![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een slechtgezinde chauffeur of een hysterische passagier veranderen daar weinig aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Politics used to be mainly about irrelevancies, now it's mostly about irrelevant people. Laatst gewijzigd door IanVD : 26 augustus 2014 om 08:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die dagelijks het openbaar vervoer gebruikt moet je niks wijs maken ivm agressie en onbeleefdheid van chauffeurs en conducteurs op de trein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() O maar maak je geen zorgen: onze lokale rechts-extremistjes gaan ook dat goed proberen te praten hoor. Ze hebben immers besloten dat de vrouw een 'historisch' wijf was (vraag me af in welk geschiedenisboekje ik over haar kan lezen) die daarenboven ook nog eens de overduidelijke misdaad begaan had van het naar alle waarschijnlijkheid moslim zijn (ze was immers zwanger, en dat gebeurt natuurlijk enkel bij moslims), en vanaf dat moment is alles goed om wat die chauffeur deed goed te praten.
Veertig klachten he? Zullen wel allemaal gekomen zijn van moslims, die het gedrag van die chauffeur meer dan verdiend hadden zeker? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrede? Je noemt die dagelijkse moord en steekpartijen vrede? Ik noem dat afglijden naar het niveau van het geïmporteerd barbarisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En over dat zwanger zijn. Zo een hysterisch wijf moesten ze verbieden van zwanger te zijn want die is niet bekwaam om kinderen te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is niet allemaal geïmporteerd hé. Als ge naar de hedendaagse opvoeding van kinderen ziet is het allemaal niet verwonderlijk. Dat begint al op de scholen, het eerste dat ze daar te leren krijgen zijn de rechte van het kind, over de plichten, geen woord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mocht ik buschauffeur zijn van een schoolbus denk ik dat ik er heel veel een draai om de oren zou gegeven hebben. Ik zou ze denk ik regelmatig er allemaal af gesmeten hebben zo op tin vijftien km. van hun destinatie. Dat is goed voor hun beenspieren en hun fysiek. Ze zullen de volgende keer dan wel een minder groot bakkes opzetten. Laatst gewijzigd door Garry : 26 augustus 2014 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie enkel een krijsende vrouw die blijft beweren dat haar SMSje correct is een een chauffeur die blijft beweren dat dit niet zo is en de vrouw van de bus probeert te verwijderen. Dit mag dus niet? Allemaal gewoon gratis rijden dan maar? Welke buschauffeur gaat nu nog een onwillige krijsend vrouwmens met een ongeldig vervoersbewijs weigeren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij lijkt precies te vinden dat als je een bus opstapt MET geldig ticket, en de chauffeur weigert je zomaar toe te laten, je dan als passagier maar braafjes moet afstappen. Enfin, toch als je moslim bent. Wel sorry, zo werkt het niet. Dat iemand dan uiteindelijk begint te roepen en tieren, dat wil ik hen gerust vergeven. Het is redelijk ongelooflijk hoe jullie hier kennelijk fysiek geweld tegen een zwangere vrouw (ook NADAT ze dat bekendgemaakt had) ten allen prijze willen blijven goedpraten, maar tegelijk er een halszaak proberen van te maken dat die vrouw, die naar alle waarschijnlijkheid volledig onterecht de toegang geweigerd werd tot de bus, van haar oren maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat uw verhaal, Garry? Mag ik nu al lachen of wacht ik best even op uw repliek? |
|
![]() |
![]() |