Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juli 2014, 10:41   #121
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door december Bekijk bericht
Inderdaad ze moeten sociale vaardigheden aanleren, dat betekent dus uitgelachen en afgemot worden door hun minder begaafde leeftijdsgenootjes.
Bij mijn kleindochter loopt het nu al mis (eerste leerjaar) niet dat ze al gepest wordt, maar ze heeft niet echt vriendjes.
Bij mijn dochter liep het mis toen ze naar de Latijnse ging, de Latijnse zat toen vol met kinderen die totaal ongeschikt waren voor zulke studies met als resultaat dat de bollebozen ernstig gepest werden. Laatst stonden we in een groot warenhuis en mijn dochter en ik stonden samen aan de kassa toen plots mijn dochter tegen de kassierster zei: Dat Latijn heeft je blijkbaar een mooie job bezorgd. In het buitengaan vroeg ik men dochter wat dat nu weer te beteken had. Wel papa die kassierster, die was het opperhoofd van die pesters indertijd, cool hé paps.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 20 juli 2014 om 10:42.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2014, 21:51   #122
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

ik snap niet goed waarom thuisonderwijs niet voldoende sociale vaardigheden zou aanbrengen, ik bedoel: die kinderen kijken toch ook televisie, internet etc.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be