![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Vind je de foto in mijn onderschrift walgelijk, provocerend? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
15 | 26,79% |
neen, wat zou er daar walgelijk aan zijn? |
![]() ![]() ![]() |
41 | 73,21% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() wat vinden jullie van mijn onderschrift?
gewoon om mijn heterosexualiteit te benadrukken. ik vind namelijk niet dat ik mij daarvoor moet schamen ofzo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Iemands sexuele geaardheid interesseert me niet in het minst.
Als sommigen de onweerstaanbare behoefte voelen om zichzelf te tooien met een roze driehoekje, dan moeten ze niet verwonderd zijn dat dit reacties uitlokt. Persoonlijk vind ik het nogal puberaal, op het lachwekkende af zelfs. ... maar was het niet juist de bedoeling dat homoseksualiteit niet langer als iets "bijzonders" of "provocerends" zou gezien worden in de samenleving? Werd/wordt het roze driehoekje niet gezien als een schandelijk stigma? Hmmmmmmmm... sommigen moeten toch eens beginnen nadenken vooraleer ze met hun symbooltjes beginnen zwaaien.
![]() |
#123 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Een beetje beschaafd pogen over te komen op tijd en stond kan heus geen kwaad ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Jij ziet meer dan wij, ik zie helemaal geen geslachtsdelen, laat staan walgelijke
![]()
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Hieronder een prachtige tekst, eens goed lezen! Een tekst waar ik persoonlijk kippenvel van krijg.
Het verschil Wat maakt het uit Wat is het verschil Een voorkeur voor een man of vrouw, als jij dat wil Er gaat geen dag, geen dag voorbij Dat men een ijzig oordeel velt over jou en mij En die rechtschapen mensen zijn zo clean Maar ook zij doen dingen die het daglicht niet mogen zien Zij die speciaal zijn Anders geaard zijn Die een schandaal zijn Voor goede zeden Valse geruchten Soms moeten vluchten Als je eens wist hoe weinig hun gespot hen deert Want wat voor hen telt is pure liefde en veel meer Het lijkt gewoon Het lijkt normaal Maar er ontbreekt altijd een kind in hun verhaal Vanuit het oog, een stil signaal Maar steeds herkennen zij elkanders lichaamstaal Die tederheid, die het gewone overstijgt Al die gevoelens die men dan maar liefst verzwijgt Zij die speciaal zijn Anders geaard zijn Die een schandaal zijn Voor goede zeden Valse geruchten Soms moeten vluchten Als je eens wist hoe weinig hun gespot hen deert Want wat voor hen telt is pure liefde en veel meer Van Verlaine tot aan Rimbaud werd het aanvaard Waar een ander héél gewoon wordt doodverklaard Zij die speciaal zijn Anders geaard zijn Die een schandaal zijn Voor goede zeden Valse geruchten Soms moeten vluchten Als je eens wist hoe weinig hun gespot hen deert Want wat voor hen telt is pure liefde en veel meer Want het verschil , als je bedenkt Is geen verschil …
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsss... W�*t een taaltje...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 september 2004 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() dit vind ik ook een hele mooie tekst.
Zagen Clement Peerens Explosition dat gij kunt zagen dat wete kik al lang maar de leste dagen, ga de weer ne gang gij ze een zaag schat, jaja, gij zed een zaag a tong da is een zaagblad, ‘k wist dat al langer dan vandaag maar hoe dat gij tegenwoordig op die Wendy zaagt maske, dat is werkelijke godgeklaagd jaja, gij kunt zagen gij kunt die Wendy niet verdragen dat gij kunt zagen, dat wiste kik al wel maar gij springt de leste dagen voor het minste uit uw vel scheidt toch uit met zagen, schat en trekt toch niet zo’n lip die Wendy zocht alleen maar wat begrip stopt na met zagen meer wil ik niet vragen stopt na aub met zagen zagen zagen zagen zagen zagen zagen zagen zagen scheidt uit met zagen zagen zagen zagen zagen zagen zagen zagen zagen gij beweert dat ik mijn lusten op die Wendy heb bekoeld maar da was vriendschap, schat, da was zo nie bedoeld da was echt niks speciaal, da kind zocht enkel wat begrip ‘t was meer ne sympathieke vaderlijke wip dus stopt na mor me zagen of kunde gij misschien geen vriendschap verdragen da gij kunt zagen, da weten wij al lank maar de laatste dagen, gade weer ne gang nee gij versaagt ni, in awe slaap zaagde gij nog door maar die Wendy, schat, die zaagt nie en daarom ligt die lengtes voor, ja daarom ligt die lengtes voor en gij kunt zagen zagen zagen zagen zagen, gij blijft mij maar belagen zaag! Laatst gewijzigd door Mitgard : 6 september 2004 om 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
In godsnaam, doe iets aan die kleuren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind het niet provoceren, uiteindelijk doe je wat je wil met je leven.
Maar de gedachte aan wat homo's doen, sorry, maar persoonlijk vind ik dit walgelijk.
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het helemaal niet provocerend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ikzelf persoonlijk vind 'het' bij homo's walgelijk, maar ik ben dan ook hetero.
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
vreemd...
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank voor het bewijs! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Burger
|
![]() Citaat:
maar houd uw degoutante foto's voor u en uw vriendje. [size=6]EGOTRIPPER!!!!![/size] [size=7][/size] |
|
![]() |
![]() |