![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ja, ik vind dat dat het "gepeupel" met 2 maten en 2 gewichten weegt als ze hun eigen populistische idolen alles vergeven terwijl anderen aan de hoogste normen moeten voldoen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ja, ik vind jullie rampverhalen ferm opgeblazen verhalen van een bende bangerikken.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 22 maart 2014 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zageventen. Bangerikken. Bleiters. Kunnen jullie dan eigenlijk echt niks zelf? Hebben jullie nu echt voor alles Sterke Figuren nodig die het varkentje eens in jullie plaats gaan wassen? Neem eens een voorbeeld aan die "allochtone" winkeliers in Antwerpen die een tijdje geleden zelf met harde hand de drugsdealers uit hun straat verjaagden omdat de "autochtone" politie te lam was om er iets aan te doen. Die hebben tenminste kloten aan hun lijf.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 22 maart 2014 om 21:16. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar de macht inperken van de zelfverklaarde vertegenwoordigers van God op Aarde, is nog iets anders dan individuele geloofsovertuiging of godsdienstbeleving verbieden. Ik ben radikaal tegen nazisme en godsdienstfundamentalisme, en ik ga mij tegen hen verzetten als ze mijn individueel zelfbeschikkingsrecht willen inperken. Maar als libertair kan en wil ik niet hun gedachten kontroleren. Voor mijn part mogen ze hun gedacht zeggen en zich kleden zoals ze willen. Hun vrijheden terzake zijn ook mijn vrijheden. De vrijheid van de ene om met een hoofddoek of hakenkruis rond te lopen, is ook de vrijheid van een ander om met een hanekam of tatoeages rond te lopen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 22 maart 2014 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die allahtone winkeliers hebben die drugsdealers uit hun straat verjaagd omdat ze concurrentie waren voor hun eigen louche drugshandeltjes.
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() En zeg mij nu eens : wat ga je er nu zelf aan doen in plaats van te blijven bleiten?
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() Het hangt er maar van af wat je "goed" noemt.
Hij doet het zodanig goed dat de kiezers hem een pandoering verkochten toen hij het kabinet van Rutte liet vallen en nieuwe verkiezingen nodig waren. Hij doet het zodanig goed dat hij bij de Nederlandse gemeenteraadsverkiezingen slechts in 2 gemeenten opkwam, en daar een sterk stemmenverlies moest slikken. Hij doet het zodanig goed dat zijn eigen verkozenen en medewerkers van hem weglopen omdat hij zo'n onmogelijk karakter heeft. Goed bezig, die Wilders. Die delft gewoon zijn eigen graf. Hij mag voor mijn part gerust zo verder doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Doe geen moeite, Doomy...
Je past niet in hun Disneyfilosofie. Het is wit of zwart. De eeuwige strijd tussen het Goede (zij uiteraard) de vrijheidslievende,vredige redelijke mensen enerzijds en het Kwade, de fanatieke, oorlogszuchtige mensen anderzijds. De nuances tussen beide extremen vergen te veel moeite om te begrijpen. Je zal dus een islamknuffelaar blijven, wat je ook zegt. Op zich is dat niet zo erg, ik ben dat ook. ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 maart 2014 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Niks dus. Precies zoals ik al dacht.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 22 maart 2014 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarvan precies was 't dat je iemand zou willen overtuigen?
Weg met Wilders (&Cº), flowers in your hair ... peace ... far out man, smoke some pot...have some acid, make love not war...en plotsklaps is er overal ter wereld vrede en menslievendheid?
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilders is bovendien niet eens 'n Belgisch politicus, heeft dus totaal geen relevantie op 'n Belgisch forum of in de Belgische politiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet zelfs geen voorbeelden meer zoeken voor de Disneyfilosofie, ze komen vanzelf! Bedankt voor de mooi illustratie SDX. "Je bent voor Wilders of je bent een hippie!" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar serieus nu, weet jij waar Doomy anderen van wil overtuigen? Als je 't weet mag je 't zeggen hoor, want ik vraag me al even af waarover hij (Doomy) zich nu zo druk maakt (om niet te zeggen; al 2 dagen over loopt te bleiten)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Ben jij eigenlijk al ooit eens in Rijsel geweest? Het stedelijke arrondissement Rijsel is groter dan enkel de Stad Rijsel, en telt 1,2 miljoen inwoners. Dat is een groter inwonersaantal dan Brussel (gewest) en Amsterdam, en veel groter dan Antwerpen, Rotterdam en Den Haag. Als ik mij niet vergis is Rijsel het 3e grootste stedelijk gebied in Frankrijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet iedereen die het niet eens is met Wilders is een soort wietrokende hippie. Als je de berichten van Doomy niet snapt, zou ik je aanraden ze nog eens te herlezen. Als er woorden of zinnen zijn die je niet begrijpt, aarzel niet om uitleg te vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |