![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over welke wet heb je het eigenlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hij moet per definitie ook tegen het gros vd voorbehoedsmiddelen zijn, tenslotte verhinderen zijn doorgaans enkel de innesteling vd bevruchte eicel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Hij zal zelf wel uitmaken waar hij voor of tegen is. Er is een verschil tussen een leven verhinderen tot stand te komen en er een af te breken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik snap echt niet waar u mij voor houdt eigenlijk! Uw beweerd eerst dat ik elk zaadcelletje als een mens bekijk en nu beweerd u dat ik tegen proefbuisbaby's ben. Hoe komt u er bij??? Ik snap echt niet welke gedachtesprongen u maakt! Ik heb NIETS tegen voorbehoedsmiddelen, proefbuisbaby's, draagmoeders en alle rest waarmee u misschien nog gaat afkomen. Ik heb wél iets tegen abortus omdat het moord is. En moord vóór de geboorte of erna, het blijft moord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ziehier volgende levensstadia van de mens : - embryo --> gaat organen krijgen - foetus --> gaat ademen (geboorte) - baby --> Gaat spreken en lopen - peuter --> Gaat zelfstandig in handelen - kleuter --> Gaat levensbewust worden - kind --> gaat hormonen ontwikkelen - puber --> is volgroeid en gaat zelf aan kinderen beginnen - volwassene --> Gaat niet meer zelfstandig kunnen handelen - bejaarde --> gaat dood En waarom zou je pas mens zijn vanaf het baby-stadium? Hier is niet subjectief aan, ze behoren allen tot de menselijke soort, en wie een ander mens vermoordt (of verwijdert, als u het eufemistischer wil laten klinken), begaat een ernstige misdaad. Laatst gewijzigd door AVV.VVK : 22 september 2014 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik wordt het stilaan beu dat u net zoals Circe in mijn plaats gaat oordelen wat ik goedkeur!!! ik zet het in drukletters opdat het even tot u doordringt : ABORTUS IS MOORD AANGEZIEN OOK EEN EMBRYO DEEL UITMAAKT VAN HET MENSELIJK SOORT. ABORTUS IS DUS MOORD. TEGEN VOORBEHOEDSMIDDELEN HEB IK NIETS AANGEZIEN ZE HET GEWOON VERHINDEREN. NIET-VRIJEN VERHINDERT OOK DE CONCEPTIE... Moge dit duidelijk zijn... ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawohl, herr major. Verder nog iets ??
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in het gaval van abortus (want dat vergeet je er gemakshalve bij te zetten) een heelkundige ingreep.
![]() |
#135 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
dat is een willekeurig en subjectief aangezien eicel ook een levensstadium vd mens is, een spermacel is een levensstadium de uitleg dat er pas vanaf versmelting een mens zou zijn blijft puur subjectief en willekeurig. even willekeurig als andere beginpunten |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus ik stel de vraag hier nogmaals: Waar is de verkrachte vrouw in heel dat verhaal?! Ah, die reken je waarschijnlijk niet mee natuurlijk! Nee, die gaat met plezier 9 maanden zwanger rondlopen, elke dat geconfronteerd worden met haar zwangere buik/lichaam en met het feit dat ze verkracht is. Die vrouwen zullen daar hoegenaamd psychisch geen last van hebben natuurlijk ![]() Het zal maar jouw vrouw of vriendin zijn, of jouw (minderjarige) dochter die als gevolg van een verkrachting negen maanden plezier mag beleven... Je bent een idioot, noch min noch meer. Ik walg van en spuw op uw simplistische ideëen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() Waarom discussiëren we eigenlijk hierover?
De wet staat toe dat de mogelijkheid er is om abortus en euthanasie te plegen. Niemand (ook de wet niet) dwingt je om het te doen. Heb je morele of andere bezwaren komende van primitieve sprookjesverhalen: fijn doe het niet en lijdt zoals die sadistische smeerlap die jullie "god" noemen het wil. Heb je geen bezwaren: je hebt je mogelijkheid, de keuze is aan jouw om ze te nemen of niet... Wat echter niet mag is anderen dwingen om de andere de kans en de keuze te ontnemen, enkel en alleen omdat jij er morele of religieuze problemen mee hebt...
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 22 september 2014 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |