Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 februari 2015, 13:02   #121
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Ik vind hun prentje toch niet helemaal duidelijk

Mag ik nu wel of niet in mijn mankini?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2015, 13:03   #122
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Blij dat je het eindelijk doorhebt...
Raar toch die kortzichtigheid en éénduidig denken bij sommige mensen;

Het probleem van minder klanten die niet komen omdat er aangeklede mensen in het bad zitten is een probleem van de Sunparken en Centerparken

Het probleem dat wij hier in onze westerse maatschappij overspoeld worden door middeleeuwse denkbeelden over ingepakte vrouwen, is MIJN probleem. Gelukkig ben ik geen Centerpark fanaat en mis ik dus niets als ik daar niet meer binnenstap, maar indien ik wekelijks met mijn kleinkinderen naar zo'n park zou gaan, dan heb IK daar dus wel een probleem mee.

Ik vermoed dat U de nuance wel niet zal begrijpen, maar zet het hier dan maar "for the record".

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2015, 13:04   #123
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
het verbod op zwemshorts is er om de allochtone testoteronbommetjes buiten te houden vanwege alle zever die ze steevast en overal veroorzaakten in zwembaden.

hun zusjes in burkini zijn welkom, er wordt niet verwacht dat zij zich als even grote eikels zullen gedragen als hun broers.
Dat is exact de onderliggende reden!

Toch wel erg dat we tot zulke maatregelen moeten overgaan omwille van het verplicht politiek correcte taalgebruik

Losse zwemshort tot over de knie (islamitisch voorschrift) mag dus niet, maar losse tunieken over de legging (islamitisch zogezegd voorschrift) mag dus wel.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 27 februari 2015, 13:07   #124
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
neen, in dat geval zouden onze politici zich niet verplicht hebben gevonden van in te grijpen.

steevast vechtpartijen.

en nee, ik ga hier geen zoekwerk in steken vanwege jouw vergeetachtigheid.
als je wil zoek je maar eens op de openluchtzwembaden v brasschaat, boom of Bloso plassen in de buurt v mechelen ...
In Beersel hadden ze ook een zeer leuk politiek correcte oplossing: politieagenten liepen daar te patrouilleren met twee grote schepers. (ze hadden beter twee grote Groenendaelers gebruikt, in een zwarte hond zit namelijk de duivel. Ge hadt ze dan eens moeten zien crossen met zo'n Groenendaeler achter hen):

Laatst gewijzigd door circe : 27 februari 2015 om 13:07.
Oud 27 februari 2015, 13:09   #125
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Hun argumenten zijn hygiëne. U moet daar geen draai aan proberen te geven.
geloof je dat nu echt zelf?

Volgens henzelf is het argument niet hygiëne maar veiligheid.

Oud 27 februari 2015, 15:02   #126
vlaams realist
Banneling

Standaard

De short-dragers hebben bang om een speedo te dragen . Waarom ?
Omdat dan de omvang van hun geslacht te zien is .
Bovendien kunnen ze die schort dagenlang dragen , desnoods een hele zomer .
Wassen ? Niet nodig , vuil weekt er wel uit in het zwembad .
Bijkomend voordeel , je komt en gaat zonder je om te kleden , dan kan niemand je uitlachen .
Wat was het probleem op de provinciale domeinen alweer ?
De burkini-draagsters konden ongestoord genieten van hun uitstap , terwijl de schort dragende familieleden op bikini-meisjes jaagden .
Er was verhoogde politie-aanwezigheid nodig in Hofstade .
Moraal van het verhaal ; Waar de burkini verschijnt , de bikini verdwijnt .

Of wil jij graag het bikini -meisje zijn tussen 100-den testosteron-bommetjes .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2015, 17:05   #127
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Bijkomend voordeel , je komt en gaat zonder je om te kleden , dan kan niemand je uitlachen .
De burkini-draagsters konden ongestoord genieten van hun uitstap , terwijl de schort dragende familieleden op bikini-meisjes jaagden .

Mijn moeder droeg een schort als ze kookte...
Het mag dan toch opvallend zijn dat de regels tegen losse shorts de problemen met lastigaards serieus heeft doen verminderen.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2015, 17:24   #128
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
geloof je dat nu echt zelf?

Volgens henzelf is het argument niet hygiëne maar veiligheid.

Dat staat in het artikel.
Lange, losse zwemshorts daarentegen kunnen blijven haken in een glijbaan of wildwaterbaan. Bovendien bevatten ze soms knopen of ritsen die andere badgasten in gevaar kunnen brengen of zijn ze gemaakt van een stof als jeans, die ook buiten kan gedragen worden, wat niet goed is voor de hygiëne van het zwembad.’
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2015, 17:29   #129
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Daar gaat het hier toch allemaal niet om.
Ik kan hetzelfde zeggen van een burkini, wie zegt dat ze die niet al een een week aanhad onder haar boerka?
In het zwembad last het vuil wel vanzelf op.
En een burkini is niet gevaarlijk?
Kunnen daar geen knopen aan zijn?
Kan daar geen rits aan zijn?
Kan je daarmee niet blijven hangen aan de glijbaan?
Kan je daarmee niet vast komen te zitten in het wildwaterbad?

En dan het argument, een short kan gemaakt zijn van jeans.

Jongens, jongens, jongens, waar gaat het naartoe met onze maatschappij?
Oud 27 februari 2015, 17:38   #130
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Mijn moeder droeg een schort als ze kookte...
Het mag dan toch opvallend zijn dat de regels tegen losse shorts de problemen met lastigaards serieus heeft doen verminderen.
Mijn 23-jarige dochter is duizend keer aangesproken .
Oud 28 februari 2015, 12:13   #131
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Me dunkt gaan Sunparks en Centerparks hun zwempartijtjes toch nog verder moeten gaan islamiseren. Een burkini toelaten is peanuts. Het gaat over veel meer dat noodzakelijk is om hun moslimklanten terwille te zijn:

Hoezo toch?

Citaat:
Kassel: Islamitische vrouwen eisen meer zwemtijd

Geplaatst op 12 oktober 2014

“Dat heeft met religie te maken. De koran verbiedt het me om naar een zwembad te gaan waar ook mannen zijn”, zegt Ferizet Gök. Zij en andere moslima´s willen dat hun zwemtijden worden uitgebreid. “Nauwelijks ben je ´s morgens in het water en hebt plezier, of je moet er ook al weer uit om te douchen”, zegt de 40-jarige.

[...] Uiteraard mogen er op hun zwemtijden ook alleen maar vrouwen in het zwembad werken. Laura Schäfer is badjuffrouw. Heel eenvoudig is de omgang met de vrouwen niet. Het probleem is dat ze maar weinig verstaan als ze hen attent maakt op verkeerd gedrag. Veel moslima´s willen leggings in het water dragen of laten hun kleine kinderen in het diepe bad zwemmen. Als ze hen hierop aanspreekt, willen de vrouwen hier eerst met haar over discussiëren, zegt Laura Schäfer. “Ik word door hen niet serieus genomen. Het zou mooi zijn als de vrouwen zich aan de regels zouden houden.” [...]

Birgit Hengesbach-Knoop wil het vrouwen zwemmen uitbreiden tot 12.00 uur of op een andere middag in de week aanbieden. Het zou ook belangrijk zijn voor de kinderen om samen met de moeders te gaan zwemmen. Bij het vrouwen zwemmen mogen echter alleen maar jongens tot 7 jaar aanwezig zijn. Niet alle badgasten willen dit. Op zaterdagmorgen wachten kort voor 10.00 uur al enkele mannen – ook sommige met kinderen – om eindelijk naar binnen te mogen.
(Gedeelte uit een artikel van HNA.de)

De ramen van onze zwembaden moeten met zwarte folie beplakt worden, vaders met kinderen en kleine jongens, die ouder zijn dan 7 jaar, moeten zich aanpassen aan de islamitische traditie – en dat alles voor personen, die meestal ook nog de pest hebben aan ons land en de hier wonende mensen. Kleine tip: Dit is Duitsland, hier heerst ook voor islamitische vrouwen vrijheid van reizen en er gaan dagelijks vluchten naar landen, waarin al deze dingen normaal en voorgeschreven zijn.

Bron: http://www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2014/10/...jd/#more-72727
zouden we eens geen mailtje naar Sunparks en Centerparks sturen met de exacte islamitische verplichtingen voor het zwemmen van vrouwen in burkini?
Kwestie van dat ze hun zwembaden met zwarte folie kunnen afplakken en alle kinderen en personen boven 7 jaar kunnen mijden als er burkinizwemsters in het water willen.

Oud 28 februari 2015, 12:27   #132
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Me dunkt gaan Sunparks en Centerparks hun zwempartijtjes toch nog verder moeten gaan islamiseren. Een burkini toelaten is peanuts. Het gaat over veel meer dat noodzakelijk is om hun moslimklanten terwille te zijn:

Hoezo toch?

zouden we eens geen mailtje naar Sunparks en Centerparks sturen met de exacte islamitische verplichtingen voor het zwemmen van vrouwen in burkini?
Kwestie van dat ze hun zwembaden met zwarte folie kunnen afplakken en alle kinderen en personen boven 7 jaar kunnen mijden als er burkinizwemsters in het water willen.
Hoe ver kan je gaan als uitbater?
Oud 28 februari 2015, 12:31   #133
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Hoe ver kan je gaan als uitbater?
Sunparks en Centerparks gewoon kaffer-vrij maken tiens. Net zoals in Mekka:

en wij gaan dan gewoon naar de zwemparken waar geen moslims zijn.... maar dat mag je niet aan de ingang hangen.

Laatst gewijzigd door circe : 28 februari 2015 om 12:32.
Oud 28 februari 2015, 17:22   #134
vlaams realist
Banneling

Standaard

Het natuurlijke gevolg is ; Privé zwembaden .
Mensen met voldoende middelen maken gewoon een privé zwembad
Oud 28 februari 2015, 18:37   #135
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het natuurlijke gevolg is ; Privé zwembaden .
Mensen met voldoende middelen maken gewoon een privé zwembad
zo'n mini golfslagzwembadje?

Oud 1 maart 2015, 00:11   #136
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard ik herhaal:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
geloof , ongelooflijk !!
geloof , ongelooflijk !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2015, 14:04   #137
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Raar toch die kortzichtigheid en éénduidig denken bij sommige mensen;

Het probleem van minder klanten die niet komen omdat er aangeklede mensen in het bad zitten is een probleem van de Sunparken en Centerparken

Het probleem dat wij hier in onze westerse maatschappij overspoeld worden door middeleeuwse denkbeelden over ingepakte vrouwen, is MIJN probleem. Gelukkig ben ik geen Centerpark fanaat en mis ik dus niets als ik daar niet meer binnenstap, maar indien ik wekelijks met mijn kleinkinderen naar zo'n park zou gaan, dan heb IK daar dus wel een probleem mee.

Ik vermoed dat U de nuance wel niet zal begrijpen, maar zet het hier dan maar "for the record".
Misschien moeten wij vrouwen zwemuren eisen waar moslims niet toegelaten zijn? Benieuwd hoever je daar mee komt!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2015, 14:18   #138
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Misschien moeten wij vrouwen zwemuren eisen waar moslims niet toegelaten zijn? Benieuwd hoever je daar mee komt!
om zulke voorstellen te vermijden hebben ze de anti-discriminatie en anti-racisme wetten gestemd.

We kunnen volgens mij ook geen schoolkantine verplichten om dagelijks enkel varkensvlees te serveren.

Anderzijds houden wij onze kinderen niet thuis van bos of zee-klassen omdat ze enkel halal-vlees aan de kinderen serveren. Voor ons is het welbehagen van onze kinderen prioritair boven het principe om geen vlees van onverdoofd geslacht dieren te eten (velen weten zelfs niet wat halal is en denken (écht waar) dat het een bereidingswijze is "die echt wel even lekker is". Maar dat zouden we dus wel moeten doen in de toekomst: belastingen betalen voor zee- en bosklassen, maar onze eigen kinderen thuishouden. (Apart samen met onze eigen kinderen naar de Ardennen trekken mag ook niet, want dat heet dan luxe-verzuim of zo?).

Laatst gewijzigd door circe : 1 maart 2015 om 14:20.
Oud 2 maart 2015, 04:47   #139
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
om zulke voorstellen te vermijden hebben ze de anti-discriminatie en anti-racisme wetten gestemd.

We kunnen volgens mij ook geen schoolkantine verplichten om dagelijks enkel varkensvlees te serveren.

Anderzijds houden wij onze kinderen niet thuis van bos of zee-klassen omdat ze enkel halal-vlees aan de kinderen serveren. Voor ons is het welbehagen van onze kinderen prioritair boven het principe om geen vlees van onverdoofd geslacht dieren te eten (velen weten zelfs niet wat halal is en denken (écht waar) dat het een bereidingswijze is "die echt wel even lekker is". Maar dat zouden we dus wel moeten doen in de toekomst: belastingen betalen voor zee- en bosklassen, maar onze eigen kinderen thuishouden. (Apart samen met onze eigen kinderen naar de Ardennen trekken mag ook niet, want dat heet dan luxe-verzuim of zo?).
Snedig.
Oud 2 maart 2015, 09:46   #140
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jij misschien niet, wat me ten zeerste verbaast. Ik, als ik er zou hebben, in elk geval wel. Bij mij gingen ze niet mee. Geen halal-fret over de lippen als ik het weet.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be