![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al wat goed is om elkaars potjes gedekt te houden is tegelijk goed voor het behoud van dit corrupte koningdom.
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals Dakeyras al stelt: zo iemand zou onmiddellijk moeten aftreden als voorzitter van zijn partij. Dat zijn achterban hem daar niet toe dwingt, toont de hypocrisie en de machtswellust van de partij van het zelfaangemeten sociaal fatsoen aan.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() und sofort abmarchieren !
" sof abmarchie" voor diegenen met meer dan 50 gram hersenen.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 6 december 2013 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() In mei staat tobbackske op iemands schouder te bleiten
Dat wordt een mooie avond |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dit zo raak dat het je je tot het gebruik van nazi-taal liet verleiden?
Citaat:
![]() |
![]() |
#127 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ben blij dat je inziet dat het Belgisch systeem totaal onethisch en ondemocratisch is. Wie ethiek en democratie hoog in het vaandel voert -en ik zie dat jij dat doet- mag niet langer voor partijen stemmen die de voortzetting van dit onethische en ondemocratische land bewerkstelligen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik was in mijn vorige post fout. Jij bent helemaal niet ethisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Communistisch, Belgisch, ethisch.
Zoek het woord dat wel eindigt met dezelfde drie letters maar dat niet in het rijtje past.
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hij lid is van een partij die synoniem staat met corruptie spreekt niet in zijn voordeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lap! Die zit!
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het stormde de voorbije dagen letterlijke en figuurlijk in Oostende. Er was zoveel Wind dat ik twijfel of het nu goals of owngoals waren die daar gemaakt werden. Wel zeker is dat er iemand het water tot aan de lippen kwam want hij dreigde met de polies. Geen wonder met de hoogste waterstand in tientallen jaren.
Nu die goal nog zien maken, want veel voetbal heb ik nog niet gezien. Alleen de Vervaarlijk Dreigende Wind van Van De Wanotte.
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Eerst veelvoudig copiéren, u bent niet de enige sossen-basher ,Knots.
http://forum.politics.be/attachment....1&d=1386373974 |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu ook dreigt hij met processen (hoe er is toch niets te verbergen?) tegen degene die die zaken uitbrengen. Kleine melkmuil koppelt er direct JMDD aan maar is het de eerste keer dat JMDD dit zei? Nee, ik meer reeds meerdere keren en al enkele jaren waarom dan nog geen proces tegen JMDD? De "echte" waarheid zou boven komen ?
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 7 december 2013 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over misdaden gesproken, wanneer gaan jullie Vlaams-nationalisten eens in het reine komen met jullie erfenis van collaboratie met de nazi's? Laatst gewijzigd door tomm : 7 december 2013 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |