![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Banneling
|
Argumenteren is blijkbaar niet meer nodig. U volgt hetzelfde discours als Di Rupo. En dan maar zagen over het niveau op het forum. Daar draagt u zelf ook aan bij, ik hoop dat u dat beseft.
|
|
|
|
|
#122 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarvoor of waartegen zouden er volgens jou argumenten gevoerd dienen te worden ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
#124 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of moeten we hier allemaal onze (sorry : 'de' ) waarheid komen orakelen en dan denken dat dit ook maar iets met argumentatie te maken heeft ? Zitten we hier op een politiek forum of in een groepstherapie ? Sorry, maar voor huilsessies, knuffeltherapie of Kumbaya toestanden pas ik. Als jij iets rationeel kunt ontwaren in dat verhaal, en er iets kunt op becommentariëren geef dan gerust een voorzet. |
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wow, wat een logica. Bovendien was de NVa uit de regering gestapt om plaatst te maken aan de andere Vlaamse overloper, de open VLD, dan had zij Vlaanderen bloot gesteld aan een rechtstreekse inmenging (want bij alles wat er, tot op de laatste dag, gebeurt is in de federale regering is het overduidelijk dat onze Vlaamse excellenties er voor spek en bonen bijlopen) van onze anti-Vlaamse federale premier die nu al genoeg Vlaanderen op federaal vlak gekloot heeft. EDR direct de baas in Vlaanderen, wat zou hij in zijn baard, die hij niet heeft gelachen hebben. En kom mij niet zeggen dat dat zijn doelstellingen niet waren, als je bekijkt hoe zijn directe kabinetsmedewerkster in Antwerpen dwaas van haar oren maakt en dacht op franstalige wijze de boel daar op stelten te kunnen zetten. EDR is een imposteur die zich overal waar hij maar kan gaat mengen tegen de belangen van de Vlamingen in die hij liever vandaag dan morgen de goot in regeert. |
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar enfin u heeft nog altijd niet uitgelegd waarom ik excuses zou moeten zoeken. |
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hij schiet zich gewoonweg zelf in eigen voeten. Ik weet wel niet of hij het doorheeft; dat veronderstelt wel enige intelligentie. |
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar u begint meer en meer op Another Jack te lijken. Is dat dan uw bedoeling misschien ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 25 april 2014 om 06:30. |
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik voel geen kaakslag.
|
|
|
|
#131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#132 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens, dit is exact de redenering die "jullie" hanteren tegen de "traditio's". Gezien de NVA ook een traditionele partij is, is dat niet eens zo verwonderlijk.
|
|
|
#133 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Onze welstand, onze welvaart, onze centen zijn dan ribbedebie. Gekend spreekwoord; wie niet horen wil moet maar voelen. In ieder geval van mij kunnen ze niet zeggen dat ik niet mijn uiterste best gedaan heb om de mensen wakker te schudden en om te waarschuwen. En dikwijls als je hier de bekrompen, dwaze reacties hoort dan kan men alleen maar denken dat ze de politiekers hebben die ze verdienen. Laat ze in hun sop gaar koken, kunt u zeggen, maar ze trekken de andere onschuldige mensen mee, en daarom blijf ik reageren. Van de andere kant amuseer ik mij wel, hoor. Liever hier mijn gal uitspuwen dan hem inslikken en er ziek van te worden. Vergeet niet ik woon in Wallonie en ik zou mij gerust van heel die cinema niets aan kunnen trekken. Het zijn toch maar de Vlamingen die het gelag betalen en voor de francofonie is dat toch maar quantité négligeable. |
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Moeder, waarom leven wij?; of beter moeder, waarom blijft la Belgique bestaan? |
|
|
|
|
|
#135 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Leve Marie ! Waarom n-va haar geen lijsttrekker heeft gemaakt is me een raadsel. Ze kent de waarheid ! Ze kent het verraad ! Laatst gewijzigd door Pandareus : 25 april 2014 om 19:45. |
|||||
|
|
|
|
#136 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Minister
|
Je verzwakt ronsenaar, op alle gebieden wordt je flauwer en flauwer, zelfs in je argumenten de laatste tijd, je ziet dat het rood aan het vervagen is!! Hoeveel flessen azijn kap jij zo achterover, je verzuurd op en top....
Laatst gewijzigd door Brakelaar : 25 april 2014 om 21:47. |
|
|
|
|
#139 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Minister
|
Je bent echt zwak aan het worden ronsenaar...echt zwak! In ronse kunnen ze enkel maar sukkelaars naar school doen lopen, als je die alexander bekijkt, papa 's kindje...zonder papa geen rol van betekenis!
Laatst gewijzigd door Brakelaar : 25 april 2014 om 22:27. |
|
|