|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 | 
|  | Discussietools | 
|  23 februari 2014, 14:56 | #121 | |
| Banneling Geregistreerd: 10 december 2013 
				 |   Citaat: 
 | |
|   | 
|  23 februari 2014, 14:56 | #122 | 
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd: 19 mei 2011 Locatie: Ronse 
				 |   | 
|   | 
|  23 februari 2014, 14:59 | #123 | 
				 |   | 
|   | 
|  23 februari 2014, 15:01 | #124 | |
				 |   Citaat: 
 Als ze er toch in zouden slagen van via politieke druk op termijn een verdere evolutie van het land te bewerkstelligen dan zal dat zo zijn. Dat is nu net het systeem en daar gaat het om. Maar vraag me niet om mee te stappen in éénzijdige verhaaltjes en andere sprookjes. | |
|   | 
|  23 februari 2014, 15:04 | #125 | |
				 |   Citaat: 
 Niet dat ik je niet geloof hoor, maar waarom zeggen jouw partijtoppers daar niets over ? Of heb ik iets gemist in de pers ? Wanneer gaat n-va dat dan wel doen ? | |
|   | 
|  23 februari 2014, 15:07 | #126 | |
				 |   Citaat: 
  Misschien zelfs een fiere Belg ? En die suggesties van sterren zijn nogal foei hee Pjotr... Waarom zou je je landgenoten een ster aannaaien trouwens ? | |
|   | 
|  23 februari 2014, 15:11 | #127 | 
				 |   Om ze eraan te herinneren dat ze zeker geen Vlaming zijn, want dat is foei. | 
|   | 
|  23 februari 2014, 15:13 | #128 | |
				 |   Citaat: 
 | |
|   | 
|  23 februari 2014, 15:15 | #129 | |
				 |   Citaat: 
 Vlaming zijn hoeft wel geen synoniem te zijn voor independentist.   Laatst gewijzigd door peter1962 : 23 februari 2014 om 15:16. | |
|   | 
|  23 februari 2014, 15:17 | #130 | 
				 |   | 
|   | 
|  23 februari 2014, 15:17 | #131 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 juni 2002 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Citaat: 
 Uiteraard zijn Belgisch-nationalisten het daarmee eens. Zoals ze het ermee eens zijn dat een debiel koning wordt ook al kan het hele koningshuis hen aan hun reet roesten. Alles wat dienstig is om het resultaat van gewelddadige separatisme in stand te houden past in hun eigen nationalistische kraam en keuren ze bijgevolg goed. 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | |
|   | 
|  23 februari 2014, 15:21 | #132 | 
				 |   Van mij wel hoor.   Maar je moet het zelf maar zien te klaren om dat op je ID card te krijgen.    Mocht je ooit willen verhuizen naar Antwerpen ga je wel naar het vreemdelingen loket moeten voor je in te schrijven. Denk eraan dat de taks van 250 euro die ze je mogelijk gaan vragen niet wettelijk is. | 
|   | 
|  23 februari 2014, 15:23 | #133 | |
				 |   Citaat: 
 | |
|   | 
|  23 februari 2014, 15:27 | #134 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 januari 2006 Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest 
				 |   Citaat: 
 Van die eerste maakte ik nooit deel uit, maar van die tweede ben ik wél - tegen heug en meug - citoyen. Ik heb voor dat statuut nooit écht gekozen, maar omdat ik mijn toenmalige én huidige job als leerkracht Germaanse Talen verder wilde uitoefenen, zat er niks anders op dan mij als dusdanig te laten 'inlijven', en bijgevolg mee te stappen in éénzijdige verhaaltjes en andere sprookjes. Dat was voor mij de druppel die de emmer definitief deed overlopen. Ik wil echt graag blijven werken voor het "Enseignement de la Fédération Wallonie-Bruxelles", maar dan wél met het - nu al eveneens mogelijke - statuut van 'expat'. 
				__________________ "There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!   Laatst gewijzigd door djimi : 23 februari 2014 om 15:27. | |
|   | 
|  23 februari 2014, 15:29 | #135 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 juni 2002 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Citaat: 
 Met andere woorden: "vergeet jullie onafhankelijk Vlaanderen of jullie krijgen niet alleen de patriotten des vaderlandsch en het Belgische leger op jullie dak, jullie krijgen ook nog de schuld voor de opstand in jullie vuile nazi-boots geschoven! Né! ". En wij hebben géén opera in de munt nodig als signaal om de boel in rep en roer te zetten. Dreigen om de leprozen van het VB te hulp te roepen om aan een democratische meerderheid te geraken volstaat. Zeg wat peterke het gezegd heeft! 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | |
|   | 
|  23 februari 2014, 15:39 | #136 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 januari 2006 Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest 
				 |   Citaat: 
 De Vlaamse "Pravyi Sektor" is foeier dan foei. Het Heilig Land Der Vaad'ren en z'n solidarité zijn nu eenmaal ... eh ... heilig. De "Fédération Wallonie-Bruxelles" rules! Forever!  
				__________________ "There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!   | |
|   | 
|  23 februari 2014, 15:42 | #137 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 19 juni 2002 
				 |   Citaat: 
       Eigenlijk is het kostelijk dat jullie daar nu pas achterkomen. Eigenlijk nét iets te laat, want de truuk is feilloos gelukt: het VB is gereduceerd tot een sausje dat zelfs met een kilo boter erdoor te draaien niet meer te redden valt. En maak u geen illusies: de N-Va raakt stilaan verstrikt in een vergelijkbaar kluwen, noem het een fluwelen cordon. Nog even geduld, een faux-pas of twee-drie, een mindere uitslag (desnoods enkel in perceptie) een paar verkeerde keuzes die het kiespubliek tegen de haren instrijken, en de separatistische partij met de wind in de zeilen verliest haar élan, en wordt bij het grof huisvuil geschoffeld. België is onverwoestbaar. Ik word er zowaar religieus van. 
				__________________ Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 23 februari 2014 om 15:50. | |
|   | 
|  23 februari 2014, 15:47 | #138 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 19 juni 2002 
				 |   Ja hoor. Wees maar lekker Vlaming tussen de Belgen. Borst vooruit, terugwijkende kin, de ogen bedroefd maar streng omwille van al het vermeende onrecht dat ge op de licht gebogen schouders meezeult. Vergeet vooral uw leeuwschildje niet zichtbaar te dragen. Fijn zelfs dat ge het vrijwillig doet, zodat we u geen gele of roze ster moeten opspelden. Kwestie dat ge dan samen met de hoofddoekendraagsters en baardmannen in soepjurk uzelf goed herkenbaar toont, mocht het er ooit op aankomen...    
				__________________ Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie | 
|   | 
|  23 februari 2014, 15:53 | #139 | |
				 |   Citaat: 
 Toch tof dat u de achterbaksheid van u en uw compagnons mee in de verf zet. Het doel heilig t de middelen, nietwaar?  Ik zal de kernvraag nog eens stellen daar men de vraag blijft ontwijken: mogen de parlementsleden van het VB in het VP mee een onafhankelijkheidsverklaring of een motie voor sterk doorgedreven autonomie, confederalisme dus, stemmen en gaat u dan als democraat de Kärcher bovenhalen of u neerleggen bij een democratisch genomen beslissing? | |
|   | 
|  23 februari 2014, 15:55 | #140 | |
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd: 11 juli 2007 
				 |   Citaat: 
 NVA zal in dit geval moeilijk tot een federale regering kunnen toetreden zonder zijn verkiezingsslogan "kiezen voor het PS model of voor het NVA model" te verloochenen. En dan spreek ik nog niet over het confederaal model �* la NVA waar geen enkele Franstalige partij in wil stappen. | |
|   |