![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga niet alles herhalen waat ik hier geschreven heb pro gordelplicht. Hieronder zal ik alles herhalen tegen de gordelplicht. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees de hele draad en zeg dan uw mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mischien dat op bepaalde plaatsen de snelheidsbeperking herbekeken moet worden, maar dat is een ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bespaar dus enkel waar het voor jezelf tijdelijk goed uitkomt. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 17 maart 2014 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat iedere automobilist zijn wagen eens een week op stal laat. Enkel zo krijg je zo'n wetmakers op de knieen. Maar solidariteit tussen de egoistische autobestuurders ? Nooit van gehoord. Je ziet het hier al hoe iemand die klaagt over de absurditeit van een veel te hoge boete behandeld word. Ondertussen knaagt en vreet vader staat je laatste boterham op en zijn jullie nog te dom om dat te beseffen. Wanneer de doodstraf voor iemand die te snel rijd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() De meeste mensen die met een minder krachtige wagen rijden zullen daar mee akkoord gaan. En met dat gegeven houd de overheid dan ook rekening mee. Of dacht je dat het hen anders zou lukken een snelheidsbeperking van 120 op snelwegen in te voeren als iedereen met een sportwagen reed ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Wel ja, met het ene kan je andere weggebruikers in gevaar brengen en met het andere niet. Het ene dient dus zwaarder bestraft te worden dan het andere. Maar zo redeneert die dievenbende blijkbaar niet. Automobilistje pesten is het enige dat ze kennen. Wat trekken die zich nu iets aan van je veiligheid ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig had ik wel de gordel aan , maar mijn rug door de klap om zeep !!!! ![]() Uit privacy-respekt voor de agenten , is hun hoofd weggefotowinkeld ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 maart 2014 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij wordt terecht aan de schandpaal genageld. Er is immers helemaal niet aangetoond waarom het boetegeld absurd hoog zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enfin max heeft volkomen gelijk. Ik vind dat gordeldracht een persoonlijke keuze moet zijn net als al dan niet roken. Er zijn overigens tal van omstandigheden waarbij het gebruik van de gordel nadelig kan zijn... En law and order heeft te maken met bestrijden van criminaliteit niet met reglmentitis. En wie brengt Max in gevaar door zonder gordel te rijden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zulke mensen mag men tijdje rijbewijs afnemen. Ik heb overigens handen vrij systeem in mijn wagen, maar ik zet mij meestal gewoon aan de kant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://filesforum.politics.be/showpo...8&postcount=29 Onderaan mijn post staat de link hieromtrent !! Citaat:
de auto stond in de fik , lag in de sloot , en ze konden hem er net op tijd uithalen !! Maar in de niet-uitzonderlijke omstandigheden , ga uw gang , maar achteraf niet klagen dat u die beter toch had gedragen !! Ik zou zelfs zeggen , mocht de verzekering in zo'n geval niet tussenkomen , tja ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 maart 2014 om 23:56. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat u mijn 1 tot 2 posten "gezeik" niet leest terwijl u me komt zeggen dat ik de volledige draad moet lezen, want ik had geschreven dat ik niet tegen de gorgelplicht ben. Ik ben enkel tegen de belachelijke hoge boetes.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 18 maart 2014 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij maakt het geen moer uit wie zoiets doet , iedereen gelijk aan de wet !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 18 maart 2014 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
En welke reden zou er zijn dat de boetes te laag zijn? Alles zodanig hardhandig aanpakken dat het moet en zal breken? U bent dus voorstander van ruïneren ipv sanctioneren? <- dit klinkt als een doorgewinterde politicus die zijn eigen leugens gelooft en nog probeert te verkopen aan de bevolking die hij waarschijnlijk nog als dom beschouwt. Om het met iemand anders zijn woorden duidelijker te maken:
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 18 maart 2014 om 00:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige begrijpen de impact niet van het niet dragen van gordel ,
ofwel wegens geen ervaring , of waarom al die last (??) ?!?! Grapjeuuuuh: [OFF-topic:] Citaat:
![]() ![]() [/OFF TOPIC]
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige begrijpen de impact niet van het niet dragen van gordel ,
ofwel wegens geen ervaring , of waarom al die last (??) ?!?! Grapjeuuuuh: [OFF-topic:] Citaat:
![]() ![]() [/OFF TOPIC]
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |