![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel simpel, omdat voordat het hier overspoeld was door moslims en illegalen hier een zeer aangename boel was. Prachtige tijd die jaren zestig toen hier nog zo goed als geen moslims waren. Maar dan vanaf de oliecrisis in 1973 de arabieren de oliekraan dichtdraaiden om het Westen te gijzelen is de levenskwaliteit hier constant achteruit gegaan. Als jullie hier jullie boeltje oppakken en vertrekken naar waar jullie vandaan komen dan wordt het voor ons weer even leefbaar als in de tijd toen jullie hier nog niet waren. Daarom dus: emigreren uit België. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Blitzkrieg had moeten doorrollen tot in Schotland om de oorlog te kunnen winnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom uit België migreren?
Je stelt de vraag fout, waarom uit Vlaanderen emigreren. Dat lijkt al wat beter, laten we niet vergeten dat er redelijk wat Vlamingen geëmigreerd zijn naar Wallonië. En dat ze gelijk hebben. Vlaanderen is een kutland, een land dat saai is, plat, een zwarte traditie heeft, gestresst is, zo goed als geen natuurlijk milieu, slecht weer, asociale inwoners, en bovenop nog eens een pest die ze nergens anders ter wereld hebben; FLAMINGANTEN Nu, eigenlijk is vluchten wel niet bepaald de beste tactiek, Vlaanderen moet veranderen, buigen of barsten, en dat dat zo snel mogelijk gebeurd, hoewel een deeltje van het jaar emigreren naar het buitenland echt deugd doet. (Overigens kan ik aan het beginlijstje nog Portugal toevoegen, waar elke vorm van fascisme ook ten strengste verboden is, bovendien is het land goedkoop om te leven, en het is er beter weer.)
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 8 september 2004 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zo fel te keer gaat tegen Vlaanderen, moet België wel haten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Koriander...
Als je dan uiteindelijk vlucht uit ons land.. Mag ik dan vragen dat je niet teveel kwaad spreekt over ons...elders???? dank. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1) Ik vraag het een Jood. Die kijkt mij aan als een stuk stront en vervolgt z'n weg zonder boe of ba. 2) Ik vraag het een Marrokkaan (denk ik). Die haalt hulpeloos z'n schouders op : "Nie spreke" 3) Ik vraag het een Sinjoor : die zet z'n handen in z'n zij en begint aan een gemoedelijke uitleg van een half uur.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1) Homos: Bij wet mag men niet op basis van geaardheid discrimineren. Nergens vind je grotere homogemeenschappen als in de VS. Het is waar dat er ook door een kleine minderheid harder op afgegeven wordt, maar de publieke opinie is op een paar hicktowns na, duidelijk tegen discriminatie van homos. Het homohuwelijk staat daar los van omwille van de religie die zich met dat woordje huwelijk nogal vereenzelvigd. Je trekt de verkeerde conclusie uit uw voorbeeld. 2) Negers: Negers zijn een minderheid, en hebben cultureel nogal wat last om zich in te werken in de bovenste lagen van de bevolking. Historisch gezien lopen er nogal wat racisten rond in het zuiden, maar het is een dying breed. Racisme wordt zwaar afgekeurd door de meerderheid van de bevolking. Als je ietwat geleefd hebt aan beide kanten van de oceaan, weet je dat het racisme in Europa een veel groter draagvlak heeft. 3) Guantanamo Bay: De Patriot act is een wet die er is gekomen als overreactie na een tragisch evenement in de Amerikaanse geschiedenis. Ik ben het eens met u dat dit geen goede wetswijziging is, en dat er mogenlijkheid is tot misbruik. Van de andere kant maak ik er u echter attent op dat dit een mogelijkheid is tot misbruik, en dat ik nog geen enkel misbruik gezien heb. Als ge schrik moet hebben om naar Amerika uit te wijken omwille van Guantanamo Bay en de Patriot act, ben je of een terrorist, of oliedom.
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementslid
|
![]() De States is natuurlijk het emigratie-land bij uitstek, maar ook Australië en Nieuw-Zeeland spreken me wel aan. 8)
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De foute inschatting die Hitler maakte was dat hij er van uit ging dat Engeland wel vrede zou sluiten. Een invasie van Engeland is nooit serieus overwogen geweest en waarschijnlijk was dat meer dan terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het probleem lag evenzeer (of misschien zelfs meer) in het gebrek aan transportcapaciteit van hun vloot als in het gebrek aan slagkracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De blitzkrieg is trouwens geen verdienste van Hitler maar van de OKW die op dat moment nog iets in de pap te brokken had. Vooral Von Ribbentrop hat hier de hand in.
![]() |
![]() |
#139 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat: