoseksuele praktijk een perversie." en in Het Nieuwsblad van 16 december 1996: "De homoseksuele praktijk is tegennatuurlijk. Zij is een degradatie van het mens-zijn en druist in tegen de orde van de schepping" Vlaams Blok-gemeenteraadslid Roger Catrysse uit Blankenberge trok in januari 2000 in de gemeenteraad van leer tegen het samenlevingscontract voor holebi's: "Uit een copulatie van wezens van hetzelfde geslacht kan nooit nieuw leven ontstaan. Er bestaan natuurlijk wezens die zichzelf bevruchten. Dit zijn de hermafrodieten. Tot nu toe nog altijd dieren van een lagere soort. Het celebreren van een homocontract komt neer op het offeren op het altaar van de zogenaamde progressisten, van wie het gedachtengoed er slechts op gericht is onze maatschappij te vernietigen en een anarchistische pseudo-moraal in het leven te roepen" In Antwerpen werd het initiatief genomen tot een Roze Huis, een huis waar lesbiennes en homo's terecht kunnen voor informatie en activiteiten. Eind november 1998 beoordeelde het Vlaams Blok dit initiatief als volgt in de Antwerpse gemeenteraad: "In het Roze Huis, door ons betaald, worden jongens en meisjes aangelokt om kennis te maken met de gay community, wat wil zeggen beroepspedofielen en beroepspooiers van jongens en meisjes. (...) Schepen Wellens kent in een half uur miljoenen toe aan beroepspooiers. (...) Waarom krijgen bijvoorbeeld massochisten, die toch al een hard leven hebben, geen huis?" Dat zei Vlaams Blokker Emile Verrijken in de Antwerpse gemeenteraad van 23 november. Zijn uitspraken waren zo grof dat het stadsbestuur zich verplicht voelde aan te kondigen juridische stappen te ondernemen tegen het gemeenteraadslid van het Blok. ...het gebrek aan duurzaamheid in homoseksuele relaties is niet het gevolg van het ontbreken van het homohuwelijk ... het is klaarblijkelijk inherent aan de aard van homoseksualiteit... De studiediensten van het Blok minimaliseren de holebi-minderheid tot slechts 1 of 2 procent. Stijn Hiers, fractiesecretaris Vlaams-Blokfractie in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, bakt het helemaal bruin in een poging om humor te verkopen op Politiek.Net: "Het kan goed zijn dat een man graag een andere man ziet; daar heb ik zeker geen enkel bezwaar tegen. Maar moet men daarom een homohuwelijk toelaten? Wat als er eenzame bejaarden zijn die hun hond graag zien? Moeten die dan ook kunnen trouwen?" In april 1985 schreef Jan Stalmans: ?Alles bij elkaar vormen die viespeuken een stinkend zootje linkse reetkevers (andere woorden ontbreken me), waarin alle schakeringen van links zijn vertegenwoordigd (?) Dergelijke viezeriken komen onze kinderen bevuilen aan de scholen met hun smerige pamfletten, met foto?s van homo?s die elkaar in het kruis tasten. Het staat dan ook als een paal boven het rozenwater dat het Vlaams Blok dit niet zal laten betijen.? Op 26 maart 1985 werden militanten van de homobeweging aangevallen door een knokploeg van het Vlaams Blok, terwijl ze pamfletten uitdeelden aan een school in Edegem. Aanvoerder van de knokploeg was Xavier Buisseret één van de stichters van het Vlaams Blok. In het partijblad schreef hij zelf volgend verslag van de actie: ?Een drietal geslachtslozen begon op zeker ogenblik pamfletten uit te delen. Enkele maar, want ze waren erg vlug afgepakt. Een kleine streling, een paar korte rukken en tot afscheid nog een gouden voetafdruk op hun werkterrein. Proper werk: ze zijn verwittigd. Komen ze terug, wij ook. Maar we blijven niet vriendelijk.? Buisseret werd voor deze gewelddadige actie veroordeeld door het Hof Van Beroep te Antwerpen. In oktober 1997 werd Xavier Buisseret veroordeeld tot zes maanden met uitstel voor de aanranding van twee minderjarige meisjes. In 1989 vielen enkele dronken Vlaams Blokkers het gebouw binnen van het vormingscentrum Elcker-Ik in Mechelen, waar de plaatselijke homo/lesbiennewerkgroep onderdak had. Ze verklaarden aan de medewerkers van het centrum dat ze ?de homoseksuelen uit Mechelen zullen wegjagen.? In een lezersbrief naar het Kortrijks Handelsblad van 14 april 1983 schreef het Vlaams Blok: ?Mogen wij vragen aan de verantwoordelijke uitgevers van dagbladen en/of weekbladen en reclamebladen geen aankondigingen meer te plaatsen met betrekking tot homoseksualiteit. Dergelijke advertenties ontsieren het geheel van uw blad.? Piano heeft meer van dit fraais: Alexandra Colen : "Wetenschappelijk onderzoek in Nederland heeft aangetoond dat het gemiddeld leeftijdsverschil tussen man en vrouw bij hun eerste huwelijk ongeveer 1 jaar is. Bij een tweede huwelijk is de man gemiddeld 9 jaar ouder dan zijn vrouw. Zo worden dus voortdurend jonge vrouwen weggedraineerd van de jonge-mannen-markt naar de oudere-mannen-wereld. Waardoor schaarste ontstaat op eerstvernoemde markt. En wat stellen we vast ?! Simultaan met deze ontwikkeling neemt ook de homoseksualiteit in onze maatschappij toe! Bij gebrek aan vrouwen natuurlijk! Het gaat dus niet om echte homoseksualiteit, maar om een perverse oplossing van een acuut probleem." en ook nog.... A. Colen ziet ook een merkwaardige verklaring voor het voorstel van SP'er Guy Swennen om de successierechten voor samenwonenden op hetzelfde niveau te brengen als voor gehuwden. AC: "Men moet dit durven zeggen, de eis van de homo's is ingegeven door geldzucht. De nalatenschap van een homoseksueel is vaak zeer omvangrijk, veel omvangrijker dan die van iemand die kinderen heeft grootgebracht. Homo's behoren in onze maatschappij tot diegenen die over het meeste geld beschikken." Karel Dillen (2): "... in een vrij, sterk, eenwordend Europa moet een einde worden gesteld aan alle mogelijke ontaardingsverschijnselen als homohuwelijken en transseksuele fokkerijen...." Xavier Buisseret (3): "Er zijn de laatste weken zoveel vieze, vuile zaken geweest dat ik hierover mijn gal moet uitspuwen, anders moet ik mij laten opereren. Zaterdag 5 mei, stralende zomerdag. Te Antwerpen was het "roze zaterdag". Voor diegenen onder jullie die het niet snappen, Antwerpen stond de hele dag ter beschikking van homo's en lesbiennes en diergelijke. Walgelijk. Ze begonnen hun feestje met een mis (?). Ja, een mis. En volgens hun eigen schrijven werd die mis(?) opgedragen door homoseksuele priesters. Als blijk van hun solidariteit en genegendheid verkondigden die homopriesters dan nog van de preekstoel dat die roze viezerdjes de nieuwe profeten zijn. Men zou voor minder vloeken. Na de "mis" gingen ze in optocht hand in hand van het stadspark naar de Grote Markt... De stoet zelf was een opeenhoping van abnormale viezigheid en rioolsmeerlapperij. Er is werk aan de winkel OVAM ! Het moet gezegd dat de hoofdbrok gevormd werd door Hollanders. Now seg, wat een fiese troep..." Notes: (1) Alexandra Colen deed dit citaat in een interview met het weekblad Humo. Zij is de dochter van een oostfronter en ex-collaborateur en werd geboren in Ierland te Dublin. Zij zetelt in de kamer voor het Vlaams Blok: http://www.dekamer.be/deputes/PN827.html en zij is ondermeer lid van Pro Vita en en van de Charismatische Beweging. Zij duwt de kieslijstlijst voor het V-Blok voor de Antwerpse Provincieraad voor 8/1/00 aanstaande. Filip Dewinter (VB) noemde haar ooit "die puriteinse kwezel". (2) Karel Dillen deed die uitspraak in een tussenkomst in het Europees Parlement op 16 januari 1990. Hij is lid van het Europees Parlement zie http://www.planetinternet.be/verkiez...fiches/ep.html en: http://wwwdb.europarl.eu.int/ep5/owa...mode=&ireturn= en sinds 8 juni 1996 erevoorzitter -voor het leven- van het Blok toen hij werd opgevolgd door Frank Vanhecke. Zie ook: http://www.vlaams-blok.be/geschiedenis.html (3) Xavier Buisseret schreef dit artikel in het partijblad van het Vlaams Blok in het juninummer van 1990. Hij was Vlaams Blok-parlementslid en propagandaverantwoordelijke van die partij, tot hij op 13 oktober 1997 werd veroordeeld wegens aanranding van de eerbaarheid van 2 minderjarige meisjes van 14 en 17 jaar oud (pedofilie). Hij heeft een straf van 6 maanden met uitstel gekregen en is ontzet uit z?n burgerrechten voor 5 jaar. Gerolf Annemans (VB-Kamerlid) op 15 juni 1992: "Het Vlaams Blok voelt zich niet gebonden door de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Die VN-verklaring is mee opgesteld door mensen uit Senegal en Ivoorkust. Daarmee moeten wij hier in Borgerhout geen rekening mee houden." UVRM http://www.aix-scientifics.com/menschrn.htm
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() En wat is nu het punt van je tirade?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Bartje, ik ben geen slechte moeder en dat ik ooit mijn zoon zou buiten gooien wegens zijn homo zijn ,is mijn goed recht wat jij ook moge aanhalen.
Ik wens niet samen te leven met een persoon die in mijn ogen abnormaal en onnatuurlijk is ,al is het mijn eigen bloed. Ik zou me doodschamen indien hij ooit homo blijkt te zijn. Dan heb ik inderdaad te kort geschoten als moeder. En neen al ben ik vlaams blokker ik haat geen holebi's ik ben het gewoon niet eens met hun en uw levenswijze. Hoe graag jij het ook anders zou willen zien ,niet elke mens op aarde (en gelukkig maar) vind dat zo evident hoe jij leeft en bent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() MAar bewijs het dan dat ze abnormaal en onnatuurlijk zijn. En wie zijn eigen kind om welke reden danook buiten zet, is gefaald in ALLE opzichten. En wie zijn kind buitenzet bv omwillen van het homo zijn, mag wel gecatologeerd worden als homohater bij uitstek. Je bent geenhomo haatster zeg je maar je zit ze wel af te breken tot en met dat je zelfs je eigen zoon op straat zou zetten. En je weet, eigen kinderen op straat zetten, dat gaat zo maar niet hé. En je schamen om het homo zijn wel en dat je hem buitenzet daarover zou je je niet schamen misschien, iemand van je eigen bloed. Wel begin dan aan geen kinderen hé als je maar zo'n rotmentaliteit hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind tenandere degene die zeer zeker niet geplaatst is (jij dus) mij eens moet zeggen of ik gefaald heb of niet. Jij zult nooit kinderen op een normale wijze verkrijgen ze noch op een normale manier opvoeden ,dus het jij bent zeker nooit geplaatst om wat dan ook daarover te zeggen. En neen wat jij ook beweert ik ben geen homohater ,maar ik wens zo niemand in mijn familie noch in mijn onmiddelijke omgeving constant te verdragen ,ik voel me er niet goed bij. Dat niet wil zeggen dat jullie van aardbodem moeten verdwijnen ,maar wel gelieve je gedragingen thuis te uiten. Haat is zo een groot woord voor jullie die zo een kleine meerderheid betekent. We zullen zien of het zo maar niet gaat ,gaat het niet goedschiks dan maar kwaadschiks.(betreffende mijn zoon buiten kegelen) Ik ben het totaal oneens met je stelling dat ik een rotmentaliteit heb en geen kinderen zou moeten hebben . Ik zet kinderen op de wereld om dat ik van ze hou en een normaal leven wens te geven ,zoals het in deze maatschappij zou moeten zijn. Wie ben jij eigenlijk om je onnatuurlijkheid en abnormaal zijn zomaar aan iedereen op te dringen en voor waar aan te laten nemen. Wat een ego. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() MMM ja en ik zal mijn kind wel op een normale manier kunnenopvoeden. En kinderen krijgen kan door adoptie, of eventueel draagmoederschap etc. etc. Uw reactie hierboven bewijst nogmaals dat je homohatend bent ook al omdat je maar WEIGERT aan te tonen dat het abnormaal of tegennatuurlijk is. Datje er niet goed bij voelt, soit, maar je kind zet je gewoonniet op straat, PUNT! Wie zijn kind op straat zet is slecht en heeft in alles gefaald en wil zijn kind het geluk niet geven.
Enof ik geplaatst ben of niet om commentaar te geven, ik ben een mens dus mag ik aub.. ik probeer vooriedereenhet beste voor te hebbenen het mooiste te geven. En ik zal mijn kind zeker eenprachtige opvoeding geven,echt waar, zou er enorm véél voorlaten. Enje schreef dan ook :Wie ben jij eigenlijk om je onnatuurlijkheid en abnormaal zijn zomaar aan iedereen op te dringen en voor waar aan te laten nemen. Wat een ego. Kan je dat dan bewijen dat het onnatuurlijk en abnormaal is voor de elvenderstige keer. Gewoon bewijzen en niet rond de pot draaien. Ik dring het aan niemand op, dat kan je trouwens niet op dringen, ik wil gewoon maar aantonen dat wij ook maar NORMALE mensen zijn van vlees en bloed. En dat lukt, héél goed zelfs. Maar ik dring mij zeker niet op. Wie zich opdringt is een moeder die haar kind op straat zet. Kan daar gewoonniet bij, krijg daar kippenvel van enwordt daar triestig van, trieste woede, dat zoiets nog kan. |
![]() |
![]() |