![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreedzaam zoals nu? De moslimjeugd sluit aan bij de ISIS in Syrië en de Joodse scholen in Antwerpen moeten worden bewaakt door het leger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van dat minstens 99 procent die schotschriften integendeel heel correct interpreteert, we moeten daar niet naïef in zijn. Wat zou anders het nut zijn van zich als aanhanger van die haatproza te manifesteren? Het leeuwedeel van die mensen met hun achterhaald wereldbeeld is wel zo slim om hun tong af te bijten als gepeild wordt naar hun visie. Maar dit durven poneren is vermoedelijk niet politiek correct.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() Een "pre", wat hop!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() Foei!
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die draad gaat blijkbaar over een islamschool voor kleuters.
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zal het lesmateriaal zijn in de bewuste scholen: Haat prediken? Ik wil daar als brave belastingbetaler in ieder geval niet voor betalen. Dat die mensen hun godsdienst en al wat daar bij hoort willen beleven, geen probleem mee, maar in ons land en Europa hoort het NIET thuis daar het uiteindelijk op niets anders neerkomt dan onze landen te proberen overspoelen/overdonderen/eigen geloof op te dringen. Zoals ik al eerder schreef, het is 20 over twaalf dat Europa zijn grenzen terug zal moeten dichtgooien. Misschien zie ik dat te 'zwartgallig' in maar toch ... 'Het einde van het begin of het begin van het einde?'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eurabië. En wanneer ik zie wat die mensen in hun eigen landen allemaal uitvoeren, dan maak ik mij grote zorgen voor de toekomst van het mooie Europa. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat soms veel verder dan we weten: mijn buurjongetjes worden opgevangen door een hoofddoekonthaalmoeder. Vooruitstrevend van de ouders, geen racisten. Terwijl wij (of de meeste weldenkenden onder ons) onze kinderen opvoeden met respect en mededogen voor de dieren en in het bijzonder onze huisdieren, leren die jongetjes dat honden (onreine dieren volgens de hoofddoek) vuil en vies zijn en te mijden. Gevolg twee ongelooflijk vervelende kinderen die doodsbang zijn voor honden en ze pesten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij het opvoeden zouden zaken centraal mogen staan die niets met religie te maken hebben zoals ontdekken waar iemands talenten liggen, en die in positieve zin ontwikkelen, zodat een kind later kans heeft op werk wat je ook nog graag doet, impulsbeheersing leren, zodat je leert omgaan met frustraties, leren luisteren, communiceren en informatie verzamelen, zodat je zelfstandig kunt functioneren en als ouder biedt je liefst voldoende rust, geborgenheid en structuur, zodat een kind zich veilig en aanvaard voelt. Opvoeden is niet afhankelijk van religieuze waarden en al zeker niet wanneer die " religieuze en culturele waarden" als een tang op een varken slaan binnen deze samenleving. Scholen die dat patroon versterken, maken kinderen kansarm en dat kan niet de bedoeling zijn van onderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat die leerlingen NOOIT een job zullen vinden . Het is een goede manier om achterlijken uit gewone scholen te weren . Je kan me niet geloven , je kan me in een hokje plaatsen , je kan een doctor in flauwe kul zijn . Ik ben een realist . Ik zie gezinnen vluchten . Niet vanuit Bagdad , maar vanuit Vilvoorde . Ondanks de investeringen in de sociale wijken , worden Vlaamse gezinnen daar weggepest . Ik ben de enige van m'n klasgenoten die in Vilvoorde blijft . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze vrijheid van onderwijs slaat op wat in ons landje sinds decennia gangbaar is! Het kan niet de bedoeling zijn alle soorten "onderwijs" die de wereld rijk is hier te moeten aanvaarden en invoeren! Wie islam zegt, zegt poging tot overheersing! De meesten onder ons, autochtone Belgen, wensen niet wakker te worden met het gejank van een paar minaretten binnen een paar jaar! We wensen ons niet in een islamstad te wanen van zodra we ons hoofd buiten steken! Moslims hebben hier niets aan ons onderwijs te veranderen of te verbeteren! Dat ze dat in hun eigen zandbakken doen, daar is het pas nodig! We hebben de deuren opengezet voor de pest en we zullen het geweten hebben binnen een paar decennia! Eigenlijk kunnen al diegenen die al een paar jaren op de teller hebben erbij denken: de maatschappij van nu moet het maar weten wat ze straks overkomt, het is genoeg gezegd, uitgelegd, aangetoond in de ganse wereld en toch moeten ze verder de "multicul" blijven aanhangen en promoten en verder uitbreiden... Alsof we nog niet genoeg zien wat het begrip "godsdienstvrijheid" meebrengt als je er een achterlijke dictatoriale "islamgodsdienst" gaat aan toe voegen! Eigen schuld, dikke bult...wanneer ze er binnenkort in zullen verzuipen en als maatschappij naar de bliksem gaan. Laatst gewijzigd door andev : 28 mei 2015 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moslims kunnen doen wat ze niet laten kunnen...maar niet in andersmans land. De stomme onverantwoordelijke politiekers van tegenwoordig weten of weten niet wat ze hun kiezers aan doen...
|
![]() |
![]() |