![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dat 'minderhedenforum' heb ik niks te maken, en ik loop er ook niet warm voor. Met de BRT heb ik evenmin iets te maken, en wat mij betreft werd die gisteren al door de belastingbetalers 'geconfiskeerd'. Hopelijk kunnen & mogen 'we' na 25 mei 2014 korte metten maken met de demagogen en manipulatoren die in deze en gelijkaardige instellingen ten onrechte een dikke pree trekken. Een 'openbare omroep' moet voor eenieder toegankelijk zijn, en iederéén - van zogezegd 'uiterst-links' tot en met zogezegd 'uiterst-rechts' - zou daar programma's moeten kunnen maken. En uiteraard zou ook 'kontekraags & averechts' daar aan bod moeten kunnen komen. Ofwel iederéén, ofwel niemand. Naar mijn niet zo bescheiden mening is een zogenaamde 'gulden middenweg' in dezen absoluut ongewenst.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een deel van de Marokkaanse meiden doet het uitstekend in Nederland, ik denk in België ook.
Vooral Marokkaanse mannen en jongens doen daar heel moeilijk over.
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk, in de ogen van die alpha mannetjes bestaan vrouwen enkel om mee te neuken en om eten voor hen klaar te maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom pleit ik er voor die Syrië - strijders gewoon te laten vertrekken, in de hoop dat ze ginder glorierijk sneuvelen , dan krijgen hier misschien een aantal meisjes de kans op een aanvaardbare persoonlijke ontwikkeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Ik betwijfel het. Die vrouwen worden al vanaf hun geboorte geindoctrineerd en een kopvod opgezet. Ze worden al vroeg aangeleerd hun mond te houden en achter het fornuis te blijven... Veel van die vrouwen gaan daar zelf dan ook gedwee in mee. Vrouwen die zelfstandig dat vod van hun hoofd rukken zijn en blijven een minderheid, spijtig genoeg. Daarom pleit ik er vooral voor dat er een grootschalige secularisering moet komen in de gehele islamwereld. Het zal misschien dat seksime niet meteen oplossen, maar het zou al een eerste stap in de goede richting zijn.
|
![]() |
![]() |