![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Franse auto nemen die zelfs nieuw al een rotte reputatie had. En de charme van een slecht gespoten zeepkist. Zou U dan niet beter opteren voor een 2de hands en welbepaald model van Ford, Opel, Volvo of Volkswagen/Audi/Hoogbejaarde Renault? Op zijn minst kan U dan kiezen voor een betaalbare wagen in België gebouwd.
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 28 juni 2015 om 01:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In de winter worden hier in mijn straat zowat de helft van het huisvuil door de schoorsteen gejaagd. Dat zijn de 'vervuilers' met wat centjes in hun zakken. Een oude wagen gebruiken is mogelijk best wel 'groen' te noemen. Alles hangt af van het aantal kilometers dat men met die wagen wil afleggen. De meest 'groene' nieuwe wagen aankopen om zo goed als niet te gebruiken maakt van die chauffeur ook een grote vervuiler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
Is Renault dan geen Franse wagen meer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, maar op zijn minst had renault een productielijn in Blegië, zo'n een hoopje jaren geleden.
Als Henrieke concequent wil blijven in zijn frankensteinstaatbejubeling, dan is dat een belangrijker argument qua autokeuze dan te gaan zeiken op de corrupte klootzakjes van politici die doen alsof Vlaanderen voor hun van tel is.
![]() |
#127 |
Gouverneur
|
![]() Mijn wagen uitgevonden?Eentje dat me leid naar de knapste vrouwen,die me zegt,ja dat is ze,ik zoek wel een parkeerplaatsje stap jij alvast maar uit.En kom niet terug zonder,want dan open ik m'n deur niet!
Enfin je auto doet tegenwoordig dingen voor je!Waarom heeft een mens nog verstand nodig?Zelfs een hond kan nu auto rijden. Laatst gewijzigd door fabianen : 28 juni 2015 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is mijn tweede grootste bezwaar tegen zelfrijdende auto's: op den duur doen en KUNNEN we niets meer zelf.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Renault bij PSA????
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/PSA_Peugeot_Citro%C3%ABn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat mijn stelling dat belgicisme en intelligentie omgekeerd evenredig zijn bewezen word.
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals BMW bij Mercedes, onder de holding van Audi.
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Ik geef toe wat onderhoud betreft, van datgene dat je zelf doet ... ben je zeker. Van de rest....tja.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Hier al met vanalles rondgereden, gaande van Mazda tot Citroen, Peugeot tot Mercedes, Jeep, BMW, Opel en noem maar op. De eerste Duitser waar ik ontevreden van ben is Mercedes, en dat is eerder omwille van de afstellingen dan omwille van de techniek die erachter zit. Maar goed, dat is ook voor een groot stuk subjectief, uiteraard. Bentley nog niet geprobeerd hier trouwens; die staat ook nog op het todo lijstje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()