![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar verschilt N-VA helemaal niet van de andere partijen. Nog enkele decennia terug was er van een Vlaams parlement geen sprake. Nu draagt één Vlaams parlementslid de kostprijs mee van een Kroonprins en gans zijn hofhouding.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De weigering om het abortus te versoepelen en de euthanasiewet te stemmen duidt toch duidelijk op conservatisme bij de CD&V.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 april 2015 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wou in 1999 wel lid worden van Agalev, daar ik een groot natuurliefhebber ben (zij het niet Greenpeace terreurstyle). Ze waren fris en eindelijk zou de CVP er even uitgebonjourd worden. Doch, de chocolade sigaretten waren er teveel aan, dat zag je in 2003. Dat is het leuke aan Groen: één keer in een regering, volgende keer ben je er weer vanaf.
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn volgens jou de "politiek correctelingen" ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die 250.101 vragen stellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() agalev. klopt. Met de pater enzo hé....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met die dingen heb ik me nooit beziggehouden. Was te moeilijk vermits ik nogal dicht bij de betonboeren zat en dus alle informatie kreeg.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je doet een bewering, en staaft dat met een artikel dat je bewering net tegenspreekt. Kortom, getrol van de bovenste plank, en iets waar "je zit weer uit je nek te lullen" eigenlijk al te veel moeite voor is.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zie jij juist een tegenspraak in het artikel met wat ik weergeef ?
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neenee, de pater zelf is me gelukkig bespaard gebleven.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementslid
|
![]() Waarom? Omdat rechts slecht is en links goed.
Wist u dat niet? De media doet al meer dan 20 jaar zijn best om dat er in te stampen. Dan moet ge wel een goede consument zijn en slikken wat ze u voorkauwen.
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebben anderen hier intussen al aangetoond. Kruip maar terug onder je steen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |