Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2015, 15:04   #121
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Krijg je in Spanje niet meer?Ik bedoel netto,niet bruto.
Ik denk niets.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2015, 15:05   #122
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik denk niets.
Eet je vleessla?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2015, 15:08   #123
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De enige bestaansreden nog van Belgie is het profiteren van de sociale zekerheid door de politieke zuilen.
door xenophons bedoel je ?
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2015, 15:20   #124
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Onnatuurlijk, kunstmatig, korte houdbaarheidsdatum, een geschiedkundige ramp, want een hinder voor onafhankelijkheid en staatkundige toenadering met Nederland, lang verdrukkend voor Vlamingen en nog steeds zo (ja ja ik ben oud genoeg om daar persoonlijk grote last van te hebben moeten ondervinden, zowel als student dan als professioneel), de overbodige en dure monarchie. Het totaal ontbreken van een identificatie en buikgevoel als Belg. Door het wegvallen van de bufferfunctie tussen grote mogendheden (een hoofdoorzaak van zijn ontstaan) heeft België ook weeral een bestaansreden minder.
Ik voel me evenwel in mijn land in Vlaanderen als in Franstalig België en ik heb geen boodschap tegenover het Vlaams-Nationalisme. Als Franstalig werk ik trouwens in Vlaanderen net als meer en meer Franstaligen. Vlamingen zoals u leven in het verleden en met een blinde haat tegenover wie zogezegd "anders" - hier de Franstaligen - is terwijl de meeste Franstaligen met het Vlaams-Nationalisme lachen en het niet serieus nemen.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2015, 15:47   #125
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik voel me evenwel in mijn land in Vlaanderen als in Franstalig België en ik heb geen boodschap tegenover het Vlaams-Nationalisme. Als Franstalig werk ik trouwens in Vlaanderen net als meer en meer Franstaligen. Vlamingen zoals u leven in het verleden en met een blinde haat tegenover wie zogezegd "anders" - hier de Franstaligen - is terwijl de meeste Franstaligen met het Vlaams-Nationalisme lachen en het niet serieus nemen.
Zelfs al mocht dat ook op mij slaan, het is mijn recht te leven zoals ik dat graag heb, en het is mijn recht een gedacht te hebben over de organisatie van mijn politieke overheid (namelijk: weg met b., Vlaanderen onafhankelijk).

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2015, 15:48   #126
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Door het wegvallen van de bufferfunctie tussen grote mogendheden (een hoofdoorzaak van zijn ontstaan) heeft België ook weeral een bestaansreden minder.
zeker en vast. Maar ik zou nu toch ook niet graag bij Oranje horen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2015, 15:50   #127
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
- De mooie Ardennen, prachtig !
totaal nieten ... rot apen land te druk bevolkt allemaal opgejaagde ongemanierde mensen niemand helpt nog elkaar.... en niemand is vriendelijk... stom kutland feitelijk.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2015, 15:52   #128
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Niets werkt hier optimaal...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2015, 15:57   #129
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De Koningshuizen zijn een van de belangrijkste obstakels. Cultureel en taalmatig horen we samen.Nederlandstalig onderwijs, Nederlandstalig gerunde instituties en openbaar leven. En directe buren.

Laatst gewijzigd door eno2 : 25 mei 2015 om 16:01.
Oud 25 mei 2015, 16:02   #130
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zelfs al mocht dat ook op mij slaan, het is mijn recht te leven zoals ik dat graag heb, en het is mijn recht een gedacht te hebben over de organisatie van mijn politieke overheid (namelijk: weg met b., Vlaanderen onafhankelijk).

.
Net als het mijn recht is anders te denken.
Oud 25 mei 2015, 16:05   #131
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Koningshuizen zijn een van de belangrijkste obstakels. Cultureel en taalmatig horen we samen.Nederlandstalig onderwijs, Nederlandstalig gerunde instituties en openbaar leven. En directe buren.
Ik heb Vlaanderen bezocht, ik heb Nederland bezocht : ik had niet echt het indruk in hetzelfde land te zijn! Het is niet omdat u dezelfde taal spreekt dat dit hetzelfde land is. Trouwens, heel veel Vlamingen willen niets van de "Ollanders" weten...............
Oud 25 mei 2015, 16:08   #132
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Jaja ik ken je liedje zeer goed.

Niets op tegen dat je je in België goed voelt en ik bewonder het dat je met gemak beweegt in twee culturen.

Wij leven evenwel toekomstgericht . België heeft een vrij korte houdbaarheidsdatum. Dat grapje gaat geen halve eeuw meer duren. Het spijtige met BDW is, dat moet ik hem toegeven, dat is dat hij de draad van de geschiedenis niet gemist heeft. Het spijt me dat ik dat daarin rechts moet loven en links verketteren met hun op termijn onhoudbare unitaire reflexen.
Oud 25 mei 2015, 16:08   #133
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
door xenophons bedoel je ?
Politieke zuilen =/= xenophons.
Oud 25 mei 2015, 16:09   #134
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het zou beter zijn dan Belg zijn, maar liefst gewoon Vlaming in de Vlaamse republiek.
Oud 25 mei 2015, 16:10   #135
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb Vlaanderen bezocht, ik heb Nederland bezocht : ik had niet echt het indruk in hetzelfde land te zijn! Het is niet omdat u dezelfde taal spreekt dat dit hetzelfde land is. Trouwens, heel veel Vlamingen willen niets van de "Ollanders" weten...............
Eerst onafhankelijkheid, een tijd zelf onze boontjes doppen. Daarna zien we wel. Afijn, ik niet. Mijn kleinkinderen.
Oud 25 mei 2015, 16:10   #136
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Net als het mijn recht is anders te denken.
Je mag jij denken en zeggen wat je wil, dat neemt niet weg dat het Vlaamse volk zelfbeschikkingsrecht heeft.
Oud 25 mei 2015, 16:11   #137
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eerst onafhankelijkheid, een tijd zelf onze boontjes doppen. Daarna zien we wel. Afijn, ik niet. Mijn kleinkinderen.
2
Oud 25 mei 2015, 16:25   #138
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jaja ik ken je liedje zeer goed.

Niets op tegen dat je je in België goed voelt en ik bewonder het dat je met gemak beweegt in twee culturen.

Wij leven evenwel toekomstgericht . België heeft een vrij korte houdbaarheidsdatum. Dat grapje gaat geen halve eeuw meer duren. Het spijtige met BDW is, dat moet ik hem toegeven, dat is dat hij de draad van de geschiedenis niet gemist heeft. Het spijt me dat ik dat daarin rechts moet loven en links verketteren met hun op termijn onhoudbare unitaire reflexen.
Dat "grapje" duurt al 185 jaar en is geen "grapje" maar een realiteit die u niet wil accepteren. Denk maar in termen van Vlaming, Vlaanderen, Vlaamse dit, Vlaamse dat en dit zolang u wil. Het zal niets veranderen. De meesten in dit land hebben geen enkel probleem met België en willen geen splitsing van het land. Zelfs bij de N-VA weten ze het. Besef dus gewoon dat uw droom maar een utopie is en niets anders dan een utopie.
Oud 25 mei 2015, 16:26   #139
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eerst met sint-juttemis wachten, ja.
Oud 25 mei 2015, 16:32   #140
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Witte Kaproen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb Vlaanderen bezocht en

ik heb Wallonië bezocht.

en ik dacht dat ik op een andere planeet was.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be