Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 28 maart 2014, 17:09   #121
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Er zijn duizenden soorten blauwgras, dus u maakt zich weer maar eens belachelijk. Ook al bestaat het dieet van de Luikenaars alleen uit de groene grassoorten.

Bijlage 93421
In uwen hof ?
Henri1 is offline  
Oud 28 maart 2014, 17:11   #122
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bedoelt zeker dat jij de analogie niet kunt weerleggen.
Rammelen doet ze maar aan één kant: De N-VA verkiest het om haar doel op een geweldloze wijze te bereiken.
Wat is volgens jou het doel van N-VA ?

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 28 maart 2014, 17:15   #123
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Aan uw oogkleppen te zien staat er blijkbaar geen grens op.
Welke oogkleppen ?

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
Oud 28 maart 2014, 17:18   #124
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Ik heb het niet over uw persoonlijk standpunt, ik heb het over het feit dat via een officieel communicatikanaal van de N-Va er gezegd wordt dat ze 'geen separatistische partij' zijn, terwijl hun éérste programmapunt een onafhankelijk Vlaanderen is.

Dus stop nu met zeveren en er 37 zaken bij te betrekken die er niks mee te maken hebben. Leg mij gewoon uit hoe je dat rijmt. Dat is al wat ik vraag. Maar blijkbaar o zo moeilijk!
Stop liever zelf met zeveren en stel je vraag rechtstreeks aan Bart De Wever.
Ik heb zijn mail-adres even voor je opgezocht.
Zonder dank.

[email protected]

Zoals ik al bij herhaling vermeldde ben ik niet vertrouwd met twitterdinges, noch heb ik goesting om daar verandering in te brengen. Ik verkies het om me te oriënteren op de standpunten van de partijvoorzitter van de N-VA die in �*lle media verschijnen.
Je zult je hier en nu bijgevolg tevreden moeten stellen met mijn persoonlijk standpunt.
Oud 28 maart 2014, 17:20   #125
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben het allemaal: separatist, vrijheidsstrijder, pacifist, democraat, euro-lover en flamingant.

.
Dat is tof voor jou. Het verga je goed in je kleine wereldje waar je op jouw eentje separatist, vrijheidsstrijder, pacifist, democraat en euro-lover speelt.

Oud 28 maart 2014, 17:20   #126
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zonder dank.

[email protected]

Zoals ik al bij herhaling vermeldde ben ik niet vertrouwd met twitterdinges, noch heb ik goesting om daar verandering in te brengen. Ik verkies het om me te oriënteren op de standpunten van de partijvoorzitter van de N-VA die in �*lle media verschijnen.
Je zult je hier en nu bijgevolg tevreden moeten stellen met mijn persoonlijk standpunt.
Alsof de man zijn e-mails zelf afhandelt.

Waar zou hij de tijd vinden om dat te doen ?
Tussen de Panda optredens en de ziekenhuisbezoeken in ?
Henri1 is offline  
Oud 28 maart 2014, 17:30   #127
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Alsof de man zijn e-mails zelf afhandelt.

Waar zou hij de tijd vinden om dat te doen ?
Tussen de Panda optredens en de ziekenhuisbezoeken in ?
Alsof het ook maar iets uitmaakt wie zijn mails beantwoordt.
Kritiek zal er, door ieder van jullie, hoe dan ook op geleverd worden.

Jullie kunnen je dus beter de moeite besparen en verder twitteren.
Oud 28 maart 2014, 17:38   #128
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alsof het ook maar iets uitmaakt wie zijn mails beantwoordt.
Kritiek zal er, door ieder van jullie, hoe dan ook op geleverd worden.

Jullie kunnen je dus beter de moeite besparen en verder twitteren.
Ah, het maakt niets uit ?
Genoteerd.
Henri1 is offline  
Oud 28 maart 2014, 17:41   #129
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Zonder dank.
Ik stel de vraag aan jou! Jij bent hier toch één van de grote pleitbezorgers van de N-Va? Jij bent hier toch degene die zegt hoe het zit? Jij bent hier toch een typend reclamebord voor de N-Va?

Dus voor de laatste keer: hoe reageer jij op de tweeslachtige houding van de N-Va? Simpeler kan ik het écht niet maken hoor. En nee, ik stel me niet tevreden met 'ik doe niet aan twitter' en ik laat me ook niet doorverwijzen naar de grote roerganger. Als de N-Va géén éénmanspartij is, zoals zovelen hier beweren, dan mag ik er hopelijk toch van uit gaan dat je toch zelf ergens een onderbouwde mening en opinie kan formuleren. Of is dat teveel gevraagd? Zoja, dan denk ik niet dat ik ooit nog één bericht van u hier serieus zal kunnen nemen.
SMI94 is offline  
Oud 28 maart 2014, 17:43   #130
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Welke oogkleppen ?
Diegene die jij niet ziet, door uw oogkleppen.
Oud 28 maart 2014, 18:13   #131
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Ik stel de vraag aan jou! Jij bent hier toch één van de grote pleitbezorgers van de N-Va? Jij bent hier toch degene die zegt hoe het zit? Jij bent hier toch een typend reclamebord voor de N-Va?
En dan? Waar haal jij recht vandaan een persoonlijke kruistocht tegen Knuppel op te starten? Buitengewoon arrogant voor iemand die hier pas komt posten. Of ben je de zoveelste dubbelnick? Denk je soms dat Knuppel in de partijraad van de N-VA zit? Ze is een persoonlijke vriendin van mij en een onverzettelijke nationaliste zonder partijbinding.
Citaat:
Dus voor de laatste keer: hoe reageer jij op de tweeslachtige houding van de N-Va? Simpeler kan ik het écht niet maken hoor. En nee, ik stel me niet tevreden met 'ik doe niet aan twitter' en ik laat me ook niet doorverwijzen naar de grote roerganger. Als de N-Va géén éénmanspartij is, zoals zovelen hier beweren, dan mag ik er hopelijk toch van uit gaan dat je toch zelf ergens een onderbouwde mening en opinie kan formuleren. Of is dat teveel gevraagd? Zoja, dan denk ik niet dat ik ooit nog één bericht van u hier serieus zal kunnen nemen.
Zoek het zelf uit. Ik heb je berichten even bekeken en geconstateerd alle bijna alle gepubliceerde posts overlopen van haat en nijd t.o.v. de N-VA. Je bent helemaal niet geïnteresseerd in de partij, je tracht alleen Knuppel een antwoord te ontlokken dat je in de toekomst tegen haar kan bebruiken. En dat je haar berichten niet meer ernstig zal nemen, daarmee zal ze eens hartelijk lachen en overgaan tot de orde van de dag. Dus, wat je eis betreft : fuck off!
robert t is offline  
Oud 28 maart 2014, 18:21   #132
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
En dan? Waar haal jij recht vandaan een persoonlijke kruistocht tegen Knuppel op te starten? Buitengewoon arrogant voor iemand die hier pas komt posten. Of ben je de zoveelste dubbelnick? Denk je soms dat Knuppel in de partijraad van de N-VA zit? Ze is een persoonlijke vriendin van mij en een onverzettelijke nationaliste zonder partijbinding.
Zoek het zelf uit. Ik heb je berichten even bekeken en geconstateerd alle bijna alle gepubliceerde posts overlopen van haat en nijd t.o.v. de N-VA. Je bent helemaal niet geïnteresseerd in de partij, je tracht alleen Knuppel een antwoord te ontlokken dat je in de toekomst tegen haar kan bebruiken. En dat je haar berichten niet meer ernstig zal nemen, daarmee zal ze eens hartelijk lachen en overgaan tot de orde van de dag. Dus, wat je eis betreft : fuck off!
Knuppel voert vooral een kruistocht tegen haarzelf, door zich met de regelmaat van een goede klok in de vernieling te rijden. Net zoals haar partij, de NVA, die zegt niet separatistisch te zijn, maar wel in art. 1 van haar programma de opdoeking van België wil.

Begrijpt u het nu? Goed zo.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 maart 2014 om 18:26.
Het Oosten is offline  
Oud 28 maart 2014, 18:28   #133
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Knuppel voert vooral een kruistocht tegen haarzelf, door zich met de regelmaat van een goede klok in de vernieling te rijden. Net zoals haar partij, de NVA, die zegt niet separatistisch te zijn, maar wel in art. 1 van haar programma de opdoeking van België wil.

Begrijpt u het nu? Goed zo.
:trololol:
Oud 28 maart 2014, 18:33   #134
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
:trololol:
Als de Vlaams-nationalisten met hun mond vol tanden staan, dan noemen ze de poster een trol. Dat is het gemakkelijkste natuurlijk.

Zelfs op een forum blijven ze aan de kant staan.
Het Oosten is offline  
Oud 28 maart 2014, 18:41   #135
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Een onafhankelijke regio betekent niet noodzakelijk de opdoeking van de belgische staat. Nooit gedacht aan een soort rest-België, bestaande uit Wallonië en zelfs Brussel?

Begrijp je het nu? Goed zo.
robert t is offline  
Oud 28 maart 2014, 18:43   #136
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Diegene die jij niet ziet, door uw oogkleppen.
Blijkbaar zijn bij knuppel en De Schoofzak toch wat oogkleppen van hun ogen gevallen. Ze beseffen dat ze blind waren voor het feit dat men via Twitter rechtstreeks antwoorden kan bekomen van N-VA.

Hun oogklepreacties waren om in de ontkenning en in de aanval te gaan zonder te begrijpen waartegen.

Oud 28 maart 2014, 18:44   #137
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een onafhankelijke regio betekent niet noodzakelijk de opdoeking van de belgische staat. Nooit gedacht aan een soort rest-België, bestaande uit Wallonië en zelfs Brussel?

Dat klopt niet. Je definieert een autonome regio. Dat is iets totaal anders dan een onafhankelijke regio.

Oud 28 maart 2014, 18:45   #138
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Met andere woorden, u geeft dus toe dat de NVA een separatistische partij is. Waarom wringt de NVA zich dan in alle bochten om dit af te zwakken en rond de pot te draaien? Wie gelooft die mensen nu nog.
Het Oosten is offline  
Oud 28 maart 2014, 19:02   #139
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik zal hier opnieuw de partijstatuten quoten
Citaat:
In haar streven naar een beter bestuur en meer democratie kiest de Nieuw-Vlaamse Alliantie logischerwijs voor de onafhankelijke republiek Vlaanderen, lidstaat van een democratische Europese Unie.
Hoe ziet gij een republiek Vlaanderen binnen de Belgische staat?

Ik merk dat de nva-aanhangers steeds dezelfde tactiek toepassen. Post die het tegenstrijdige standpunt van NVA bewijzen via quotes van de nva-website negeren. In de hoop dat bijna niemand een blad terug gaat om de bewijzen zwart op wit te zien staan.

Wie hier nog durft te lullen dat hij niet bekend is met twitter heeft niet de moeite gedaan mijn eenvoudige uitleg te volgen om via de officiële n-va website na te lezen wat moest gelezen worden.

En dat zijn de mensen die beweren dat anderen hun kop in het zand steken.

Er zijn hier een kleine 200 lezers geweest nadat ik mijn post met bewijzen plaatste. En alhoewel een meerderheid van hen NVA aanhangers zijn die mij om het minste komen belagen krijg ik nu geen enkel reactie.
Dat zegt veel. Héél veel.

Wat zeveren over niet de moeite doen om twitter te leren kennen. Anderen beschuldigen van trollen.

Welke volger van de "grote leider" kent het standpunt van nva? Welke van al diegenen die beweren nauwe connecties te hebben bij NVA kan ons hier zeggen welk het nva-standpunt is.

Wie durft "Klare taal" spreken.

Laatst gewijzigd door pajoske : 28 maart 2014 om 19:04.
pajoske is offline  
Oud 28 maart 2014, 19:17   #140
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

Reeds enkele jaren hebben meerdere forummers zich gebogen over de betekenis van het N-VA confedralisme. Simulanten en echte ontkenners eisten verduidelijking van dit begrip en het moest uit de mond van de partij komen of het zou niet deugen. De N-VA verduidelijkte en schreef dit neer in haar congresteksten.

Nu komt seperatisme aan de beurt. Weer om blijkt niemand juist te weten wat dit betekent en is volgens dezelfden in pertinente tegenspraak met het confederalisme. Oh ja ?

Dat de N-VA streeft naar een onafhankelijk Vlaanderen staat in haar statuten en dat een grote stap naar dit doel het confederalsme is, daar zijn zij van overtuigd. Zijn het daarom seperatisten ? Nergens schrijft de partij dit. Ik vermoed eerder dat de partij de 'verdamping' van België na streeft zodat zij niet behoeft te 'seperateren'. In die logica zal zij het huidige Belgische regime ondergraven door het confederalisme in te voeren. Tijdens deze opzet, of na de invoering zal la Belgique imploderen en 'verdampen'.

België , zoals het nu bestaat en functioneert (?), zal verdwijnen. De Vlaams nationalisten zullen niet moeten scheiden van België, het seperatisme. Vele Franstaligen en Walen willen echter scheiden van het confederalistisch België en elders onderdak zoeken. De consequenties van een confederale staat bedreigt voorrechten en geldtransfers.

Is de N-VA dan een seperatische partij ? Neen, zij streeft naar de autonomie van Vlaanderen via een confederale staat. Als alle Belgen zich verzoenen met de Belgische Confederatie dan komt het onafhankelijk Vlaanderen niet. Wie zullen de seperatisten zijn ?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be