![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Vlaamse Brusselaars die niet terecht kunnen bij overheidsdiensten die gerund worden door onwillig franstalig personeel, kunnen dat onrecht nu aanvechten bij de Rechtbank. Maar het kan nog veel verder gaan. De Vlaamshatende Blubbers en het extremistische FDF die continu de Vlaamstalige bevolking viseren, en met foute informatie de franstalige bevolking misleiden en ophitsen, kan in principe veroordeeld worden. Ook de desinformering en misleiding ivm de Vlaamse transfers door de Blubbers en FDF-extremisten is strafbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werd er onlangs geen zaaluitbater onder druk gezet omdat hij zijn zaal ter beschikking van het Vlaamsblok had gesteld voor een bijeenkomst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zeker in Brussel ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn mening en ik zijn genen jurist maar ne simpele mens :
Wie der ook gewonnen heeft is niet echt duidelijk as ge het mij vraagt dus het is en blijft een slechte wet. AFSCHAFFEN DUS !! As het voor slimme mensen zoals hier zijn, al onduidelijk is, dat moet ge niet vragen hoe ht is voor simpele mensen zoals ik. Slechte wet dus : AFSCHAFFEN !!! En dan nu toch het opmerkelijke gegeven dat de media deze zaak lijkt dood te zwijgen. Ik heb er niets van gehoord op radio of tv. Nochtans gebeurt het niet alle dagen dat het arbitragehof een wet wijzigt. Dat zou dus toch wel eerder voorpaginanieuws moeten zijn ?? Is der soms invloed van de regering op de media om erover te zwijgen ? Want hoe je het draait of keert 1 ding is duidelijk : de regering heeft een draak van een wet gemaakt... dus AFSCHAFFEN !!! De regering staat in ieder geval daarom niet helemaal maar toch half met de billen bloot. Het beste wat de regering kan doen is naar het parlement gaan en bij een stemming de wet intrekken. Dat zou nog het beste zijn.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Amai zo lang en helemaal zelf geschreven. Ik staan versteld van mijn eigen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 8 oktober 2004 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zie art. 2, § 1 (directe discriminatie) en 2 (indirecte discriminatie) van de wet . De wet is te vinden op de site van het CGKR (www.antiracisme.be) [/font][/font] Citaat:
[font=Verdana] De Ministerraad lichtte in haar pleidooi voor het Arbitragehof het onderscheid tussen directe en indirecte discriminatie als volgt toe: [/font] Citaat:
[font=Verdana] Citaat:
Citaat:
![]() [font=Verdana] Ik geef je overschot van gelijk hoor, ik ga er geen percentage op plakken, zoals de Paarse Potentaat dat in 1999 deed (25 % minder reglementering in 4 jaar astenblieft, hoeft het gezegd dat er in plaats daarvan wetten zijn bijgekomen?), maar er kan naar mijn mening serieus gewied worden in de wetten en reglementen die ons land rijk is. Verder zou er veel meer aandacht besteed moeten worden aan een heldere formulering van de wetteksten. Een aantal wetten moet ook gemoderniseerd worden. Tot slot zouden wetten ook veel meer op elkaar afgestemd moeten worden (voorbeeld : directe belastingen, BTW, sociale zekerheid, vennootschapsrecht geven aan sommige dezelfde woorden een andere betekenis )[/font]
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 8 oktober 2004 om 12:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() We moeten gewoon opnieuw beginnen... misschien bij een onafhankelijk Vlaanderen of zo .. das dan ne goeie moment om eens van onderaan alle wetten opnieuw te maken en in verstaanbaar en duidelijk Nederlands.
Astemblief Dank U wel.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() [quote=Tegendradigaard]
En dan nu toch het opmerkelijke gegeven dat de media deze zaak lijkt dood te zwijgen. Ik heb er niets van gehoord op radio of tv. Nochtans gebeurt het niet alle dagen dat het arbitragehof een wet wijzigt. Dat zou dus toch wel eerder voorpaginanieuws moeten zijn ?? QUOTE] De linkse gedachteprofeten uit de media lopen er dezer dagen bijzonder verzuurd bij. Tja, het moet niet leuk zijn te weten dat je nu zelf het vermanend vingertje toegewezen kunnen krijgen als je immer van mening bent geweest dat dit een exclusief privilege is ... voor politiek correct denkenden. Ik zou nu wel eens een vlieg willen zijn om de verzuurde smoeltjes bij de TV-redacties en ... vooral bij De Morgen te zien. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Spolpoel]
Citaat:
Citaat:
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 8 oktober 2004 om 15:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Ik wil er mijn twee ballen op verwedden dat diezelfde "linkse gedachte profeten van de media" bij een eventuele onafhankelijkheid van Vlaanderen zullen aanbidden wat ze vandaag verbranden of omgekeerd ... volgens mij zijn het gewoon mensen die zich graag gezien willen weten door de machthebbers ten bate van hun eigen belangen en carriere. bij velen is het zo.
allez 'k zal der ene bal om verwedden ... twee dan is het zo leeg he ...
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() bwa ik heb ze toch nie echt meer nodig eigenlijk....
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is niet 'bij velen' zo dat ze zich onvoorwaardelijk achter de machthebbers van het ogenblijk scharen. De meesten scharen zich altijd aan de kant van de machtigen van het moment. If you can't beat them, join them. Dat was écht niet alleen in de tijd van Hitler, Mussolini, Mao, Lenin, Stalin, Franco en Castro zo. En dat zou niet anders zijn als het Blok hier ooit aan de macht zou komen. Ik vraag me allang niet meer af wie zijn jas zal keren, maar wie er het eerst zal bij zijn om hem te keren...
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik verwacht van een zgn. kwaliteitskrant meer nauwkeurigheid. PS: Burgerrechtelijk kun je ook niet vervolgd worden, maar dat zal allicht wel weer teveel nuance zijn. Persvrijheid: het recht om gedesinformeerd te worden 8)
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 9 oktober 2004 om 23:08. |
||
![]() |
![]() |