![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Vreemdeling
|
![]() Heb meer dan 20 jaar vaste uitgever gehad maar ben ermee in ruzie gevallen. Wil boek lettrometrie uitgeven via Bruna (De Arbeiderspers).
|
![]() |
![]() |
#122 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Uw partij streeft voor het afschaffen van de broodfokkerijen en het verplichten van de vrije loop voor kippen en varkens. Creeërt u niet hiermee een probleem waarbij onder uw strengere regels onze varkensboeren worden weg worden concurreert door oost europese boeren waar deze regels niet gelden?
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat met het afschaffen van alle uitzonderingen op onverdoofde slachtingen? |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Vreemdeling
|
![]() De gevestigde partijen gaven samen 27 miljoen euro belastingsgeld (uit dotaties) uit aan de campagne. Wij nog geen 7500 euro uit eigen zak waarvan nog 3000 euro moet betaald worden. Hoe ongelijk de strijd kan zijn.
|
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LDD, nog zo'n kleine partij.
JP Dedecker: "De Belgische belastingbetaler is iemand die werkt voor de staat zonder vooraf een examen af te leggen" |
![]() |
![]() |
#126 |
Vreemdeling
|
![]() LDD had wel nog 1,3 miljoen euro dotatiegeld over voor de campagne, moest niet uit eigen zak betalen. Ik hoop dat JMDD wel verkozen geraakt in W-VL.
|
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat JP & JM allebei verkozen raken: zij zijn de waakhonden die op tijd en stond de wolven tot de orde roepen.
|
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Vreemdeling
|
![]() Alle kleine partijen worden doodgezwegen, misschien om ze klein te houden? Bij SD&P kunnen we er anders ook wel van meespreken.
|
![]() |
![]() |
#130 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het was al enkele maanden geleden dat ik het plan las dus ik had er inderdaad geen erg meer in dat er een poging was tot weren van manipulaties door de overheid. Blijft nog de kritiek die ik toen ook gaf en waar blijkbaar minder makkelijk op te antwoorden viel. Dat drie kwart van de bevaks over gewaardeerd bleken omdat er wel kapitaal genoeg voor handen is maar er langs de vraagzijde iets niet snor blijkt te zitten. Wat is uw visie daarop ? Wie gaat die woningen kopen en met wat ?
![]() |
#131 |
Vreemdeling
|
![]() Waar las je dat de gemeenten en steden in de sociale holding zouden zitten? Dat staatj nergens.
Wie gaat de woningen kopen? Woningen die 70.000 �* 100.000 euro MINDER kosten dan normaal, die bovendien geothermisch verwarmd zijn en 85 % besparen op energiekosten - die voor 124 m² woonruimte minder dan 200.000 euro kosten, exl. registratierechten en schrijfkosten - zijn een excellent beleggingsobject. Dus maakt u zich daar maar geen zorgen over. |
![]() |
![]() |
#132 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te lastig.
Run like hell is mijn favoriet nummer van hen.
![]() |
![]() |
#134 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#135 |
Burgemeester
|
![]() Nog een vraag die uit me op opborrelt aanleunend bij de bevak overwegingen. Wat is het effect van zulks een groot plan in samenwerking met enkele grote bouwfirma's die gebruik maken van werklozen op alle kleinere bouwondernemingen en zelfstandigen ? Grote plannen hebben dikwijls grote perverse effecten of ze nu uit overheden of private instituten voortkomen.
En als de prijs kwaliteit dusdanig is waarom zouden mensen die het zich makkelijk kunnen veroorloven niet voor een pand uit dit project kiezen ipv een ander pand en hun winst naar een tweede woning in het buitenland verhuizen ?
#136 |
Vreemdeling
|
![]() Het diagram werd destijds opgemaakt door Dirk Laureyssens, niet door de Denktank. Hij vond dat steden en gemeenten er óók konden in investeren. Zelfs zou dit gebeuren zouden ze nooit beslissingsbevoegdheid krijgen binnen de Holding.
|
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal ging ik blanco stemmen omdat de partijen die voor mijn ideologie staan er niet (meer) zijn, ofwel ze niet uitvoeren eens ze aan de macht zijn.
Tevens gun ik hen de dotatie niet omdat het afgedwongen centen zijn. Het lijkt niet veel die 1.70€ per stem, maar als elke burger blanco stemt besparen we al snel een fiks pak belastinggeld. Maar omdat JP Van Rossem een programma heeft dat mij op vele punten aanstaat, en omdat ze hem ten onrechte in de doos gedraaid hebben, ben ik van plan om hem mijn stem te geven FWIW ('t is trouwens niet de 1e keer) Ook bedankt om hier toch even te komen toelichten, zij het op de u zo 'eigen' wijze. Gogogo, R.O.S.S.E.M.!!
![]() |
#138 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#139 |
Vreemdeling
|
![]() Moest zijn vier parlementen: Kamer, Vlaanderen, Wallonië, Brussel. Maar wel met 150 Kamerleden die minstens twee keer per week zetelen in én de Kamer én hun eigen deelstaatparlement.
|
![]() |
![]() |
#140 |
Partijlid
|
![]() Het grootste deel van wat ik tot nu gelezen heb van het programma, kan ik me in vinden.
Enkel het niet opteren voor een sluiting van de kerncentrales op termijn en het opheffen van het rookverbod in cafés, zijn dingen waar ik me niet kan bij aansluiten. |
![]() |