![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk maar naar dit forum: Sp-a haalt in de laatste peiling 14%, Groen! 10% en de PVDA 3%. En toch heb ik niet bepaald de indruk dat 1 op de 4 hier links stemt... Laatst gewijzigd door SMI94 : 26 april 2014 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA noemen zichzelf toch de "Vlaams Nationalisten". De Vlaams Nationalisten gebruiken toch dezelfde tactiek door de Walen als onredelijk en machtsgeil af te schilderen. "We moeten schrik hebben van de PS en de Walen, ze gaan heel dit land nog kapot maken." Pot verwijt de ketel....
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlaams Belang overal behalve in Antwerpen onder de kiesdrempel. Dat zou geweldig zijn.
![]() Dan vraag ik me af. Gaan ze zich de keer nadien dan ook opofferen om de N-VA groter te maken, zoals LDD dat nu doet? |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht liever nog een maandje om je te verheugen. Een peiling waar je niet méér over weet dan dat een klein deel van de regimemedia de kiesintenties van 1000 Vlamingen "peilden" is niet bepaald iets waar veel serieus uit kan worden afgeleid. Je hoeft je trouwens geen zorgen te maken. Je zit goed aan de kant waar jij je bevindt: Die van het regime. In apenlanden en nep-democratiën vinden de regimes altijd wel een "oplossing" voor een partij die hen op democratische wijze bedreigt.
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dankzij de Franstaligen IS dit land kapot gemaakt.
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar lees jij iets over de weerspiegeling van de samenleving? Ik baseer me op wat ik hoor, voel, en waarneem. En ja, ook voor een deel op wat ik lees in de reacties. Je kan toch niet ontkennen dat die reacties hemelsbreed verschillen, niet alleen in aantal maar ook van aard, met deze van in de tijd dat Leterme 800.000 stemmen haalde?
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Excuseer, ik dacht dat de poster een andere persoon was. Foutje.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 april 2014 om 19:40. |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zou beter met degelijke argumenten afkomen in plaats van op de man te spelen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 april 2014 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En federaal is zelfs +50% niet genoeg....
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 26 april 2014 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() edit: of simpel gesteld, u zegt gewoon dat wat de Vlaming ook maar zou willen, dat totaal van geen tel is, gezien men een partij van +50% in de oppositie zou zetten? Laatst gewijzigd door Eduard Khil : 26 april 2014 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, laat u toch niets wijsmaken. De NVA wil gewoon niet in de Federale regering. Ze zou politieke zelfmoord plegen, moest ze dit doen. Heel die praat van De Wever is een Sirenenzang, een lokkertje voor de kiezers die nog niet beslist hebben.
|
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier en daar zullen wat mandaten en postjes verschuiven, maar of er essentiëel veel gaat veranderen, daar zou ik niet op rekenen. Om goed te besturen moet je centen krijgen, en die enveloppes worden nog steeds uitgedeeld door de feds. Als het dus is om mee te morsen of flamingantische onzin mee te sponsoren, dan zal het rap gedaan zijn, en dan wordt de kraan dicht gedraaid. Citaat:
Dat is een feit, of je het nu graag hebt of niet.
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog mooier zou zijn moest het in antwerpen ook lukken, gerolf en philip kunnen zich dan gaan inschrijven bij de vdab. |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zolang de linksen maar overal uit de regering vliegen is het mij allemaal gelijk wat de verschillende partijen scoren
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Een fase die je zelf ook al lang gepasseerd bent, maar dat zie je blijkbaar niet van jezelf.
|
![]() |