![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Het ging over de hypocrisie dat men moslims dingen verwijt die men bij Joden normaal vindt. En stop maar met je leugens, ik ben de vorige nog niet vergeten! Je tegoed raakt op, hoor. Ik heb je al gezegd dat ik niet ga klikken bij de moderators, maar vermits JIJ ermee gedreigd hebt mij te gaan aangeven, .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze doen het toch al in Israël, waar ze stenen en stront gooien naar Joodse meisjes waarvan ze vinden dat die niet "deftig" genoeg gekleed zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat ik geen probleem heb met joden tout court, maar nogal huiverig (en niet "haatdragend") sta tegenover de orthodoxen, is nu net een bewijs dat ik niét een hele bevolkingsgroep over dezelfde kam scheer! Idem dito voor moslims: geen probleem met moslims, wél met de extremisten/fundamentalisten onder hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw vrienden mogen in feite dankbaar zijn dat zij in het Westen leven. Hier kunnen zij zich ontwikkelen, hetgeen in hun thuisland meestal onmogelijk was door de bekrompenheid en achterlijkheid van de islam. Wij hebben hier de Kerk achter ons gelaten, dat is hetgeen moslims ook moeten doen met hun godsdienst. Dan pas kan hier een stabiele maatschappij worden uitgebouwd. De maatschappij is geen volksdansfeest, waar de mensen op het goede en plezante moment bij elkaar komen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 mei 2014 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Anderzijds: bij autochtone criminelen worden ook heel dikwijls enkel de initialen vermeld, zelfs bij moordenaars. Wat dan dikwijls leidt tot speculaties in de trant van: "jaja, we weten al over welk soort volk het gaat". Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'gematigde' moslims dragen speciale kledij en hoofddoeken, niet alleen vrouwen. Mannen dragen veelal sportbroeken omdat ze geen strakke kledij mogen dragen, gewoon eens rond je kijken naar moslims. Dan een hele maand ramadan, dat is fucking 10% van je leven dat beheerst wordt door 1 islamitische viering, één viering. Van s'morgens tot s'avonds zit je door de honger met de islam in je kop, dat is ronduit radicaal te noemen, punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Hoogste kans op schizofrenie bij Marokkanen" http://yasmina.marokko.nl/27664/hoog...ij-marokkanen/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 19 mei 2014 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() En ik ga het blijven herhalen tot vervelends toe.
![]() Het voorbeeld met de schizofrene Marokkanen heb ik trouwens genomen omdat de gevangenis vol zit met schizofrenen en andere geestelijk labiele sujetten, alles samen zorgt dit voor het grote moslim probleem en het is ronduit terug te brengen op hun inteelt gewoonte. Breng dat ene onderdeel in orde en we hebben een heel andere wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar geloof ik niets van. Net zoals Hilde Sabbe, die hartstochtelijk vol zou houden dat het geweldig lekker was, nadat zij op een beestachtige wijze werd verkracht door een 20-tal mocro's.
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om terug te komen op uw uitspraken, nee , orthodoxe Joden zijn niet gelijk aan strikte moslims, omdat Joden veel meer in discussie durven gaan met mekaar, rabbi's erkend zijn in hun gezag, en discussie in het geloof wordt aangemoedigd. Orthodoxe Joden worden dus door andere Joden verm van antwoord gediend en hun standpunten bepalen niet het " ware geloof". De islam kent geen enkele vorm van hierarchie, een imam is enkel voorganger in het gebed, voor iedere uitspraak die ene moslim doet, staan er evenveel die andere uitspraken doen, daardoor krijgt radicalisering, waar oproepen om de democratie niet te erkennen deel van uitmaakt, onder moslims wel maar onder Joden geen kans. |
|
![]() |
![]() |