![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het deed me wat denken aan de kindjes die staan zwaaien met een vlagje bij Koninklijk bezoek. Het draait gewoonweg allemaal om geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Historisch gezien zijn de Walen integraal deel van het Romeinse Keizerrijk. Het is maar hoe je de geschiedenis bekijkt en welke periode je er uit kiest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Dat men dat hele circus tot realistischer proporties terugbrengt: het is "maar" voetbal, en een klein onderdeel uit de sector entertainment, sub sport ![]() Ik bekijk het gewoon als een groot aantal voetbalwedstrijden op een korte periode en op het einde mag de winnaar eens naar de camera zwaaien en een klein prullaria boven zijn hoofd houden. En de dag erna terug naar de orde van de dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 juni 2014 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens : "If hockey was any easier, it would be called football"
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 20 juni 2014 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Woon namelijk op slechts enkele meter van de landsgrens Belgie/Nederland. Citaat:
Om te beginnen hebben ze in Nederland weldegelijk een taalgrens en communautaire zever. Hun infrastructuur is vandaag beter dan die in Vlaanderen, maar in het verleden was het wel anders. Nog geen 10 jaar geleden waren hun wegen rampen en stond je er langer en meer in de fille dan in Belgie. Parkeren is er een even grote ramp als hier, vandaag nog meer dan 30minuten moeten zoeken naar een parkeerplaats in een Hollandse stad. En als hun ontspanningsmogelijkheden beter en uitgebreider zijn dan de onze, waarom komen de Nederlanders dan in Vlaanderen om te fitnessen, te sporten, te feesten, te kamperen, ja, zelfs om in de natuur te komen wandelen. Dat ze minder politici hebben dan Belgie zal niemand ontkennen, maar de bekwaamheid van hun politici word zelfs door de Nederlanders zeer laag ingeschat. En eens je wat meer naar het noorden gaat, zijn de Nederlanders helemaal niet gastvrij. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge bekijkt de geschiedenis dan wel verkeerd want de Walen, evenals de Vlamingen trouwens, stammen grotendeels af van de Franken. En die maakten geen deel uit van het Romeinse Rijk, integendeel, ze hielpen het te overrompelen.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Nederland zou graag meer met Vlaanderen samenwerken ,maar Vlamingen maken dit onmogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Kunt ge dat aantonen ?
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
![]() Valt op zich nog best wel mee met de Hollander, al zijn er hier en daar nog wat puntjes om aan te werken: o Ze praten als wild vreemde tegen je aan o Ze groeten je waar je niet om hebt gevraagd o Koken kunnen ze niet. Ze eten een haring rauw omdat ze niet weten hoe een vis klaar te maken o Mossels verkopen ze daarom maar aan de Belgen, vervolgens gaan ze naar Belgie om ze te eten o Hebben geen muziek, eet, bier, kook, ………………………......................c ultuur o Gierigste volk ter wereld o Het Nederlands beheersen ze matig tot slecht o Kennen hun talen niet. Meer dan “ How much” en wat gebrabbel komt er niet uit o Hun vrouwen zijn over het algemeen vrij dom en tamelijk lelijk. Zich kleden kunnen ze zich al evenmin o Een Belg die met een Hollandse trouwt is waarschijnlijk psychisch niet in orde, of raakt al snel na het huwelijk zo depressief dat hij wellicht aan euthanasie gaat denken o Kunt beter nog met een Marokkaan op een onbewoond eiland zitten dan met een Hollander o Als een Hollander iemand niet belazerd heeft, heeft diegene nog nooit een Hollander ontmoet o De wereld is van niemand, van een Hollander alleen o Het meest onvriendelijke volk ter wereld. Van zichzelf beseffen ze niet dat ze vrijwel overal ter wereld als uitschot worden gezien o Hun geest, ontwikkeling en karakter wordt alles overheersend bepaald door de kleur Oranje waardoor ze niet in staat zijn door de bomen het bos te kunnen zien. o Hun politici zijn van een gehalte waar zelfs een Belgische zwakzinnige gunstig bij afsteekt o Ze hebben een paar moderne Marine schepen. Veel nut hebben ze niet, tenzij Belgische bemanningsleden hen leren hoe ermee om te gaan. o Als ze al ooit een Marineschip zullen verliezen in oorlogstijd blazen ze zo'n schip zelf op (Van Speyk) o o o o o o o o o o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @bembem:Ik vind dat Adrian te hard is voor zijn eigen volkje,
maar hij wel gelijk, natuurlijk... ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 21 juni 2014 om 03:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() Belachelijke discutie. Over toppunt van commercie. Met spelers als Orange of rode duivel.
Het ergste is dat op zeer korte tijd een ganse bevolking opgehitst kan worden tegen en ander. Men spreekt van aanvallen, uitschakelen, vernederen enz. woord spelingen dat terroristen ook gebruiken om aanhang op te trommelen. Zeer beangstigend dat zo snel kuddevolk gevonden word om zich aan te sluiten. Met vlag en wimpel versieren ze hun huis, auto en goed. Met kledij en geschilderde gezichten. Neptunus drie tand als symbool. En dan verwonderd men er zich over dat ooit een haken kruis algemeen symbool werd. Als men dan nog eens de reacties hier leest ……
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @dirk:
Ik denk dat U zich vergist van topic?