![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hiersé, 't was zijn eerste keer blijkbaar niet.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-gefilmd.dhtml Castreer dat varken en gooi het er uit ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nog iemand die haar ongelijk geeft? Citaat:
Met dank aan de multikul. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dit geval gaat het om Roma-jongeren die al vanaf hun geboorte zijn terechtgekomen in een verloederde omgeving waar achterlijkheden zoals het huwen op 15 jaar als volkomen normaal worden beschouwd. Het gevolg is dan ook duidelijk merkbaar gebleken. Ik vraag mij af hoe het toch komt dat we zoveel minder herrie hebben met Joden en Aziaten in ons land? De problemen lijken steeds weer uit dezelfde hoek te komen, dat kan ondertussen niet meer ontkend worden, denk ik. Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 18 februari 2014 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kheb een veroordeelde groepsverkrachter gevonden die ongestoord verdergaat. De doorbroken stilte leid tot vrijgelaten crapuul die ongestoord verdergaat. Wat ga je nu doen? Hem stoppen met je brochure? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet te geloven hé... Maar dan : Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik denk dat elke groep in staat is tot zulke groepsverkrachtingen mits dat natuurlijk gereframed wordt. Die gaan onderling ook niet zeggen, kom, we gaan eens samen een meisje verkrachten, die kaderen dat in "ze heeft dat graag" of een of andere macho redenering waardoor zij geen daders, maar stoere binken worden. Het kan zelfs het individuele overstijgen, bv. bij verkrachtingen in oorlogstijd, waarbij vaak dit soort terreur nog als patriottisch wordt omschreven. Het is via preventie die ballon doorprikken dat men dit fenomeen kan tegenhouden voor het plaats heeft en indien dat niet lukt, zal een vernederende straf meer zin hebben dan de stoere binken in de bak te steken, waar ze nog "tougher" uitkomen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt Jan, ze moeten niet bezig zijn precies alsof ik beweer dat het helemaal die meisjes hun schuld is, en tussen haakjes gezegd zijnde: iemand van 15-16 jaar hoort toch wel te weten dat je niet met onbekenden in een auto stapt, net zoals iedere tien-jarige weet (althans daar ga ik van uit) dat ie geen snoepjes van onbekenden moet aanvaarden en/of er mee meelopen ... NB: verkracht worden op straat is iets totaal anders dan verkracht worden omdat je als naïeve/domme gans bij een stel wildvreemden in de auto bent gekropen, bij het eerste heb je 0 tot bijna geen verantwoordelijkheid, bij het andere heb je het imo. sorry dat ik het zeg ergens wel 'gezocht' ... (En zeker als je dan nog eens gezellig whisky met ze gaat zuipen ..) ![]() Ter illustratie: Als ik morgen word overreden door een dronken bestuurder, dan is dat pech. Als ik in een voertuig stap bij een dronken chauffeur en ik heb nadien een accident, dan is dat ook pech - maar dan heb ik er ergens wel eigen verantwoordelijkheid in ... Ik neem aan dat die meisjes een normale intelligentie hebben, en geen debieltjes of simpelen van geest zijn. Waren het nu downkes geweest, dan had ik nog gezegd van "ja ze kunnen er niet aandoen hé " .. Maar wanneer iemand een 'normaal IQ' heeft dan vind ik dat je op 15-16 jaar verstandiger moet weten te zijn. Vooral dat de jeugd van tegenwoordig veel meer weet qua gevaren en al dan zeg maar mijn generatie. Laatst gewijzigd door bembem : 18 februari 2014 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien moet Europa dat ook doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij de politiek correcten blokkeert hun brein natuurlijk meteen, want het zijn toch enkel de moslims die zich zo gedragen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Tzou niet abnormaal zijn dat er een paar duizend hun christelijke broeders gaan helpen.
Na de moslimmoordpartijen kan je niet anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou, los gezien van de islam, zijn het misschien gewoon slechte jongens hé ..
Volgens jullie theorie moet er in Indonesië - het grootste moslim land ter wereld, nogal wat op los verkracht worden ![]() O, en die film met jonge Jodie Foster (ben de titel vergeten) waarbij ze het slachtoffer is van groepsverkrachting, dat waren wel geen moslims hé .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan, beweer ik ergens iets anders?
Maar we mogen noteren dat U de andere opmerkingen niet probeerd te weerleggen.
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe gaat U zaken die gestaafd worden met de nodige soerahs en hadiths kunnen weerleggen?
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nee maar, ik schilder alle mannen helemaal niet zo af ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor één keer slagen de bewoners terug.En nu is het erg dat de bewoners van de CAR terugslagen????? Misschien moeten de moslims is op hun plaats gezet worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ok ok laten we het over een andere boeg gooien .. bvb. wat er dagelijks in de Aerschotstraat gebeurt, ik noem dat verkrachting wat die meisjes daar ondergaan, iets waar veel zogezegde brave Vlaamse huisvaders aan deelnemen .. zij verkrachten dan wel niet nadat ze naïve meisjes oppikken in hun auto en ze nadien thuis dronken voeren en drogeren .. Maar ze gaan wel meisjes die eenzelfde lot ondergaan hebben, misbruiken. Ik weet niet of de meeste pooiers/mensenhandelaars 'moslim' zijn, maar er zullen allicht een stel 'niet moslim' tussen zitten ... Dit om te illustreren dat hier de focus nogal wordt gelegd op de 'slechte islam' terwijl er ook een heleboel moslims zijn die 'niet verkrachten' ... evenals 'niet moslims' die zich ook niet altijd koosjer gedragen ... |
|
![]() |
![]() |