![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn net de anderen die geen tegensprekelijk debat met De Wever aandurven en zij die het lef al wel eens hadden zijn met de staart tussen hun benen naar huis gegaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb tenminste nog een eigen mening en maak mijn eigen analyses. Dat kan van sommigen hier niet gezegd worden. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 28 april 2015 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was mijn punt. De huidige staatsstructuur laat toe dat Wallonië geregeerd wordt door een coalitie van N-VA, CD&V, Open VLD en MR. Daar is niet iedereen in het zuiden even blij mee. Hoe vaak is het al voorgekomen dat één van de taalgroepen door zo'n kleine minderheid (slechts 20 zetels voor MR) vertegenwoordigd werd in een coalitie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat maakt het er niet minder waar op. Ik zie alvast geen tekenen die op een meer unitaire koers wijzen. De uitholling van het bevoegdhedenpakket van de federale overheid zet zich nog steeds voort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA heeft het geweer van schouder veranderd omdat ze wist dat ze geen énkele kans maakte op enige medewerking aan haar eigen programma van de traditionele partijen. Sinds de N-VA genoegen neemt met confederalisme ipv met Vlaamse onafhankelijkheid staat confederalisme gelijk met Vlaamse onafhankelijkheid. En Vlaamse onafhankelijkheid staat gelijk met separatisme. Niemand heeft dat duidelijker laten verstaan dan Gwendolien Rutten. Daarvoor moest het confederalisme, dat ze kort daarvoor nog met vuur verdedigde, uit het VLD-programma.
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet de kiezer zegt dat maar een analyse van het regimevriendelijke IPSOS.
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=KZfCjvSdWPg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Ik vrees dat ik jou in verband met Nederlands een pak meer kan leren dan jij mij in verband met Photoshop, mister Photoshop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nee, er was eigenlijk maar één partij die dat deed en die verloor zelfs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat je niet jennen door dubbelnicks van bannelingen en andere BUBbels. Steek hen meteen in je negeerbox.
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu noem je ze al Belgicisctisch? Eigen schuld dat zij het Vlaamse systeem afbreken. Je had er maar niet voor moeten stemmen. Het afschuiven op andere partijen lukt niet meer zo goed nu ze al jaren zelf in de regering zitten hé?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 28 april 2015 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() De Belgen zijn in hun opzet geslaagd, natuurlijk zijn die 33% van niet-Vlaamse afkomst niet geïnteresseerd in de Vlaamse zaak, wat hun goed recht is natuurlijk.
Wel een vuile strategie van de Belgicisten, ik ben verbaasd dat er toch nog 43% minstens confederalisme wilt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Apropos, De Winter is een had been, zelfs in zijn eigen partijtje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is toch al lang duidelijk dat de P$ de werkelijke doodgraver wordt van dit onland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.staatsschuldmeter.be/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat fabeltje van De Wever dat de Walen er om gaan vragen is ongeloofwaardig. Laatst gewijzigd door Snerror : 28 april 2015 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |