![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de aanloop naar de verkiezingen beweerden N-VA'ers dat het stemmen van de splitsing B-H-V een minutenkwestie was die bij gewone meerderheid in het Vlaams parlement kon gebeuren. Ik ben best bereid te geloven dat jij het bij het rechte eind hebt, maar in dat geval vertelden die N-VA'ers onzin....... Citaat:
Citaat:
Misschien niet echt een gezaghebbend N-VA'er of heb ik het verkeerd voor? Citaat:
Citaat:
Die zijn blijkbaar reeds voorgeprogrammeerd. Zoals ook het voorziene 'zoenoffer'? Of is dat top-secret? ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
![]() Geef toe, niemand luistert naar de n-va want jullie zijn misbaar. Behalve een paar symbooldossiertjes om stemmen niet naar het blok te laten afvloeien zijn jullie van nul en generlei waarde voor jullie 'politieke bondgenoten'. Als jullie uit de regering stappen doen jullie enkel julliezelf pijn. Dus maak je liever jezelf wat wijs. Van verraad naar verraad is in elk geval al verwezelijkt. De Vlaamse staat zal voor een andere keer zijn (en een andere partij)
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Als je hieromtrent genuanceerd bent voor je zelf, moet je het ook zijn voor een ander. Nu is het alsof je 'ze hebt', quod non.
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=3][/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Flaminganten zijn niet voor een exclusief Vlaanderen, maar voor een inclusief Vlaanderen.[/size][/font] Laatst gewijzigd door giserke : 30 oktober 2004 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef u gelijk. Die Vlaamsblokkers dat zijn slechte Vlamingen. Die doen de Vlaamse zaak meer kwaad dan goed, meer suers dan soet. Hou jullie van die radicale onbesuisden vérre weg, beste N-VA'ers. Maak liever gemene zaak met de crypto-flaminganten van de CD&V. Die kadodders lijken stilaan weer in de running te geraken. Vroeger leken die CVP'ers goeie Belgen, maar sinds ze met die mannen van Bourgeois pinten drinken, zijn die potdekke tot geweldige secessionisten geëvolueerd! Ief Letherm is begot den beste Vlamingant aller tijden. 't Is begot ook een splitser geworden! Ge kunt u niet verbeteren qua companie. Wacht maar als die Leterm zijn zinnen op B-H-V zet. Die splitst dat arrondissement als een stuk stoofhout dat 40 jaar gedroogd heeft. En die gaat daar zelf(s) nikske voor betalen. Integendeel. Die verdient daar nog dik zijn boterham met beleg mee. Enfin. Dit om te zeggen: "Ge zijt goe bezig, ook al zeggen ze van nie." Broeva! Harooooo!
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Roepen en tieren, tot de 'bel' gaat. ![]()
![]() |
![]() |
#138 | ||||||||||||||
Banneling
|
![]() hoi hoi
superstaaf: Citaat:
Stel dat een vlaamse meerderheid dit stemt, dan kan verhofstadt proberen om de walen iets te geven om ze te sussen. Anders zou zen regering wel eens kunnen struikelen. Citaat:
als we nu al zeggen "hola, doe dat en we stappen uit de regering" (wat "dat" ook is) dan zal onze tegenstander dat net doen OM ons eruit te krijgen. Dat heet jezelf niet op voorhand vastpinnen. Natuurlijk zullen we conclusies trekken en gepast reageren, maar op voorhand stoere praat verkopen helpt ons ook niks vooruit. Citaat:
maw de mogelijkheid bestaat dat er één of ander zoenoffer komt en DAN zullen we wel zien wat we doen. Citaat:
klopt men stelling soms niet misschien ? Citaat:
mogelijkheden zat zou ik zeggen. u vraagt, wij draaien, en de "top secret" ... wel dat heb je gemeen met een blokker, je zoekt overal komplotten achter, of: hoe de extremen elkaar terugvinden. Citaat:
Het klopt dat wij een relatief kleine partij zijn, wat dan weer niet strookt met de bewering dat we een machtspartij zouden zijn, maar dat wil niet zeggen dat wij geen dingen doorgedrukt kunnen krijgen, je zal wel zien. Citaat:
er mee uit ? dan valt de regering erin blijven ? "omdat ze een machtspartij is" verderdoen zonder de kartelpartner kan ook, alleen zal dat rampzalig zijn voor haar vlaamse imago (dat ze volgens jullie nu al niet heeft) en de cdv beseft wel dat dat geen goed plan is. Daarmee zou ze zichzelf beschadigen op langere termijn. Ik denk dat als wij eruit zouden stappen er wel gevolgen zouden komen. Ik moet wel toegeven dat we die gevolgen niet precies kunnen voorspellen omdat ze niet helemaal in onze handen zouden liggen moest dat gebeuren, maar er zouden gevolgen zijn nontheless. Citaat:
superstaaf: Citaat:
wel interessante houding van u: ZIJ zijn radicalen,waarmee u impliceert dat WIJ het niet zouden zijn, hiermee deelt u de kritieken van blokkers die zeggen dat wij de "verraders" zijn. Dat komt u natuurlijk mooi uit, u wil gewoon graag wat op ons inhakken. Alle argumenten zijn goed om op de concurrentie te schieten he ? u heeft nog meer met het blok gemeen dan ik dacht. Uitersten trekken elkaar echt aan he ? Citaat:
U verraadt er uw vrees mee eigenlijk, u hebt schrik voor ons omdat u denkt dat zelfs cdv door onze invloed zou kunnen radicaliseren, hoe rijmt u dat met de kritiek dat wij niks betekenen ? volgens u moeten we het "conservatieve kartel" dan maar opblazen en alleen verderdoen ... daar komt het toch op neer he ? daar probeert u ook op alle mogelijke manieren op aan te sturen, u zou niks liever willen, of: hoe de belgicisten de objectieve bondgenoot van het blok blijken te zijn. (of is het andersom ?) mvg.melf Laatst gewijzigd door Melf : 31 oktober 2004 om 03:17. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
#139 | ||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De soep etc..... Citaat:
Valt de uiteindelijke 'hand' dan tegen dat het spel plots een beetje 'verdoken' moet gespeeld worden? Citaat:
Toch niet de regeringspartners zeker? Citaat:
Citaat:
Waarom worden die pas NA de verkiezingen gesproken? Is de reden om stoer te doen verdwenen? Citaat:
Citaat:
Je draait en keert om het schizofrene N-VA gedrag goed te praten en de zwarte piet door te schuiven. Citaat:
![]() Benieuwd of Dennis The Menace toegang krijgt tot de controlekamer waar op die knopjes gedrukt wordt...... Trek maar je paarse parapluutje open. 't Zal uiteraard andermans fout zijn als dat plaatje niet gedraaid wordt........ Citaat:
Message taken. 't Heeft nog tamelijk lang geduurd. De gemakkelijkheidsoplossing voor wie zonder argumenten valt, en niet genoeg 'jus' heeft om de schijn op te houden. Wie op pijnlijke plekken duwt gaat het blok-hoekje in. ![]() Citaat:
En dat tegenover een pasbenoemde crypto-blokker. Citaat:
In elk geval een Herculische prestatie. ![]() Citaat:
Citaat:
Heeft de N-vA misschien geen ambitie om BELGIË te verrotten? Dan heeft de kartelkuur nog iets goeds opgeleverd. Citaat:
Ik zal nooit nalaten om welke formatie dan ook te attaqueren wanneer zij separatistische doelen nastreven. Citaat:
Ik leerde enorm veel van de scheldtirades van Clemens e.v.a. forum-N-VA'ers in de richting van het Vlaamsblok. Jullie N-VA'ers pakken dat fijn aan, daar hoef ik niks meer aan toe te voegen: die tweespalt zit lekker. Rest me enkel om jullie strapatsen te onthullen om aldus jullie credibiliteit te ondermijnen. Piece of cake. Citaat:
Geen hond gelooft het. Argumenten prevaleren op etiketjes plakken.......... Citaat:
Ik wed een beetje op twee paarden. Enerzijds aantonen dat jullie onbeduidende restafval van de splinterbom VU zijn, opgeslorpt door CD&V als lokkebrood om minder racistische flaminganten hun stemmetje te ontfutselen. Anderzijds de hetze tussen de 'goei' en 'slechte' Vlamingen levendig houden. Citaat:
't Voordeel van een partijloze is dat hij om het even wie gelijk mag geven als het hem uitkomt. Mij in het blok-hoekje duwen brengt me hoegenaamd niet van mijn stuk zoals dat bij politiek correcten vaak met succes toegepast wordt. Ik mag en kan probleemloos een Vlaamsblokker gelijk geven als ik dat wens. Jullie behoren zelfs van nee schudden als een blokker beweert dat 1+1 gelijk is aan 2 Ik ben niet beperkt in het kiezen van 'bondgenoten'. Als in de politieke visvijver de ene roofvis de andere verrot bijt, dan mag ik beurtelings beiden ophitsen tot ze mekaar gefileerd hebben. Dan sta ik klaar met mijn grillpan. ![]()
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat: