![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I don't like the cigarettes , but the cigarettes like me ?? Leven zonder roken , is dat mogelijk , of is dat saai ?? Citaat:
als weeral cafe's gaan sluiten , komt dit dan doordat er rokers wegblijven ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar ondertusen idd de kindjes lekker los in de wagen, lekker bellend achter het stuur en zonder richting aan te geven de afrit nemen vlak voor de 10 of meer tonner zijn neus.... Maar het roken achter het stuur is foei...!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Daarnaast woon ik blijkbaar in een dorp dat anders is als de rest van het land. Sinds het rookverbod zijn daar geen café's meer dicht gegaan. Ze bollen nog allemaal even goed (of even slecht) als voor het rookverbod. Mijn eigen stamcafé wordt nu zelfs nog een heel stuk drukker bezocht. En dat zijn echte café's, geen steriele koffiesalons zoals hier ergens wordt gezegd. En in mijn vriendenkring, waarin zo goed als iedereen rookt, is er werkelijk niemand die niet meer op café gaat omdat men er niet mag roken (lees we zitten net als vroeger meerdere avonden per week op café). Maar ja, volgens u wonen in de rest van het land enkel triestigaards die nu iedere avond thuis zitten te mokken omdat ze geen sigaret meer mogen opsteken op café. |
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Staatssecretaris
|
Toch wel, betreft mensen van eind twintig tot midden de dertig en helaas is een dikke meerderheid daarvan roker, ook bij de vrouwen. Zelf heb ik ook lang gerookt maar ik ben er na het rookverbod in de horeca mee gestopt, ook omdat mijn vriendin en ik aan kinderen wilden beginnen. Maar ik kan u zeggen dat het soms serieus tanden bijten is als iedereen rondom u nog staat te paffen.
Maar ondanks het feit dat al die mensen roken gaan ze wel nog allemaal evenveel als vroeger op café! Laatst gewijzigd door JBM : 16 oktober 2014 om 14:25. |
|
|
|