![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Varkensvlees tussen halal-fret leggen in warenhuizen is | |||
er over, want .. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 40,00% |
aanvaardbaar als actie, want .. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 60,00% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Euh, je weet toch dat dat een Vlaamse delicatesse is hoop ik?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt die "Vlaamse" delicatesse dus al geproefd?
![]() |
#124 | |
|
![]() Nee, in mijn streek maken ze dat niet (meer?).
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Dit doet me trouwens denken aan iets van op TV met een lammetje of kalfje op TV, basta of zoiets dacht ik?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Staatssecretaris
|
![]() Kalfje Willy!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, en in Engeland kan je ook nergens paardebiefstuk kopen, en De Cuyper in Vilvoorde is er rijk door geworden.
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik roep de mods op om een maatregel te treffen. .
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Burgemeester
|
![]() Dit forum is geen staatsforum; er gelden regels.
En de forummers zelf mogen ook hun mening uiten: wat mij betreft: buiten.
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Moslims horen geen halal voeding te kopen in winkels van de kuffar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eiiii cookie! kebap is echt goor .. dat vlees hangt daar maanden en maanden (mss. zelfs jaaren) aan die stang .. BWEK! (geef mij maar de McDonalds) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet enkel de LIDL hoor, ook mijn plaatselijke Proxy Delhaize heeft een niet onaanzienlijke halal afdeling, ik zal eens foto's nemen als de kust veilig is/de manager uit het vizier is
![]() maar ook bij mijn Carrefour Planet verkopen ze nogal wat halal producten .. ik zou zeggen "où est le problème" .. moeten al de spaghetti en tomatensaus nu ook uit de rayons? hihihi |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Ik heb gestemd op erover want dit is een oproep tot geweld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Laet op't Astridplein , die doe ik nog wel
![]() Maar die vond jij dan weer niet goed ![]() Quick , mcdonalds , burger king , e.d. , NO THX !!!! Ik heb 1 keer bij de quick geweest , Brussel Noord , 1 beet van da'spul , en spauw !! We lieten den troep gewoon op tafel staan !! McDonalds 3x meegeweest , met een klik , ze wilden enkel maar McDonalds , uit solidariteit meegegaan !! Bij 1 mcDonalds eten besteld , stampede de vuilbak in na 1 beet !! Bij de 2 andere enkel drinken , meer ijsblokjes dan cola !!!! Al da' ander soort junkketens , NO THX !!!! Panos vind ik nog goed te doen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alle akties die de polarisatie ten goede komen verdienen een pluim.
|
![]() |
![]() |