Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 november 2004, 10:53   #121
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Die uitzendingen van nos waren wel zeer grappig maar tegelijk ook wez vreemd. Zo laat op de avond nog een kleuterprogramma?
En ja, ook onze zuiveraar is wel lachen, tegen de tijd dat ie hier minister president is overstijgt het aantal blokkiezers wellicht ge ganse belgische bevolking, walen ilegale en lagale allochtonen inclu

Voor de rest ben ik het eens met ingenious in bericht 81. En ook op radio 1 waar ik ook geregeld naar luister komt er voldoende muziek van eigen bodem aan bod.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 11:00   #122
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Die uitzendingen van nos waren wel zeer grappig maar tegelijk ook wez vreemd. Zo laat op de avond nog een kleuterprogramma?
En ja, ook onze zuiveraar is wel lachen, tegen de tijd dat ie hier minister president is overstijgt het aantal blokkiezers wellicht ge ganse belgische bevolking, walen ilegale en lagale allochtonen inclu

Voor de rest ben ik het eens met ingenious in bericht 81. En ook op radio 1 waar ik ook geregeld naar luister komt er voldoende muziek van eigen bodem aan bod.
ik vroeg mij af waarom in hemelsnaam deze thread van onder het stof werd gehaald, maar toen ik de 2de alinea las, begreep ik het volledig

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 11:03   #123
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ik vroeg mij af waarom in hemelsnaam deze thread van onder het stof werd gehaald, maar toen ik de 2de alinea las, begreep ik het volledig

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 22:38   #124
dinges
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
Bartje, vuile hypocriet , het is uw partij , de VLD en de nazi- spasten van de SP die
Jurgen kapot maakten. Eerst via Kanaal 2 en dan op 4FM ... trap het af he
Schelden is niet mooi, zuiveraartje. Waar haal je je informatie eigenlijk? Het programma van Jurgen Verstrepen is inderdaad stopgezet op Topradio, 4FM en radio Contact (en zijdelings dus ook op Kanaal 2 en Liberty TV). Hebben de VLD en "de nazi-spasten van de SP" daar echt voor gezorgd ?
dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 22:44   #125
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dinges
Schelden is niet mooi, zuiveraartje. Waar haal je je informatie eigenlijk? Het programma van Jurgen Verstrepen is inderdaad stopgezet op Topradio, 4FM en radio Contact (en zijdelings dus ook op Kanaal 2 en Liberty TV). Hebben de VLD en "de nazi-spasten van de SP" daar echt voor gezorgd ?
Ge gaat toch niet ontkennen dat er een daadwerkelijke beeinvloeding van de regeringspartijen naar de media uitgaat.
Heb daarnet op canvas nog een stuk(je) (heb het eigenlijk niet gevolgd) gezien van de verdediging van de republikeinse waarden bij fox. Maar de vrt is geen haar beter, en wordt dan nog betaald met belastingsgeld.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 22:44   #126
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Daarnet Jurgen Verstrepen bezig gehoord bij de Zevende Dag. En wel ik moet echt zeggen dat hij het er toch goed vanaf gebracht heeft. Zijn voorstel om een nieuwe zender (VRT) op te richten die zich uitsluitend richt op Belgische, Vlaamse en Nederlandstalige producties vind ik een schitterend initiatief die direct prompt gesteund werd door VLD politica Margriet Hermans. Hermans is zelfs bereid samen met Jurgen daaromtrent te werken in de mediacommissie waar beiden lid van zijn.

Paul De Meulder van VRT radio was ook aanwezig maar die had maar een iets te zeggen dat al VRT radio netten toch gemiddeld 20 % Belgische producties draaien. Meer had die blijkbaar niet te zeggen.

Nu Jurgen zei ook dat er in de ultratop van gisteren ook 19 Belgische producties staan (als ik me herinner) maar dit moet je enigzins nuanceren vind ik, daar er daar ook héél wat dansproducties instaan zoals Danzel, Milk Inc, Sylver en ga zo maar door. Uiteraard is dat ook Belgisch maar eerder voor een bepaald publiek.
Kate Ryan bv. is dan weer iets anders.
Daarnaast eis ik een compleet nieuw net van de VRT voor Country muziek, eentje voor enkel Gothic muziek, nog eentje voor de flower power muziek uit de sixties, Klara moeten we eens opsplitsen in twee netten : hedendaags klassiek en de klassieke klassiekers, ...

nog voorstellen ? Ik wil 10.000 VRT radiozenders !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 22:50   #127
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Daarnaast eis ik een compleet nieuw net van de VRT voor Country muziek, eentje voor enkel Gothic muziek, nog eentje voor de flower power muziek uit de sixties, Klara moeten we eens opsplitsen in twee netten : hedendaags klassiek en de klassieke klassiekers, ...

nog voorstellen ? Ik wil 10.000 VRT radiozenders !
Betaal ze dan maar zelf. Zenders als donna en studio brussel (klara ken ik niet, maar zal er ook wel bijhoren) maken al geen deel meer uit van de vrt opdracht, en dienen enkel om belastingsgeld op te souperen. Ik zou zeggen twee afschaffen, voor elke nieuwe.
Oud 1 november 2004, 22:55   #128
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Betaal ze dan maar zelf.
Moet ik er in het vervolg gewoon een plakaatje bijzetten met 'ironisch' en 'sarcastisch' op ?

Citaat:
Zenders als donna en studio brussel (klara ken ik niet, maar zal er ook wel bijhoren) maken al geen deel meer uit van de vrt opdracht, en dienen enkel om belastingsgeld op te souperen. Ik zou zeggen twee afschaffen, voor elke nieuwe.
Als u vindt dat Radio 2 wel tot het takenpakket van de VRT hoort dan mag u me vertellen wat die opdracht van de VRT dan wel moet zijn ?

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 1 november 2004, 23:26   #129
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moet ik er in het vervolg gewoon een plakaatje bijzetten met 'ironisch' en 'sarcastisch' op ?

Als u vindt dat Radio 2 wel tot het takenpakket van de VRT hoort dan mag u me vertellen wat die opdracht van de VRT dan wel moet zijn ?
Wel niet. Plakaatje is niet nodig. Maar de echte discussie is wel, zender bij (voor vlaamse platen dacht ik) en zender(s) afschaffen (donna). Het was niet enkel zender bij. Het was zeker niet de bedoeling de belastingsbetaler nog meer op kosten te jagen.
Of Radio 2 er nu bijbehoord of niet, daar wil ik mij nog niet over uitspreken. Maar Donna en Studio Brussel horen er zeker niet meer bij. Dat soort radio kan evengoed door commerciele stations gebracht worden.
Oud 1 november 2004, 23:35   #130
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Maar Donna en Studio Brussel horen er zeker niet meer bij. Dat soort radio kan evengoed door commerciele stations gebracht worden.
Dat kan voor Radio 2 ook. Als u alles wil schrappen dat ook door een commerciële zender zou worden gedaan dan blijft u enkel over met radio 1 als nieuwszender. We kunnen dan RVI ook meteen afschaffen en radio 1 ook door de short wave pompen.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 1 november 2004, 23:36   #131
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En ik ben er niet echt van overtuigd dat StuBru een commercieel equivalent heeft trouwens. Donna clonen zijn er genoeg.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 1 november 2004, 23:58   #132
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En ik ben er niet echt van overtuigd dat StuBru een commercieel equivalent heeft trouwens. Donna clonen zijn er genoeg.
Akkoord dat de discussie misschien wel wat grondiger moet gevoerd worden. Maar den hoop zenders die de vrt er op nahoud hebben volgens mij toch meer te maken met het behoud van hun machtspositie (media is nu eenmaal macht, men vertelt, en verkondigd er voor werkelijkheid al hetgeen men wil, in de hoop dat het gepeupel het wel zal slikken) dan wat anders.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be