![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je had beter een ander voorbeeld gekozen, want niemand heeft zich zo vaak als jij als een vermeend schoolmeesterke gedragen dat anderen op taalfouten wijst, terwijl iedereen op een forum wel eens fouten maakt. System/Het Oosten niet uitgezonderd.
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() D�*t zal wel! De vos Quercus die de passie preekt.
Laatst gewijzigd door system : 28 november 2013 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk ik niet. Je bent weer volledig aan het dwalen.
Dat zou betekenen dat, als jij foutloos schrijft, jij ook een debiel zou kunnen zijn. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 28 november 2013 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 28 november 2013 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral dan als men begint te denken dat deze activiteit intellectueel gewichtig zou zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans heb ik het wel degelijk voor dat joch opgenomen en zijn ouders een veeg uit de pan gegeven. Het eerste is positief, dus daar gaf je, uiteraard, geen woord commentaar op. Het tweede, de ouders die volgens mij de mist in gaan, nam je meteen te baat om mij frontaal aan te vallen. Niet die ouders verdienen kletsen maar ik. Je mag echter op twee oren slapen. Ik zal niets doen om te beletten dat jij je reputatie hier verder uitbouwt, verdedigt en verstevigt. Ik zou het jammer vinden als niet alleen jij, maar ook je scheldpartijen verwijderd werden.
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge vertelt met andere woorden zo maar wat, ge hebt geen degelijke kennis van de feiten, of met andere woorden: ge vertelt wartaal. Laatst gewijzigd door system : 28 november 2013 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja, natuuurlijk dat forumleden van n-va strekking dat gebruiken om hier eens goed in de rapen te kakken van o-vld. Zo werkt het spelleke nu eenmaal. Moest het een lid zijn van de NSJV dan zouden de vlaams blokkers hem een volksheld noemen, een voorbeeld om te volgen. En moest hij niet de offspring zijn van die préparé kop uit Volkegem en uit een blauwe dynastie voortkomen maar bijvoorbeeld de zoon van pakweg Jan Jambon dan was er niets aan de hand. Voor hen. Maar niet voor mij. Los van al onze partijpolitieke spelletjes ben ik de mening toegedaan dat dit gedrag niet normaal is, en zeer vermoedelijk het resultaat van een doorgedreven conditionering. Ik heb in het middelbaar nog met een meisje in de klas gezeten wiens ouders een religieuze tik van de molen hadden gekregen en bij de getuigen van jehova waren aangesloten. Nog geen zes maanden later was dochterlief even zot en kwam er enkel nog maar zever uit die haar isoleerde in de school en finaal zorgde voor iemand die pas jaren later als jong volwassene heel die rugzak durfde afwerpen en een eigen persoonlijkheid ontwikkelde. Een lang verhaal om te komen tot de essentie : kinderen worden niet zo geboren, die kweekt men zo. En ik denk niet dat ouders die die naam waardig zijn dit zo zouden aanpakken. Om dezelfde reden gaf ik ook het voorbeeld van die "jeugdbeweging" die daar onder de strenge blik van de knokbaas van Voorpost angstig naar voren schuifden in de rijen, de vervreemding en schaamte kan iedereen wel van hun gezicht aflezen. Je doet zulke dingen gewoon niet met kinderen. Iedereen mag van mijn part zijn idee hebben over de maatschappij, maar je kind als een pipo laten opdraven op jaarmarkten om daar als een 60 jarige boerelul te staan : "oe ést dermee" te laten brallen tegen elke voorbijganger is gewoon fout. Even fout als pipo's die uit frustratie voor ik-weet-niet-wat hun kinderen in hilarische kopie van hitler jugend te laten opdraven op bruine feestjes van Voorpost en andere groupuscules. Even lamlendig als voetbal-papa's die staan te brullen op zoonlief omdat hij een slechte pass maakte. In werkelijkheid uit onverwerkte frustratie omdat ze zelf zo slecht waren dat ze in hun tijd nooit in de ploeg zijn geraakt en jarenlang gepest zijn op school. Dat volwassenen doen wat ze willen, maar laat die kinderen gerust met die lulkoek. Laatst gewijzigd door peter1962 : 28 november 2013 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |