![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
theologie.startpagina.nl forum.scholieren.com narkive.com forum.refoweb.nl geloven in nederland BijbelGetrouw groups.google.com veit.nl geloofsgesprek.nl entoen.nu .....enzv
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Klets geen onzin. Ik heb me nog nooit ergens geprofileerd als een katholiek. Ik kijk wel uit. Citaat:
Hier is wat meer met tekst en uitleg: http://www.prolifeadvocate.us/abortph1.html http://www.prolifeadvocate.us/abortph4.html https://almightywind.com/fastfood/abortion/pleaseno.htm http://www.godvoter.org/abortion-is-murder.html Dit is geen lijkenschennis, die zijn de lijkjes die door jouw soort mensen gemaakt worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#128 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen is de overlevingskans voor de moeder is nu veel groter. Anthropologists have claimed that some form of abortion (effective or not) exists in every culture so far studied. The first recorded mention of herbs being used to cause an intentional miscarriage is from the Ebers Papyrus, an Egyptian document dated to be from about 1,500 BCE. Scholars looking at clues from the language used in the Papyrus have suggested that the medical information within could be as old as 2,500 BCE.The Egyptian recipe is based on acacia berries, and it specifically states that it can stop a pregnancy at any time during the pregnancy. Documents from China from 750 BCE claim that abortifacients were known and regularly used as early as 3,000 BCE. A large variety of non-medical writings throughout the ancient world suggested mundane solutions like hard rubbing or massage on the uterus, riding a horse, or heavy lifting. The general understanding was simple: Things that accidentally caused miscarriages could be channeled to intentionally cause them Om maar niet te spreken van alle brijnaalden die er voor misbruikt worden zonder dat mijnheer pastoor, de rabbi de whatever het te weten komt. Immers het alziend oog van je oppervriendje kijkt niet mee in de ruimte waar er geprikt wordt.
![]() |
![]() |
#129 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Is het wel legaal zulke foto's te maken en op het net te zetten? Raar dat er geen onderzoek wordt gedaan naar de oorsprong van die foto's! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Burger
|
![]() Mijn antwoord hierboven is tussen de regels te lezen, ik moet het nog uitzoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dan het verschil met niet-westerse abortussen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De toegang tot medische apparatuur en duidelijke richtlijnen en wetgeving.
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben toch wel benieuwd naar het antwoord van Eliyahu !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bs'd De oorsprong van die foto's is heel simpel; ga gewoon eens in de afvalbak van een abortuskliniek kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hier in West-Europa vindt je hoogstens embryo's van een paar centimeter en of je daar zomaar bij kan? Daarbij is bij ons een abortus een noodoplossing in geval van problemen. Wij hebben middelen genoeg om een abortus te voorkomen, desnoods nog de morning-ofter-pil bij onvoorziene omstandigheden. Jij maakt van een mug een olifant! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Net als al die foto's van Hollande die steeds mis grijpt bij het handen schudden. ![]() Heeft dus 0,0 betekenis. (zoals eigenlijk alles wat je hier inbrengt)
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() beetje contactgestoord dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() Meer dan contactgestoord denk ik.
![]() Als ik me goed herinner begint deze topic met de stellingname dat athéisten geen moraal hebben. Dan volgt de ontkenning dat hij geen katholiek zou zijn. En dit na een paar jaar bla bla bla op dit forum. Meer nog, men gaat in vuilbakken snuffelen om zijn thesissen te schragen. Macaber vind ik dat. Ik ben nog niet lang op dit forum maar als blijkt dat hier veel van zulkdanig volk rondhuppelt dan vrees ik dat mijn deelname van korte duur gaat worden. Alhoewel, ik amuseer mij wel kostelijk. ![]() Tja; als men zoveel te vertellen heeft dat men uiteindelijk struikelt over eigen voeten; en zelf niet beseft dat men er ligt; dan is dat toch een mop of niet. Maar allee. Vooruit! Wat zal het volgende zijn? En ik die dacht dat het humanisme ook een stroming was die voldoende basis bevat om eigenaar van een geweten te worden. Amen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Er zijn hier altijd een aantal posters met een missie, zelf benoemd of professioneel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() En vooral:
In België wordt abortus gedaan tot 13 weken. Zijn foto's zijn overduidelijk geen embryo's van max. 13 weken oud...