Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 26 april 2014, 20:07   #121
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik gebruik dan ook liever de term: de Nederlandstalige Belg. Die is historisch meer correct.
quercus is nu online  
Oud 26 april 2014, 20:16   #122
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Mja... gelukzoekers en gouddelvers is iets van alle tijden. De moderne variant daarop zijn degenen die een hoeretent gaan openhouden in thailand. Lijkt me allemaal niet veel te maken te hebben met mensen die hun nationaliteit zouden laten vallen. Die gaan meestal ginder proberen dikke poen te pakken en keren dan op een bepaald moment terug want niemand van hen is zo dwaas zijn belgische nationaliteit op te geven. Het ander uiterste zijn ouwe pépé's die in een derde wereldland hun laatste sexuele escapade gaan beleven. Ook hier weer : heeft niet veel met nationaliteit opgeven te maken.

Ik blijf vooral zitten met de vraag : hoe kan een normaal mens het in zijn hoofd halen om te willen nederlander worden ? Dat is sado-masochisme in de derde graad.
Kijk hier op het forum : veel blabla maar weinig boemboem. De protagonisten van groot of heel nederland kletsen er graag over maar blijven toch maar braafjes belg. (o.a. quercus of vrijheideerst)

Doe de test : probeer eens een kleffe sandwich met een flinterdun (zuinig !) schelletje veel te jonge kaas + zo een walgelijke 'kroket' te vreten en spoel dat dan door middels een groot glas karnemelk.

Als je het overleeft, mag je naar de ambassade trekken om de papieren in te vullen.
En ik maar denken dat het het VB en bij uitbreiding het NVa was en is die racistisch zijn.
Ik verschiet er elke keer weer van als ik de regelrechte racistische praat, de regelrechte racistische opmerkingen hoor van de zogezegde goegemeente...
Hun kerktorenbekrompenheid druipt er inderdaad van af.
marie daenen is offline  
Oud 26 april 2014, 20:17   #123
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Bracke is zeker niet representatief voor de N-VA. Hij vertegenwoordigt straks alleen zichzelf.
Ik geloof u, robert t.
Jij weet precies wat er gebeurt met Einzelgängers die buiten de lijntjes kleuren bij de N-Va.
Oud 26 april 2014, 20:18   #124
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Niks van aan. Dat is wel het toppunt van hypocrisie.
De hele vlaamse beweging zit te knokken voor het principe dat je woonplaats bepaalt wie je bent en welk de taal is die daar bij hoort. Ius Soli.

En dan komt ons Marieke La Wallonne die in wallonië leeft een beetje doodleuk vertellen dat ze een vlaming is ??? Forget it, jij bent een waalse imposteur (om je eigen jargon eens te gebruiken)
Maar volgens jou zijn het toch de Vlamingen die vasthouden aan het ius solie, niet de Walen?
Wat kom je hier dan donderen?
marie daenen is offline  
Oud 26 april 2014, 20:19   #125
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
De wetenschap dat als ze niet een overdonderende, zelfs volstrekte meerderheid heeft (wat meer dan waarschijnlijk niet zal gebeuren) ze in la Belgique, democratisch of niet, buiten spel zal worden gezet.
Op welke vraag is dit een antwoord?
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 26 april 2014, 20:19   #126
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Mja... gelukzoekers en gouddelvers is iets van alle tijden. De moderne variant daarop zijn degenen die een hoeretent gaan openhouden in thailand. Lijkt me allemaal niet veel te maken te hebben met mensen die hun nationaliteit zouden laten vallen. Die gaan meestal ginder proberen dikke poen te pakken en keren dan op een bepaald moment terug want niemand van hen is zo dwaas zijn belgische nationaliteit op te geven. Het ander uiterste zijn ouwe pépé's die in een derde wereldland hun laatste sexuele escapade gaan beleven. Ook hier weer : heeft niet veel met nationaliteit opgeven te maken.

Ik blijf vooral zitten met de vraag : hoe kan een normaal mens het in zijn hoofd halen om te willen nederlander worden ? Dat is sado-masochisme in de derde graad.
Kijk hier op het forum : veel blabla maar weinig boemboem. De protagonisten van groot of heel nederland kletsen er graag over maar blijven toch maar braafjes belg. (o.a. quercus of vrijheideerst)

Doe de test : probeer eens een kleffe sandwich met een flinterdun (zuinig !) schelletje veel te jonge kaas + zo een walgelijke 'kroket' te vreten en spoel dat dan door middels een groot glas karnemelk.

Als je het overleeft, mag je naar de ambassade trekken om de papieren in te vullen.
En ik maar denken dat het het VB en bij uitbreiding het NVa was en is die racistisch zijn.
Ik verschiet er elke keer weer van als ik de regelrechte racistische praat, de regelrechte racistische opmerkingen hoor van de zogezegde goegemeente...
Hun kerktorenbekrompenheid druipt er inderdaad van af.
Weinig gevoel voor pastiche, Marie?
Dan snap ik al beter waarom wij het ook niet al te best met mekaar kunnen vinden.

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 26 april 2014 om 20:20.
Supe®Staaf is offline  
Oud 26 april 2014, 20:20   #127
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De dummy hier bent u. Want u weet heel goed dat de term 'Vlamingen' een pars pro toto is, die slechts vrij laat in gebruik is genomen om de Nederlandsprekende Belgen aan te duiden. Maar de bewoners van de Oostenrijkse Nederlanden, dus van de Zuidelijke Nederlanden, werden al lang voordien 'Belgen' genoemd. En dit om ze te onderscheiden van de Hollanders, die dan als de bewoners van de Noordelijke Nederlanden werden aangeduid.

Maar omdat ik niet zeker ben dat u dat weet, raad ik u een boekje aan, klein maar fijn:

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 april 2014 om 20:23.
Het Oosten is offline  
Oud 26 april 2014, 20:32   #128
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik geloof u, robert t.
Jij weet precies wat er gebeurt met Einzelgängers die buiten de lijntjes kleuren bij de N-Va.
Vertel eens, want jij schijnt meer te weten dan een ander.
marie daenen is offline  
Oud 26 april 2014, 20:33   #129
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Op welke vraag is dit een antwoord?
Het wordt erg als u uw Eigen bijdrage niet erkent.
marie daenen is offline  
Oud 26 april 2014, 20:35   #130
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Je moet je daarvoor niet excuseren, maar waarom niet ?
Qua ideeën qua migratie, ethische kwesties sta ik mijlenver van het VB. onoverbrugbaar ver.
Oud 26 april 2014, 20:40   #131
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Qua ideeën qua migratie, ethische kwesties sta ik mijlenver van het VB. onoverbrugbaar ver.
Kan u dat verduidelijken aub?
Oud 26 april 2014, 20:48   #132
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

VB is een populistisch partijtje dat vooral niet te serieus moet genomen worden. Ik kan ook snel een partijtje oprichten en haat prediken tegenover 1 of andere minderheid en zo veel stemmen winnen. De partij die rosse mensen haat, homo's haat, pedo's haat, criminelen haat, dikzakken haat en nog wat andere minderheden erbij sleuren....
Oud 26 april 2014, 21:23   #133
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
VB is een populistisch partijtje dat vooral niet te serieus moet genomen worden. Ik kan ook snel een partijtje oprichten en haat prediken tegenover 1 of andere minderheid en zo veel stemmen winnen. De partij die rosse mensen haat, homo's haat, pedo's haat, criminelen haat, dikzakken haat en nog wat andere minderheden erbij sleuren....
Ik heb uw achterlijke mening niet gevraagd.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 26 april 2014 om 21:28.
Lukkas is offline  
Oud 26 april 2014, 21:26   #134
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik geloof u, robert t.
Pandareus is offline  
Oud 26 april 2014, 21:29   #135
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar volgens jou zijn het toch de Vlamingen die vasthouden aan het ius solie, niet de Walen?
Wat kom je hier dan donderen?
En daar is ook niets mis mee. Maar kom aub als inwoner van wallonië niet af met fantasietjes dat je een vlaming bent.
Pandareus is offline  
Oud 26 april 2014, 21:34   #136
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vertel eens, want jij schijnt meer te weten dan een ander.
In tegenstelling tot robert t zelf, respecteer ik andermans privacy.
Als je meer over die kwestie wil weten, moet je 't hem via PB vragen.

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 26 april 2014 om 21:34.
Supe®Staaf is offline  
Oud 26 april 2014, 21:50   #137
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ik heb uw achterlijke mening niet gevraagd.
Moeten mensen eerst jouw toestemming vragen om hun mening te uiten?

Ik dacht het niet.
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 26 april 2014, 21:56   #138
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oud 26 april 2014, 21:57   #139
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dat je niet opgezet bent met een partij die mensen die anders zijn haat kan ik best verstaan.
Echter misschien toch eens afstand nemen van uw eigen nick-name dan zou je misschien verder kijken dan je beeldbuis en echt zien wat populistisch is. Dat net vaak andere partijen en mensen die het VB als populistisch verkopen, zelf populistisch zijn.
Het afgeven op de sossen en het N-VA: populistische propaganda voor de eigen partij politiek of het eigenbelang.
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline  
Oud 27 april 2014, 09:37   #140
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik moet toegeven dat wij, bij de nva, met een vervelende puist op ons gat zitten.
We hebben die puist al eens uitgeduwd, maar hij is terug gekomen.

Nu, één puist maakt heel ons gat niet lelijk; integendeel, het is een schoon gat.
En één schoon gat met één lelijke puistje, maakt ons hele corps niet lelijk !!

.
Wel een richtinggevende puist hé
Met de Bracke-Café-voorlichtingsavonden,de Vlaamse vod, de Bracke-bocht, nu de identiteitsverduidelijking.
jogo is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be