![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn dochter liep het mis toen ze naar de Latijnse ging, de Latijnse zat toen vol met kinderen die totaal ongeschikt waren voor zulke studies met als resultaat dat de bollebozen ernstig gepest werden. Laatst stonden we in een groot warenhuis en mijn dochter en ik stonden samen aan de kassa toen plots mijn dochter tegen de kassierster zei: Dat Latijn heeft je blijkbaar een mooie job bezorgd. In het buitengaan vroeg ik men dochter wat dat nu weer te beteken had. Wel papa die kassierster, die was het opperhoofd van die pesters indertijd, cool hé paps. ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 20 juli 2014 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik snap niet goed waarom thuisonderwijs niet voldoende sociale vaardigheden zou aanbrengen, ik bedoel: die kinderen kijken toch ook televisie, internet etc.
![]() |
![]() |
![]() |