![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tot zover ik weet zijn de recepten van haar eigen hand, of ten minste zo goed als. Ze heeft drie jaar aan haar eerste kookboek gewerkt en alles zelf gedaan, behalve de foto's. Er was toen helemaal geen sprake van een hype, wel van het zoveelste kookboek van een reeds oververzadigde markt. Sterker nog, haar eersteling werd schamper bekeken. Ze heeft het succes volledig aan zichzelf te danken omdat de receptjes verdomd lekker bleken te zijn. Zonder goede marketing kom je er uiteraard niet, maar je onderschat enorm haar eigen inbreng en talent. Zelfs Piet Huysentruyt was enorm onder de indruk van haar gerechten in haar eerste kookboek, en ze won zelfs de hoofdprijs in China voor het beste kookboek. Haar verdiensten en onderscheidingen negeren en alles op marketing steken, getuigt van slechte wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn eten mag ze niet aanraken.
Volgens de geruchten bakt ze de stront van Jambers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, beste Demper, voor mij is Pascale Naessens geen "foorwijf". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is gezonder die maaltijden 's avonds te nuttigen en dan mag daar zeker een "overdadige" portie vlees bij zijn. Maar 's middags heeft eigenlijk niemand nood aan een bom vol eiwitten en vetten (of koolhydraten). Daar word je enkel traag en moe van.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 1 december 2015 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dag nadien heb ik de beste kip ooit gegeten. Mijn zoon had de avond voordien ook hilarisch de foto's op Facebook etc rondgestrooid. Maar toen we aan de kip begonnen werden we wel echt serieus dus bespaar me van dat soort marketing koks �* la Pascale. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te beginnen, u hebt geen bewijs voor uw allusies. Zelfs indien P.N. niet alles zelf bedacht zou hebben, dan heeft ze toch nog de verdienste de aandacht te vestigen op de vele mogelijkheden van gerechten waarin groenten en fruit een hoofdrol spelen. Als u graag uw wantrouwige gedachten zou willen toetsen is er maar één mogelijkheid: neem met haar contact op en speel detective.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Het is overduidelijk dat je haar eigenlijk in het geheel niet kent en je mening gebaseerd is op vooroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nogal evident dat groenten en fruit en vis etc gezonder zijn dan een ris de veau archiduc (mijn topper). Maar een kip-kap maken van groenten en vis of kip daarvoor moet je geen boek kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt geen enkel inhoudelijk argument gegeven voor jouw "stelling" dat Pascale Naessens lucht is, enkel vooroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
(Ik denk niet dat ze een mes kan vasthouden) Haar algemene voedingsadviezen (veel groenten &fruit) zijn zeker OK, maar de rest is marketing en een goeie voedingsfotograaf, en zoals Gipsy al aangaf, moet je daarom al haar boeken kopen? Het aantal mogelijke (en zinnige) kombinaties van groenten/vis/vlees/kruiden/sauzen is zo groot dat Pascale N nog wel stof heeft voor 10 boeken, die elke keer een nieuwe lading kombinaties aanbrengen, maar steeds dezelfde boodschap. De rest is platte commerce. Hier "bereidt" ze Een super ontbijt vol vitaminen, mineralen en anti-oxydanten. https://youtu.be/KEFAC93V4yQ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je van dit recept ? http://recettes.doctissimo.fr/ris-de-veau-archiduc.htm Zelf heb ik één boek van haar : datgene voor de stoomkeuken. Erbij gekregen toen ik mijn Miele steamer kocht. Mooie foto's, maar weinig recepten die tot de verbeelding spreken. Lekker, maar niet echt speciaal. Een stuk zalm in de steamer tot 64° opwarmen, dan op hoog vuur bakken en dat met wat venkel + kersttomaatjes met wat tijm erop ook eerst even steamen en dan onder de grill laten kleuren is heel lekker, is zeker gezond, maar is niet direct de grote keuken. edit : ik heb geen enkel kookboek dat specifiek over de oosterse keuken gaat behalve recent dat van Quyên Truong Thi (Little Asia in brussel) en dat viel nogal licht uit... Is er iets dat jij kunt aanbevelen ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 2 december 2015 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb enkele Chinese kookboeken maar in het Chinees ben je er niet veel mee. Misschien eens gaan kijken bij de Slegte of Bol.com etc? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is goed onder de vleugels van dien ouden tsjoek gekomen. En haar eigen weg gevonden.
Het is een topwijf. Ik zou wel weten wat te kiezen, als ik ofwel van haar gerechten, dan wel van haar zelf eens mocht proeven. Nooit sant in eigen land. Wel slet en mijn eigen bed. Liefst. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn de voordelen van de echtgenote van...zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |