Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2014, 08:36   #121
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Volgens die idioot is het inderdaad nog onze schuld dat ze geen werk zoeken.

http://www.clint.be/actua/meer-dan-h...oekt-geen-werk
Jozef De Witte een idioot noemen vind ik een belediging voor de idioten onder ons, hij is ronduit een racist en misbruikt bewust de macht van het centrum.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2014, 10:05   #122
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Jozef De Witte een idioot noemen vind ik een belediging voor de idioten onder ons, hij is ronduit een racist en misbruikt bewust de macht van het centrum.
Ik vraag me af wiens schuld het volgens Yussuf was dat onze moeders niet werkten?

Trouwens, laten we even een kat een kat noemen: als je een kroost hebt van 4 tot 7 kinderen en meer, dan heb je thuis wel je handen vol. Zeker als je zo'n supergeëmancipeerde man hebt die in het koffiehuis of bij zijn minnares zit en enkel thuiskomt om te eten en te neuken.

Maar d�*�*r heeft onze Yussuf blijkbaar geen last van.

Trouwens, zolang deze vrouwen geen dop vragen doen ze gewoon net wat onze voormoeders deden: voor het huishouden zorgen. Waarom "wij" dan nog persé geïmporteerde analfabete taalonkundige nichten moeten aanwerven is me een raadsel.

Voor wie werkt die mens in feite, dat je met zulke nonsens nog de krantenkoppen haalt. Was die trouwens niet allang aan het einde van zijn contractperiode?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 februari 2014 om 10:06.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2014, 11:14   #123
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Als je niet werkt heb je het ook niet nodig om 3 keer per jaar op verlof te gaan.
En als je werkt wel?
Mijn grootouders werkten ook en die gingen nooit op verlof.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2014, 11:20   #124
Thuleander

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Volgens die idioot is het inderdaad nog onze schuld dat ze geen werk zoeken.

http://www.clint.be/actua/meer-dan-h...oekt-geen-werk
Zorgende moeders die niet uit gaan werken 'lui' noemen.
Dat vind ik pas idioot.
Oud 2 februari 2014, 11:32   #125
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Zorgende moeders die niet uit gaan werken 'lui' noemen.
Dat vind ik pas idioot.
Hoe noem je analfabete import nichten die hier 5 tot 10 kinderen komen uitwerpen?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2014, 11:45   #126
Thuleander

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Hoe noem je analfabete import nichten die hier 5 tot 10 kinderen komen uitwerpen?
Niet op hun plaats.
Verder heb ik daar eigenlijk alleen maar respect voor.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 2 februari 2014 om 11:47.
Oud 2 februari 2014, 11:58   #127
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En als je werkt wel?
Mijn grootouders werkten ook en die gingen nooit op verlof.
drie keer is misschien wat veel. Maar met de huidige stressvolle werkvloer is een verlofperiode per jaar wel noodzakelijk.

Indien men huishoudster is (dus niet buitenshuiswerkend) dan heeft men een pak minder stress te verwerken.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 2 februari 2014, 11:59   #128
Thuleander

Standaard

Een maatschappij die erg gericht is op het ontmoedigen van kinderrijkdom zou zich best eens herbronnen over bepaalde zaken.
Economie en geld, daar draait alles om in het westen.
Het is zelfs zover gekomen dat de doorsnee Vlaming een 'dopper' zwaarder veroordeelt dan iemand die een abortus pleegt omdat dat kind de carrièreplanning in de weg zou staan.
Oud 2 februari 2014, 12:05   #129
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een maatschappij die erg gericht is op het ontmoedigen van kinderrijkdom zou zich best eens herbronnen over bepaalde zaken.
Economie en geld, daar draait alles om in het westen.
Het is zelfs zover gekomen dat de doorsnee Vlaming een 'dopper' zwaarder veroordeelt dan iemand die een abortus pleegt omdat dat kind de carrièreplanning in de weg zou staan.
De vraag is of met de huidige overbevolkingsproblematiek kinder"rijkdom" nog wel als rijkdom moet worden beschouwd.

Derdewereldlanden kennen een bevolkingsexplosie : hoe "rijk" wil je die landen nog maken?

Oud 2 februari 2014, 12:52   #130
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Net leuke discussie op de 7de : Naima Lanjri (nochtans iemand met gezond verstand) wil ineens streefcijfers voor allochtone werknemers.

In mensentaal hoor ik dan: creëer meer Vlaamse werklozen mèt diploma zodat meer allochtonen zonder diploma aan de bak geraken.

Me dunkt worden er geen extra jobs voorzien omdat je een Nederlandskrampachtige Mohammed die jaarlijks drie maanden naar heimweeland verdwijnt moet aanwerven in plaats van Joris, mèt gewoon behaald diploma, normaal Nederlandstalig, die gewoon jaarlijks zijn twee weekjes Costa del Sol wil nemen.

Gelukkig was daar die mijnheer van Unizo, Van Eetveld, die de linkse dames even tot de orde kon roepen en erop wees dat de werkgevers de opgelegde regeltjes, boetes en belastingen ondertussen méér dan beu zijn.

Neen, geef mij dan maar Zuhal Demir, die eist dat ze gekozen wordt op basis van haar talenten en verwezenlijkingen en niet op basis van haar sexe en afkomst.

Toch altijd raar dat er blijkbaar een "apart onderwijssysteem" bestaat voor allochtonen, waardoor ze minder diploma's behalen.... of zitten ze toch gewoon samen met de schaarse overblijvende Vlaamse kinderen in de klas?
Telkens er wordt gevraagd naar extra schoolopleidingen vraag ik me af wat die kinderen dan aan het doen waren toen de openbare GRATIS schoolopleiding ter beschikking was.

WIE is hier verantwoordelijk voor hun eigen falen?

De school, de leraars, het Vlaams Blok, de werkgevers, het weer, de groentenboer of....

ZIJZELF

Laatst gewijzigd door circe : 2 februari 2014 om 12:55.
Oud 2 februari 2014, 14:13   #131
Thuleander

Standaard

Citaat:
Net leuke discussie op de 7de : Naima Lanjri (nochtans iemand met gezond verstand) wil ineens streefcijfers voor allochtone werknemers.

In mensentaal hoor ik dan: creëer meer Vlaamse werklozen mèt diploma zodat meer allochtonen zonder diploma aan de bak geraken.
Dat heet elders 'affirmative action' en is een georganiseerde manier om blanken van de arbeidsmarkt uit te sluiten ten voordele van niet-blanken, bijvoorbeeld door het opleggen van quota.
Dat diploma van allochtonen komt er wel, want ook in het hoger onderwijs is er uiteraard nood aan 'affirmative action'.
Hey, als mensen niet gelijk zijn dan maken we ze toch gewoon gelijk?
Oud 2 februari 2014, 14:22   #132
Thuleander

Standaard

Citaat:
De vraag is of met de huidige overbevolkingsproblematiek kinder"rijkdom" nog wel als rijkdom moet worden beschouwd.
Welke overbevolkingsproblematiek is er in Europa?
De Europese bevolking krimpt.
Oud 2 februari 2014, 14:39   #133
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Welke overbevolkingsproblematiek is er in Europa?
De Europese bevolking krimpt.
Nog nooit van het woord immigratie gehoord?
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be