Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 24 april 2014, 20:29   #121
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

fantastisch ! Als je uitgerust bent, kun je er nog zo eentje maken rond de andere dooddoener van Marie : "verraad" ?
Argumenteren is blijkbaar niet meer nodig. U volgt hetzelfde discours als Di Rupo. En dan maar zagen over het niveau op het forum. Daar draagt u zelf ook aan bij, ik hoop dat u dat beseft.
stuyckp is offline  
Oud 24 april 2014, 20:32   #122
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Argumenteren is blijkbaar niet meer nodig. U volgt hetzelfde discours als Di Rupo. En dan maar zagen over het niveau op het forum. Daar draagt u zelf ook aan bij, ik hoop dat u dat beseft.
U was al echt in discussie met Di Rupo ?

Genoteerd.
Henri1 is offline  
Oud 24 april 2014, 20:34   #123
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Argumenteren is blijkbaar niet meer nodig.
Waarvoor of waartegen zouden er volgens jou argumenten gevoerd dienen te worden ?

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 24 april 2014, 20:36   #124
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Waarvoor of waartegen zouden er volgens jou argumenten gevoerd dienen te worden ?
Wegens het motto van de vlaamsnationalist: Wie niet voor ons is, die is tegen ons.
Henri1 is offline  
Oud 24 april 2014, 20:57   #125
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
op welk element in dat geraaskal denk je dat rationele argumentatie mogelijk en nodig is ?
Of moeten we hier allemaal onze (sorry : 'de' ) waarheid komen orakelen en dan denken dat dit ook maar iets met argumentatie te maken heeft ?
Zitten we hier op een politiek forum of in een groepstherapie ?
Sorry, maar voor huilsessies, knuffeltherapie of Kumbaya toestanden pas ik.
Als jij iets rationeel kunt ontwaren in dat verhaal, en er iets kunt op becommentariëren geef dan gerust een voorzet.
Pandareus is offline  
Oud 24 april 2014, 21:08   #126
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Dan had de NVA konsekwent uit de Vlaamse regering moeten stappen. Maar neen, zij is met die volksverraaders blijven niet-regeren.
En er zelfs een belastinkske bij gedaan, als dessert zo.
Juist dat zou nu eens volksverraad zijn geweest: de NVa had samen met de andere partijen een programma en heeft dat tot het einde uitgevoerd, ondanks de obstructie van de andere partijen en u zegt dat omdat de andere partijen zich niet aan de overeenkomst hielden de NVa consekwent uit de regering moest stappen?
Wow, wat een logica.
Bovendien was de NVa uit de regering gestapt om plaatst te maken aan de andere Vlaamse overloper, de open VLD, dan had zij Vlaanderen bloot gesteld aan een rechtstreekse inmenging (want bij alles wat er, tot op de laatste dag, gebeurt is in de federale regering is het overduidelijk dat onze Vlaamse excellenties er voor spek en bonen bijlopen) van onze anti-Vlaamse federale premier die nu al genoeg Vlaanderen op federaal vlak gekloot heeft. EDR direct de baas in Vlaanderen, wat zou hij in zijn baard, die hij niet heeft gelachen hebben.
En kom mij niet zeggen dat dat zijn doelstellingen niet waren, als je bekijkt hoe zijn directe kabinetsmedewerkster in Antwerpen dwaas van haar oren maakt en dacht op franstalige wijze de boel daar op stelten te kunnen zetten.
EDR is een imposteur die zich overal waar hij maar kan gaat mengen tegen de belangen van de Vlamingen in die hij liever vandaag dan morgen de goot in regeert.
marie daenen is offline  
Oud 24 april 2014, 21:13   #127
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Gezien jij de waarheid niet zegt, hooguit zegt dat je zegt dat je de waarheid zegt zonder de waarheid te zeggen omdat niemand de waarheid zegt want om de waarheid te kunnen zeggen moet je kunnen zeggen dat je over alle informatie beschikt om uw zeg te kunnen doen over die gezegde of de te zeggen waarheid waarbij je vergeet dat niemand de waarheid kan zeggen omdat niemand over alle informatie beschikt om de waarheid te kunnen zeggen al zegt de persoon dat zij de waarheid zegt, kan ik duidelijk zeggen dat jij de waarheid niet zegt, al moet ik erbij zeggen dat wat ik zeg ook impliceert dat ik ook de waarheid niet zeg wanneer ik zeg dat jij de waarheid niet zeg maar gezien ik zeg dat ik de waarheid niet zeg wanneer jij zegt dat jij de waarheid zegt zeg ik eigenlijk de waarheid.

Om maar te zeggen, hé.

Bad Attila - vermoeid
Zo vlug uitgeteld?
Maar enfin u heeft nog altijd niet uitgelegd waarom ik excuses zou moeten zoeken.
marie daenen is offline  
Oud 24 april 2014, 21:19   #128
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
hm, dat jij een professor van toogstrategie beschuldigt is gewoon pijnlijk voor u.
Eigenlijk niet, want in feiten knalt hij alle argumentatie waarmee ze Vlaanderen voortdurend overdonderen en komende van al die linkse nep- professoren gewoon onderuit.
Hij schiet zich gewoonweg zelf in eigen voeten.
Ik weet wel niet of hij het doorheeft; dat veronderstelt wel enige intelligentie.
marie daenen is offline  
Oud 25 april 2014, 06:28   #129
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
op welk element in dat geraaskal denk je dat rationele argumentatie mogelijk en nodig is ?
Of moeten we hier allemaal onze (sorry : 'de' ) waarheid komen orakelen en dan denken dat dit ook maar iets met argumentatie te maken heeft ?
Zitten we hier op een politiek forum of in een groepstherapie ?
Sorry, maar voor huilsessies, knuffeltherapie of Kumbaya toestanden pas ik.
Als jij iets rationeel kunt ontwaren in dat verhaal, en er iets kunt op becommentariëren geef dan gerust een voorzet.
Ik kan inderdaad weinig rationeels ontwaren in uw reactie. Ik ontwaar daar eerlijk gezegd alleen maar een puber in. Het staat u vrij om niet te reageren op reacties die u te dom bent.
Maar u begint meer en meer op Another Jack te lijken.
Is dat dan uw bedoeling misschien ?

Laatst gewijzigd door stuyckp : 25 april 2014 om 06:30.
stuyckp is offline  
Oud 25 april 2014, 09:56   #130
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
BDW slachtoffer? Kan mij geen ballen schelen; maar het Vlaamse volk dat slachtoffer is, dat is een heel paar andere mouwen.
Als Vlaming vind ik dat het best meevalt.
Ik voel geen kaakslag.
Oud 25 april 2014, 09:57   #131
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Als de Vlaamse Raad zich bij meerderheid voortaan bevoegd verklaart voor alles ( scenario Senelle ).
Wie gaat daar iets aan doen ?
Gaan de Walen binnenvallen ?
Wat mot, mot.
Oud 25 april 2014, 17:45   #132
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist dat zou nu eens volksverraad zijn geweest: de NVa had samen met de andere partijen een programma en heeft dat tot het einde uitgevoerd, ondanks de obstructie van de andere partijen en u zegt dat omdat de andere partijen zich niet aan de overeenkomst hielden de NVa consekwent uit de regering moest stappen?
Wow, wat een logica.
Dat is nochtans de basislogica van een coalitieregering: als een coalitiepartner vindt dat hij volksverraadt werd door zijn andere partners, dan stapt hij het af. Als hij blijft, dan aanvaardt hij de situatie, en wordt hij tenminste stilzwijgend medeplichtig. Nils beletten hen weg te gaan, en gezien zij gebleven zijn, is er maar een conclusie mogelijk: de NVA is voor de postjes gebleven.

Trouwens, dit is exact de redenering die "jullie" hanteren tegen de "traditio's". Gezien de NVA ook een traditionele partij is, is dat niet eens zo verwonderlijk.
Oud 25 april 2014, 18:21   #133
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Als Vlaming vind ik dat het best meevalt.
Ik voel geen kaakslag.
U nog niet, andere Vlamingen al wel en het grote probleem is dat de dag dat de meeste Vlamingen het eindelijk wel door zullen hebben, omdat ze het dan allemaal weg degelijk gaan voelen, dat het die dag veel te laat is om de klok terug te draaien.
Onze welstand, onze welvaart, onze centen zijn dan ribbedebie.
Gekend spreekwoord; wie niet horen wil moet maar voelen.
In ieder geval van mij kunnen ze niet zeggen dat ik niet mijn uiterste best gedaan heb om de mensen wakker te schudden en om te waarschuwen.

En dikwijls als je hier de bekrompen, dwaze reacties hoort dan kan men alleen maar denken dat ze de politiekers hebben die ze verdienen.
Laat ze in hun sop gaar koken, kunt u zeggen, maar ze trekken de andere onschuldige mensen mee, en daarom blijf ik reageren.

Van de andere kant amuseer ik mij wel, hoor. Liever hier mijn gal uitspuwen dan hem inslikken en er ziek van te worden.
Vergeet niet ik woon in Wallonie en ik zou mij gerust van heel die cinema niets aan kunnen trekken. Het zijn toch maar de Vlamingen die het gelag betalen en voor de francofonie is dat toch maar quantité négligeable.
marie daenen is offline  
Oud 25 april 2014, 18:25   #134
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is nochtans de basislogica van een coalitieregering: als een coalitiepartner vindt dat hij volksverraadt werd door zijn andere partners, dan stapt hij het af. Als hij blijft, dan aanvaardt hij de situatie, en wordt hij tenminste stilzwijgend medeplichtig. Nils beletten hen weg te gaan, en gezien zij gebleven zijn, is er maar een conclusie mogelijk: de NVA is voor de postjes gebleven.

Trouwens, dit is exact de redenering die "jullie" hanteren tegen de "traditio's". Gezien de NVA ook een traditionele partij is, is dat niet eens zo verwonderlijk.
Is dat niet wat ze indertijd in Ruanda gedaan hebben? Ze waren het niet eens met de gevoerde politiek daar en zijn het dan maar afgetrapt de Ruandeze overlatend aan een regelrechte genocide?
Moeder, waarom leven wij?; of beter moeder, waarom blijft la Belgique bestaan?
marie daenen is offline  
Oud 25 april 2014, 19:44   #135
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U nog niet, andere Vlamingen al wel en het grote probleem is dat de dag dat de meeste Vlamingen het eindelijk wel door zullen hebben, omdat ze het dan allemaal weg degelijk gaan voelen, dat het die dag veel te laat is om de klok terug te draaien.
Dat wil zeggen dat er een belangrijke taak voor jou klaarligt : onze Messias !!!

Citaat:
Onze welstand, onze welvaart, onze centen zijn dan ribbedebie.
Gekend spreekwoord; wie niet horen wil moet maar voelen.
In ieder geval van mij kunnen ze niet zeggen dat ik niet mijn uiterste best gedaan heb om de mensen wakker te schudden en om te waarschuwen.
Marie, waarom gebruik je eigenlijk de term 'onze' terwijl je eigenlijk een waal bent ? Je bent toch niet vergeten dat walen volgens jouw theorie allemaal potverterende dieven zijn ?

Citaat:
En dikwijls als je hier de bekrompen, dwaze reacties hoort dan kan men alleen maar denken dat ze de politiekers hebben die ze verdienen.
Laat ze in hun sop gaar koken, kunt u zeggen, maar ze trekken de andere onschuldige mensen mee, en daarom blijf ik reageren.
Het geeft een echt warm gevoel van welbehagen, dat jij blijft ageren om ons wakker te schudden. Even behaaglijk als de ochtendkak.

Citaat:
Van de andere kant amuseer ik mij wel, hoor. Liever hier mijn gal uitspuwen dan hem inslikken en er ziek van te worden.
Onmogelijk, tenzij je emmers tegelijk kunt absorberen ?

Citaat:
Vergeet niet ik woon in Wallonie en ik zou mij gerust van heel die cinema niets aan kunnen trekken. Het zijn toch maar de Vlamingen die het gelag betalen en voor de francofonie is dat toch maar quantité négligeable.
Ik voel me veilig, wetende dat Marie over ons waakt vanuit haar wetenschap wat er met België scheelt en wat de oplossing is.
Leve Marie ! Waarom n-va haar geen lijsttrekker heeft gemaakt is me een raadsel. Ze kent de waarheid ! Ze kent het verraad !

Laatst gewijzigd door Pandareus : 25 april 2014 om 19:45.
Pandareus is offline  
Oud 25 april 2014, 19:48   #136
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat wil zeggen dat er een belangrijke taak voor jou klaarligt : onze Messias !!!

Marie, waarom gebruik je eigenlijk de term 'onze' terwijl je eigenlijk een waal bent ? Je bent toch niet vergeten dat walen volgens jouw theorie allemaal potverterende dieven zijn ?

Het geeft een echt warm gevoel van welbehagen, dat jij blijft ageren om ons wakker te schudden. Even behaaglijk als de ochtendkak.

Onmogelijk, tenzij je emmers tegelijk kunt absorberen ?

Ik voel me veilig, wetende dat Marie over ons waakt vanuit haar wetenschap wat er met België scheelt en wat de oplossing is.
Leve Marie ! Waarom n-va haar geen lijsttrekker heeft gemaakt is me een raadsel. Ze kent de waarheid ! Ze kent het verraad !
Als je van arrogantie spreekt dan is dit er een van peter1962, two faces...
Brakelaar is offline  
Oud 25 april 2014, 20:23   #137
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar Bekijk bericht
Als je van arrogantie spreekt dan is dit er een van peter1962, two faces...
Hey Brakelaar ! hoe is het verlopen op het hoogtepunt van het jaar ?
Pandareus is offline  
Oud 25 april 2014, 21:45   #138
Brakelaar
Minister

Standaard

Citaat:
Hey Brakelaar ! hoe is het verlopen op het hoogtepunt van het jaar ?
Je verzwakt ronsenaar, op alle gebieden wordt je flauwer en flauwer, zelfs in je argumenten de laatste tijd, je ziet dat het rood aan het vervagen is!! Hoeveel flessen azijn kap jij zo achterover, je verzuurd op en top....

Laatst gewijzigd door Brakelaar : 25 april 2014 om 21:47.
Brakelaar is offline  
Oud 25 april 2014, 22:00   #139
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar Bekijk bericht
Je verzwakt ronsenaar, op alle gebieden wordt je flauwer en flauwer, zelfs in je argumenten de laatste tijd, je ziet dat het rood aan het vervagen is!! Hoeveel flessen azijn kap jij zo achterover, je verzuurd op en top....
Mooie illustratie waarom de bovenlaag van Brakel zijn kinderen liever school laat lopen in Ronse zoals Herman De Croo heeft gedaan met zijn zoon Alexander. Bekijk het positief : zo resten er meer geutelingen voor jullie, de achterblijvers !
Pandareus is offline  
Oud 25 april 2014, 22:22   #140
Brakelaar
Minister

Standaard

Citaat:
Mooie illustratie waarom de bovenlaag van Brakel zijn kinderen liever school laat lopen in Ronse zoals Herman De Croo heeft gedaan met zijn zoon Alexander. Bekijk het positief : zo resten er meer geutelingen voor jullie, de achterblijvers !
Je bent echt zwak aan het worden ronsenaar...echt zwak! In ronse kunnen ze enkel maar sukkelaars naar school doen lopen, als je die alexander bekijkt, papa 's kindje...zonder papa geen rol van betekenis!

Laatst gewijzigd door Brakelaar : 25 april 2014 om 22:27.
Brakelaar is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be