![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry, deze zin snap ik niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaat er allemaal ondertussen gebeuren? Ik kan me niet voorstellen dat het 5 jaar koek en ei zal zijn.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat zegt nu iemand van het VB... Die gasten van het VB hebben gedurende meer dan 30 jaar niets willen doen en geen verantwoordelijkheid willen nemen door steeds aan de kant te zijn blijven staan. Met het triestig resultaat als gevolg: een dwergpartijtje geworden.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 september 2014 om 07:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw citaat van een paar posten terug: Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 september 2014 om 07:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Ik ook niet. Peter zijn voorspellingen zijn geen kloten waard, dat weet ik wel. Hij doet er heel veel en heel af en toe zit hij er dan op.
|
![]() |
![]() |