Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 maart 2014, 12:13   #121
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Zeg djimi, weet jij wie dat minderhedenforum financiert ? Het zit vol met extreme racisten.
Ik herinner mij nog dat één van hun voormannen in het lang en het breed op TV kwam vertellen dat hij in Leuven in een café niet binnen mocht uit racisme, terwijl hij er in werkelijkheid gewoon werd uitgezet omdat hij er amok aan het maken was, zoals later bleek.
Weinig rechtzetting van de VRT achteraf, het kwam hen waarschijnlijk niet goed uit.
Net zoals Van San en Vermeulen niet meer op de VRT mogen komen , want hun waarheid past hen niet.
Dit vind ik echter wél erg. Het begint verdorie zowaar op censuur te lijken! Ik kan echt niet tegen al die hypocrisie en die huichlachtigheid.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2014, 12:13   #122
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg djimi, weet jij wie dat minderhedenforum financiert ? Het zit vol met extreme racisten.
Ik herinner mij nog dat één van hun voormannen in het lang en het breed op TV kwam vertellen dat hij in Leuven in een café niet binnen mocht uit racisme, terwijl hij er in werkelijkheid gewoon werd uitgezet omdat hij er amok aan het maken was, zoals later bleek.
Weinig rechtzetting van de VRT achteraf, het kwam hen waarschijnlijk niet goed uit.
Net zoals Van San en Vermeulen niet meer op de VRT mogen komen , want hun waarheid past hen niet.

Met dat 'minderhedenforum' heb ik niks te maken, en ik loop er ook niet warm voor. Met de BRT heb ik evenmin iets te maken, en wat mij betreft werd die gisteren al door de belastingbetalers 'geconfiskeerd'.

Hopelijk kunnen & mogen 'we' na 25 mei 2014 korte metten maken met de demagogen en manipulatoren die in deze en gelijkaardige instellingen ten onrechte een dikke pree trekken.

Een 'openbare omroep' moet voor eenieder toegankelijk zijn, en iederéén - van zogezegd 'uiterst-links' tot en met zogezegd 'uiterst-rechts' - zou daar programma's moeten kunnen maken. En uiteraard zou ook 'kontekraags & averechts' daar aan bod moeten kunnen komen.

Ofwel iederéén, ofwel niemand. Naar mijn niet zo bescheiden mening is een zogenaamde 'gulden middenweg' in dezen absoluut ongewenst.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2014, 12:47   #123
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Met dat 'minderhedenforum' heb ik niks te maken, en ik loop er ook niet warm voor. Met de BRT heb ik evenmin iets te maken, en wat mij betreft werd die gisteren al door de belastingbetalers 'geconfiskeerd'.

Hopelijk kunnen & mogen 'we' na 25 mei 2014 korte metten maken met de demagogen en manipulatoren die in deze en gelijkaardige instellingen ten onrechte een dikke pree trekken.

Een 'openbare omroep' moet voor eenieder toegankelijk zijn, en iederéén - van zogezegd 'uiterst-links' tot en met zogezegd 'uiterst-rechts' - zou daar programma's moeten kunnen maken. En uiteraard zou ook 'kontekraags & averechts' daar aan bod moeten kunnen komen.

Ofwel iederéén, ofwel niemand. Naar mijn niet zo bescheiden mening is een zogenaamde 'gulden middenweg' in dezen absoluut ongewenst.
Gelukkig is er nog altijd de jonge Michel , die ons in "de zevende dag" komt uitleggen hoe wij Vlamingen moeten stemmen, want wijzelf zijn daar uiteraard veel te dom voor.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2014, 13:08   #124
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelukkig is er nog altijd de jonge Michel , die ons in "de zevende dag" komt uitleggen hoe wij Vlamingen moeten stemmen, want wijzelf zijn daar uiteraard veel te dom voor.
Wat zouden 'wij' zonder de jonge Michel zijn, hé?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2014, 19:47   #125
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Een deel van de Marokkaanse meiden doet het uitstekend in Nederland, ik denk in België ook.
Vooral Marokkaanse mannen en jongens doen daar heel moeilijk over.
Oud 8 maart 2014, 00:22   #126
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Een deel van de Marokkaanse meiden doet het uitstekend in Nederland, ik denk in België ook.
Vooral Marokkaanse mannen en jongens doen daar heel moeilijk over.
Tuurlijk, in de ogen van die alpha mannetjes bestaan vrouwen enkel om mee te neuken en om eten voor hen klaar te maken...
Oud 8 maart 2014, 11:34   #127
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Tuurlijk, in de ogen van die alpha mannetjes bestaan vrouwen enkel om mee te neuken en om eten voor hen klaar te maken...
Daarom pleit ik er voor die Syrië - strijders gewoon te laten vertrekken, in de hoop dat ze ginder glorierijk sneuvelen , dan krijgen hier misschien een aantal meisjes de kans op een aanvaardbare persoonlijke ontwikkeling.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2014, 15:12   #128
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Daarom pleit ik er voor die Syrië - strijders gewoon te laten vertrekken, in de hoop dat ze ginder glorierijk sneuvelen , dan krijgen hier misschien een aantal meisjes de kans op een aanvaardbare persoonlijke ontwikkeling.
Ik betwijfel het. Die vrouwen worden al vanaf hun geboorte geindoctrineerd en een kopvod opgezet. Ze worden al vroeg aangeleerd hun mond te houden en achter het fornuis te blijven... Veel van die vrouwen gaan daar zelf dan ook gedwee in mee. Vrouwen die zelfstandig dat vod van hun hoofd rukken zijn en blijven een minderheid, spijtig genoeg. Daarom pleit ik er vooral voor dat er een grootschalige secularisering moet komen in de gehele islamwereld. Het zal misschien dat seksime niet meteen oplossen, maar het zou al een eerste stap in de goede richting zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be