![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Mag Bart De Wever melden dat de Koning bij Hitler op de koffie ging ? | |||
1. Neen. Hij houdt zich beter bezig met de problemen van deze eeuw. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,09% |
2. Ja. Hij moet de problemven van vorige eeuw oprakelen. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27,27% |
3. Hij zou als politicus beter zijn academisch gelijk voor zich houden. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
4. Bart De Wever hoeft niet te stellen dat de collaboratie fout was. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,09% |
5. Bart De Wever wordt beter terug academicus. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
6. Bart De Wever mag zijn respet uiten voor colloberateurs. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
7. Bart De Wever dient het ontslag van Jan Jambon te vragen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,09% |
8. Bart De Wever zou beter de Waalse rol in de colaboratie in de verf zetten. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27,27% |
9. Bart De Wever moet aandringen op amnestie. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
10. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27,27% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij somt simpele geschiedkundige feiten op , mag de wever dit dan niet meer doen? HIj zegt ook helemaal niet dat het koningshuis collaboreerde dat maak jij ervan. Misschien moet je excuses eisen van Filip?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien omdat Bart De Wever de discussie opnieuw doet losbarsten met zijn uitlatingen op TV.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet wat jij wenst ?
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gekeken. Ik had graag jouw mening geweten.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen van beiden. Ik stel de vraag omdat ik benieuwd ben naar jouw verduidelijking.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf nog steeds wachten op jouw verduidelijking van de inhoud.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen fantasie. De beschuldiging van Bart De Wever is trouwens een weergave van historische gegevens. Als het volgens jou fantasie betreft ben je slachtoffer van indoctrinatie van vervalste geschiedenisweergave.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 oktober 2014 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2127568
Philippe Moureaux is voorstander van een algemene amnestie voor collaborateurs. Het is erg een PS topman duidelijk standpunt inneemt over amnesty terwijl voor N-VA hierover spreken van de vorige eeuw is.
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als de oppositie erin slaagt om op deze manier de regering tot overgave te dwingen haalt de N-VA nog een pak meer stemmen bij de verkiezingen die daarop moeten volgen. Ik zou zeggen: go go go!
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is 75. Zou hij niet beter op pensioen gaan ? Laatst gewijzigd door Boduo : 23 oktober 2014 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Gouverneur
|
![]() Waar wordt er dit weekend gecollobereert
![]()
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Van Franstalige zijde is er een moddergooi offensief gestart, nota bene door partijen die zelf de nodige boter op het hoofd hebben, met de bedoeling om de regering van dag 1 in de verdediging te drukken en zo haar macht te ondergraven. Het enigev mogelijke antwoord daar op is hetgene dat Bart geeft. Het koningshuis, niet zojn politieke bondgenoot maar wel die van zijn tegenstander, hier in betrekken is zelfs een sterke zet. Een ander mogelijk antwoord zou geweest zijn dat daar waar een deel van de Vlaamse collaboratie zijn redenen had, er bij de Waalse collaboratie van die redenen nooit sprake was...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe moeten we dan anders noemen? Iemand die de smeerlapperij van Hitler niet afkeurt maar er zoete broodjes mee bakt om zijn doel te kunnen bereiken? Aan de macht blijven in Belgique? Was het dan niet met eenzelfde bedoeling dat er Vlamingen collaboreerden met den Duitsch? Om Vlaanderen uit de greep van Belgique te krijgen? Wiens ambitie was het grootst? Die van Le roi die in Belgique op de troon wilde blijven, of de Vlamingen die Vlaanderen uit de greep van de francofonie wilden krijgen?
![]() |