![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, laten we even een kat een kat noemen: als je een kroost hebt van 4 tot 7 kinderen en meer, dan heb je thuis wel je handen vol. Zeker als je zo'n supergeëmancipeerde man hebt die in het koffiehuis of bij zijn minnares zit en enkel thuiskomt om te eten en te neuken. Maar d�*�*r heeft onze Yussuf blijkbaar geen last van. Trouwens, zolang deze vrouwen geen dop vragen doen ze gewoon net wat onze voormoeders deden: voor het huishouden zorgen. Waarom "wij" dan nog persé geïmporteerde analfabete taalonkundige nichten moeten aanwerven is me een raadsel. Voor wie werkt die mens in feite, dat je met zulke nonsens nog de krantenkoppen haalt. Was die trouwens niet allang aan het einde van zijn contractperiode?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 februari 2014 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Dat vind ik pas idioot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Verder heb ik daar eigenlijk alleen maar respect voor. Laatst gewijzigd door Thuleander : 2 februari 2014 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien men huishoudster is (dus niet buitenshuiswerkend) dan heeft men een pak minder stress te verwerken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Een maatschappij die erg gericht is op het ontmoedigen van kinderrijkdom zou zich best eens herbronnen over bepaalde zaken.
Economie en geld, daar draait alles om in het westen. Het is zelfs zover gekomen dat de doorsnee Vlaming een 'dopper' zwaarder veroordeelt dan iemand die een abortus pleegt omdat dat kind de carrièreplanning in de weg zou staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Derdewereldlanden kennen een bevolkingsexplosie : hoe "rijk" wil je die landen nog maken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net leuke discussie op de 7de : Naima Lanjri (nochtans iemand met gezond verstand) wil ineens streefcijfers voor allochtone werknemers.
In mensentaal hoor ik dan: creëer meer Vlaamse werklozen mèt diploma zodat meer allochtonen zonder diploma aan de bak geraken. Me dunkt worden er geen extra jobs voorzien omdat je een Nederlandskrampachtige Mohammed die jaarlijks drie maanden naar heimweeland verdwijnt moet aanwerven in plaats van Joris, mèt gewoon behaald diploma, normaal Nederlandstalig, die gewoon jaarlijks zijn twee weekjes Costa del Sol wil nemen. Gelukkig was daar die mijnheer van Unizo, Van Eetveld, die de linkse dames even tot de orde kon roepen en erop wees dat de werkgevers de opgelegde regeltjes, boetes en belastingen ondertussen méér dan beu zijn. Neen, geef mij dan maar Zuhal Demir, die eist dat ze gekozen wordt op basis van haar talenten en verwezenlijkingen en niet op basis van haar sexe en afkomst. Toch altijd raar dat er blijkbaar een "apart onderwijssysteem" bestaat voor allochtonen, waardoor ze minder diploma's behalen.... of zitten ze toch gewoon samen met de schaarse overblijvende Vlaamse kinderen in de klas? Telkens er wordt gevraagd naar extra schoolopleidingen vraag ik me af wat die kinderen dan aan het doen waren toen de openbare GRATIS schoolopleiding ter beschikking was. WIE is hier verantwoordelijk voor hun eigen falen? De school, de leraars, het Vlaams Blok, de werkgevers, het weer, de groentenboer of.... ZIJZELF
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 februari 2014 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Dat diploma van allochtonen komt er wel, want ook in het hoger onderwijs is er uiteraard nood aan 'affirmative action'. Hey, als mensen niet gelijk zijn dan maken we ze toch gewoon gelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |