![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand "Doomy" helpen bij het uitleggen van wat dat 'het' is dat iemand (iedereen?) op moet geven?
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog even en Doomy roept dat hij zelf niet meer bestaat.
Hou die jongen toch maar wat in het oog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Thuleander : 30 januari 2014 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ongeacht, nogmaals, hier zijn bij geen enkele bevolkingsgroep integratie-moeilijkheden vast te stellen. Een tweede-generatie Turk of Japanner of Portugees spreekt hier even goed Letzebuergs. De minst geïntegreerde bevolking hier, zijn waarschijnlijk de Fransen, waar velen, zoals over heel de wereld, weigeren een woord buiten het Frans uit te spreken.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 30 januari 2014 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() /
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 30 januari 2014 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||
|
![]() Citaat:
Trouwens, ooit al gehoord van gezinshereniging ? Da’s een jaarlijkse volkstoevloed ter grootte van een kleine stad zonder economische return die handenvol geld kost, los van de werkonbekwamen- en onwilligen die hier gratuit komen binnengewaaid. Voeg daar nog wat inteeltziekten en lage IQ’s aan toe en de opgebouwde welvaart gaat voor iedereen naar beneden. Citaat:
Wees blij dat Vlamingen mee tot een van de tolerantste volken ter wereld behoren, kijk anders maar eens rond in en buiten Europa. Citaat:
Benieuwd of de Luxemburgers dezelfde mening zouden zijn toegedaan, als hun bestuur op enkele jaren tijd tienduizenden Marrokanen, Roma’s ea ‘immigranten’ zou vestigen, met alle negatieve sociale gevolgen vandien, zie A’pen, Brussel, Gent, Genk…en dan gaat het nog niet over de rest van Europa. Vraag je je nooit af waarom men daarover nooit iets leest mbt Luxemburg ? Tot slot verwijs ik je naar deze draad, kwestie van wat cijfers op een rijtje te zetten. Benieuwd of je na lezing nog voor méér immigratie zal pleiten. http://forum.politics.be/showthread.php?t=197537 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor het vernietigen van de opgebouwde welvaart heeft de Vlaming geen allochtonen nodig. Citaat:
Geen wonder dat net hier de belastingdruk zo hoog is, met zo'n lage return. Zie zelf wat de focus op dit forum is. Is het financieel beleid? Is het fiscaal beleid? Is het het verhogen van efficiëntie en afbouwen van het staatsapparaat? Is het overleg over de overheidsbedrijven? Is het een haalbare oplossing voor de pensioenen zoeken? Neen, het is confederalisme, migratie en partij-gekibel. Ze zullen het nooit leren. Citaat:
Citaat:
Wat houdt ROma's tegen zich hier te vestigen? De regels? ![]() Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 31 januari 2014 om 07:21. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AnarchoChristophe heeft juist al verschillende keren duidelijk gemaakt dat hij het niet zo heeft met immigratie.
Zeker niet als de immigranten uit "onbeschaafde" landen komen. Hij wil alleen duidelijk maken dat er veel meer problemen bestaan dan alleen immigratie. Maar dat gaat er om een of andere onverklaarbare reden niet in bij de Vlaams-Nationalisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anarchochristophe heeft vooral een probleem met de Vlamingen. Als die weg zijn is christophe zijn probleem opgelost.
De linksche hersenspoeling heeft bij Christophe zijn werk helemaal goed gedaan. Eigen volk Buiten! Joepie. Geen nood: we zijn er bijna. En christophe mag blij zijn als het marokkaanse meiske dat Stevaert zijn poep afkuiste dat later ook bij Christophe gaat doen. Want de Vlaamse bejaardenverzorgsters zijn dan allang ribbedebie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 januari 2014 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Je zelfhaat, gereflecteerd naar de hele bevolking toe waar ook jij deel van uitmaakt, druipt hier nog geen beetje van het scherm. Nu ja, ik raad je aan dit eens te lezen en aan te duiden wat er niet klopt in dat artikel: http://www.franklinterhorst.nl/Europ...de%20islam.htm Ga anders eens in een 'verrijkte' buurt wonen, kwestie van te weten waarover je spreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben het reeds afgebold. Ben jij niet tegen de leeftijd aan het drukken dat het tijd wordt voor iemand te zorgen die je persoonlijke hygiëne voor je kan garanderen?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 31 januari 2014 om 21:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het wordt echt tijd om die rotzooi onmiddellijk overboord te gooien. Hoe langer men wacht, hoe meer er bijkomen. Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 januari 2014 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik haat mezelf helemaal niet. Ik haat waarvoor de doorsnee Vlaming staat, hoe bekrompen hij is en hoe cultuurloos. Nationalisme is hier een schertsvertoning. Citaat:
Waarom zou ik dat doen?
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik meen mij te herinneren jou eens een hele tijd geleden gevraagd te hebben wat je daadwerkelijk ging ondernemen. Ik heb nooit een antwoord gekregen.
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is het altijd , laat je "west" Europees nationalisme dus ook maar varen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() Nationalisme is voor mij een middel, geen ideologie, dus je beledigt mij er niet echt mee.
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |