![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat u na mei er erg ontgoocheld zult bij lopen. Uw PVV zal serieus afgeranseld worden. En uw verhoopt postje op een blauw ministerieel kabinet zal in rook opgaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ach, soms... Tom Barman is een arrogante kloot, maar wat een mooie nummers. Probeer maar eens ongevoelig te blijven bij Sister Dew. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat belet me niet dat ik ze het recht gun om hun mening te ventileren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen kleine, ik heb het over de Belgicistische Pest Voor Vlaanderen. Ze zijn nog geen haar veranderd, ondanks hun tweevoudige poging om zich een "new look" aan te meten. VLD en OVLD zijn schijnmanoeuvers geweest.
Laatst gewijzigd door quercus : 3 maart 2014 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Probeer toch maar de dingen correct te benoemen, nepjood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat weet hij wel. Hij houdt (denk ik toch) zich dom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zou ze geen Belgicistische nonsens uitkramen waar ze waarschijnlijk niet eens de betekenis van kent. Laatst gewijzigd door giserke : 3 maart 2014 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die "Pest Voor Vlaanderen"-benaming is jullie eigen stomme fout. Ga er eens over praten met het Blauw Konijn. Hij had zichzelf in de jaren negentig (is dat voor u soms niet te veel Jurassic?) stevig opgepompt tot stoere Vlaamsgezinde in zijn burgermanifestjes. Wat blijft er nog van over kleine? Het verhaal over die burgermanifestjes doet mij denken aan het Franse chanson "Que reste-t-il de nos amours?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Parlementslid
|
![]() Men dreigt de stekker van de kunstmatige beademingsmachine er weer uit te trekken. Dit keer voorgoed. Met de nadruk op "goed".
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Parlementslid
|
![]() Alles is relatief, vriend. Wat voor enkelingen zielig en lachwekkend is, hoeft dat niet per se te zijn voor de massa. Dat is een beetje zoals bij verkiezingen. Wat voor enkelingen een na te streven doel is (laat ons nu bijvoorbeeld een unitair belgië als voorbeeld nemen), kan voor de grote massa een bespottelijk of zelfs verwerpelijk idee zijn. Jaja. En dat vertaalt zich dan naar monsterscores voor Vlaamsgezinde partijen, en microscores voor BUB en zo, he... Tja...
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 3 maart 2014 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet echter niet of 'onze' koning dat zomaar mag zonder wijziging van 'onze' grondwet.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |