![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is in wezen helemaal niets mis met mij hoor, misschien een beetje introverter dan anderen die wel een groot bakkes hebben, maar bon dat zou toch geen reden mogen zijn van m'n leven in armoede verder te moeten ploeteren ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Welke handicap heb jij die zou verhinderen dat je kan werken?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() Dat iemand die niet te gehandicapt is om hier te komen klagen ook niet te gehandicapt is om te werken...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is een Oostfrontster.
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
446 vacatures gevonden Moet er nog zand zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() M'enfin zelfs het Ocmw wordt me door sommigen niet gegund, wat moet ik dan nog doen .. Om m'n rug in het schipperskwartier gaan liggen?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() CARREFOUR MARKET / ZUID-HOBOKEN zoekt
1 Bediening charcuterie (M/V) Je bedient de klanten met een glimlach, ook al is het net voor sluitingstijd. Je schept de producten in potjes, weegt ze en kleeft er een etiket op. Je vult ook aan. Gezocht profiel Je werkt heel hygienisch! Je hebt een verzorgt voorkomen. Je bent stipt. Je bent flecibel en hebt geen probleem met weekendwerk. Jobgerelateerde competenties De voorraad ordenen en de producten uitstallen De klant verwelkomen De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten De staat en bewaring van bederfbare producten controleren Producten die niet meer verkocht kunnen worden uit de rekken halen |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() YeSSSSSS! Bem in een treinuniform!
![]() http://www.despoorwegenwervenaan.be/...ider-NMBS-M-V2 Treinbegeleider - NMBS (M/V) Brussel Vlaanderen Treinbegeleider NMBS Statutair Bericht 253 H-HR van 05 november 2014 . Als treinbegeleider speel je een essentiële rol bij de Belgische Spoorwegen. Je zorgt voor het belangrijkste contact met de klant. Je zoekt een boeiende job en stelt de voordelen van onregelmatige werktijden op prijs. Je job Voor de klanten ben jij de ambassadeur van de NMBS. Wanneer de trein stilstaat in het station, moet je de klanten onthalen. Je neemt de nodige maatregelen om hun veiligheid te waarborgen. Onderweg verstrek je zoveel mogelijk informatie. Bovendien verkoop en controleer je vervoerbewijzen, en stel je onregelmatigheden vast. Daarnaast wachten je nog administratieve taken. Je profiel Je hebt commerciële feeling en een verzorgd voorkomen. Je bent bijzonder contactvaardig. Je bent diplomatisch, beleefd en respecteert je medemens. Je kan je vlot uitdrukken in beide landstalen en houdt van contact met de klanten. Je bent dynamisch ingesteld en hebt zin voor initiatief. Je kan moeilijke situaties probleemloos aan. Je bent bereid op onregelmatige tijdstippen en in het weekend of op feestdagen te werken. Je bent minimum 1,60 m groot. Je hebt de Belgische nationaliteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() ![]() http://www.vdab.be/mijnvdab/jobs/wz/...URL&ID=9574782 De Lijn zoekt 15 Buschauffeurs stad Antwerpen - een boeiende, afwisselende job! (M/V) Elk jaar vervoert De Lijn Antwerpen miljoenen reizigers. Wij zoeken voor de regio stad Antwerpen (m/v): Buschauffeurs Jij speelt een ongelooflijk belangrijke rol. De beweeglijkheid maakt je job aantrekkelijk. De Lijn biedt ook de stabiliteit. Openbaar vervoer zal in de toekomst blijven uitbreiden. Bij ons maak je deel uit van een groeiend bedrijf. De rit wordt afwisselend, want elke dag brengt weer andere sociale contacten. De bestemming is aantrekkelijk, want na een grondige opleiding werk je samen met je collega’s mee aan een mobielere wereld. Ben je ten minste 21 jaar oud, heb je een rijbewijs B en wil je iets belangrijks doen met je enthousiasme en energie? Dan is dit de geknipte job voor jou! Een vlugge opstart is mogelijk! De opleiding voor het rijbewijs D gebeurt vanaf je indiensttreding en wordt volledig door ons bekostigd! Gezocht profiel Je bent bereid tot avond-, nacht- en weekendwerk. Je kan je flexibel opstellen. Je legt graag sociale contacten en staat graag je klanten te woord. Je kunt vloeiend Nederlands spreken, lezen en schrijven. De Lijn biedt gelijke kansen aan iedereen. Kwaliteiten zijn belangrijker dan leeftijd, geslacht, etnische afkomst en nationaliteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Kleuteronderwijs, zou dat niets voor je zijn? Dat kan je immers ook via Volwassenenonderwijs volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voel je je te goed voor het oudste beroep ter wereld? Citaat:
Er lopen heel wat perverten rond die maar al te graag wat extra €uro's neertellen om een dwergachtige met spleetogen af te rijden en te raggen tot ze op mama roept.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die hebben mij niet rechtstreeks aan een job geholpen maar extra troeven boden ze wel. Geestelijk gestoord is wel een beetje vaag... Ik kan mij éne knie zover draaien dat mijn twee voeten exact in de tegengestelde richting wijzen. Samen met mijn nek die ik kan kraken zoals Bruce Lee is dat een gevolg van samen met een ladder van een meter of negen naar beneden te duiken een paar jaar terug. Ik ben ook zwaar diabetisch. Vijf maal per dag spuiten en vier maal bloed prikken om te testen plus vier verschillende pillen... Plus nog een aantal kleinere mankementen. En ik denk er zelfs niet aan mij gehandicapt te laten verklaren. Dat zou ik pas overwegen indien het echt niet meer gaat.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 8 februari 2015 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meh! Waarom heb ik geen rijke man die me onderhoudt en me van nood en armoede behoedt?? Waarom moet ik ploeteren voor een habbekrats van een leefloon door het Ocmw??? Waarom heb ik geen kindjes en gezinnetje om voor te zorgen??! Het leven is oneerlijk
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |