![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Staatssecretaris
|
Die uitzendingen van nos waren wel zeer grappig maar tegelijk ook wez vreemd. Zo laat op de avond nog een kleuterprogramma?
En ja, ook onze zuiveraar is wel lachen, tegen de tijd dat ie hier minister president is overstijgt het aantal blokkiezers wellicht ge ganse belgische bevolking, walen ilegale en lagale allochtonen inclu Voor de rest ben ik het eens met ingenious in bericht 81. En ook op radio 1 waar ik ook geregeld naar luister komt er voldoende muziek van eigen bodem aan bod.
|
|
|
#122 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#124 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb daarnet op canvas nog een stuk(je) (heb het eigenlijk niet gevolgd) gezien van de verdediging van de republikeinse waarden bij fox. Maar de vrt is geen haar beter, en wordt dan nog betaald met belastingsgeld. |
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
nog voorstellen ? Ik wil 10.000 VRT radiozenders ! |
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#128 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of Radio 2 er nu bijbehoord of niet, daar wil ik mij nog niet over uitspreken. Maar Donna en Studio Brussel horen er zeker niet meer bij. Dat soort radio kan evengoed door commerciele stations gebracht worden. |
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En ik ben er niet echt van overtuigd dat StuBru een commercieel equivalent heeft trouwens. Donna clonen zijn er genoeg.
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|