![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onbekenden laten gestolen oplegger met ruim 17.000 liter drugsafval achter in Lommel U las het goed. 17.000 liter drugsafval Dan denk je, welke onnozelaars slikken dat allemaal of blazen het vrijelijk de lucht in? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve wat groene takken en bladeren is er niet veel afval bij cannabis. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 april 2018 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet welk voordeel een wetenschappelijk instituut en zijn onderzoekers daar zou aan hebben.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 april 2018 om 08:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb op uw link gedrukt, en wat blijkt. Er staat: Hieronder heb ik 20 wetenschappelijke studies verzameld die aantonen dat cannabis een effectieve behandeling en mogelijke genezing van kanker is Tja, 3 wees gegroetjes is ook een mogelijke therapie voor kanker. Dus voor een atheist als ik, die niet in mirakels gelooft,zeg ik: cannabis geneest niks. En degenen die anders beweren zijn oplichters die parasiteren op de goedgelovigheid van zieke mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chemo geneest ook niet. Benzodiazepinen ook niet. En alle andere ook niet. Niet deze tegen suikerziekte of hepatitis . Opiaten evenmin.Alle medicijnen tegen HIV genezen ook niet. Allemaal therapieën maar toch een deugd dat die er zijn. In feite is het enige medicijn dat misschien effectief geneest penicilline. Als ik morgen getroffen wordt door een vreselijke ziekte zal ik iedere therapie in dan aanvaarden. Zelfs voor uw vriend is er geen medicijn dat hem kan genezen. Dus alles is weggegooid geld in zijn geval. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 april 2018 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wijlen President Reagan had gelijk, platbranden die velden. Ik vroeg het eens aan arts of er veel medicatie was waar dat spul in verwerkt zat en dat lag enorm laag, bijna geen zeg maar. Oh, dan moeten we stoppen met Cola drinken ook want zat daar geen micron cocablad in? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 april 2018 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||
|
![]() Citaat:
Denkt ge niet dat er sinds de jaren 50 onderzoek is naar cannabis en de effecten op kanker? We zijn ondertussen 60 jaar verder, en nog altijd noppes. Ik stel voor om de volgende 60 jaar te testen of nutella choco kanker kan genezen. Ik denk het wel. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() Tsjah, als ik in de stoel bij de tandarts ligt gaat die spuit ook mijn rotte kies niet genezen, maar ik prefereer toch om ze erbij te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Gezonde cellen leven hoofdzakelijk van zuurstof. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 april 2018 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Europees Commissaris
|
![]() Eergisteren kreeg ik na het avondmaal plots darmkanker.
Ik ben dan maar een joint gaan smoren en het was zo weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |