![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk niet.
Het zouden de politici zelf moeten zijn, die daarop aandringen. De pers zou wel volgen. Stel je maar eens voor dat pakweg Bart De Wever zou zeggen als de onderhandelingen weer vastlopen: "Ik stel voor dat we de pers toelaten op de onderhandelingen zodat het Belgische volk zelf kan oordelen wie hier onredelijk is". Hoe moet je daar als tegenpartij geloofwaardig op reageren? Paulus. |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat alles zal zo goed als zeker gepaard gaan met geweld zoals dit land het sinds de Koningskwestie en de Bende van Nijvel niet meer heeft gekend. Als het dat nu nog niet is, zal alleszins héél snel duidelijk worden hoe hoog de verliezers 'hun' 'democratie' in het vaandel dragen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het niet in dit land, dan wel elders. Mijn CV dwingt overal bewondering en respect af (behalve misschien bij sommigen op dit forum, maar die mensen weten nog niet half met wie ze te maken hebben ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zou De Heer De Wever Bart dat voorstel moeten doen van zodra de verkiezingen achter de rug zijn, en (vooral) vierkant zijn voeten vegen aan het 'colloque singulier'. Te vrezen valt evenwel dat hij daarvoor net dat kleine beetje té Belgicistisch, té koningsgezind, en té braaf is.
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar intussen pis en kak je zoals iedereen. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het ziet er naar uit dat ik dit niet begrijp. Wilt u zo goed zijn de vergelijking te verduidelijken? Dank bij voorbaat, "djimi"
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik dank u voor de goede, zij het behoorlijk overbodige raad: ik maak me niet ongerust. Misschien had ik beter wat minder vaak naar de volgende 'song' geluisterd: << "The Noise Of Carpet" i hate to see your broken face this world would give you anything as long as you will want to as long as you will want to i hate your state of hopelessness and that vain articulateness your loser type wreck wanna be not a pretty sight really in another world it'd be funny i hate to see your broken face a lazy life of fatal waste of fashionable cynicism the poison they want you to drink oh no man that's too easy oh no man that's too easy we weren't talking bout happiness apply your leading potential to be useful to this planet the world would give you anything as long as you will want to as long as you will want to ba da ba... >> © Stereolab Ik geef toe dat het woord 'overal' voor diverse interpretaties vatbaar is, en daarom wat ongelukkig gekozen. Laat het mij anders formuleren: een beetje verstandige werkgever/werkgeefster zal geen ogenblik aarzelen als hij/zij de kans krijgt mij in dienst te nemen ![]() Daar ik ondertussen ook al vrij goed overweg kan met enkele muziekinstrumenten, kan ik - mocht dat ondanks mijn véle kwalificaties en kwaliteiten ![]() Dat ik zoals iedereen kak en pis wil ik best geloven. Doe ik er volgens u goed aan ook dát op mijn CV te vermelden? Groeten, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 mei 2014 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“Dat is best mogelijk, maar zelfs als 50-plusser zal ik ongetwijfeld nog wel aan de bak komen. Is het niet in dit land, dan wel elders.” Tot daar bent u vergelijkbaar met uw landgenoot Yves Leterme. Het “mijn CV dwingt overal bewondering en respect af” verschilt evenwel totaal van Leterme, wiens CV nergens bewondering en respect afdwingt. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geachte "Gwylan", ik vergeef het u graag. Vriendelijke groet, "djimi"
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zit er dik in, hé.
![]() |
![]() |
#136 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1% is écht niet veel, maar dus toch nog een sprankeltje hoop? ![]()
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, verkeerd gekwoot zeker ? Ik heb het niet over de kiesdrempel.
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 mei 2014 om 10:53. |
|
![]() |