![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als het swingers zijn zul je dat wel merken . En zelfs dan, die laten zich ook niet door gelijk wie, de eerste de beste, bespringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k ben ooit in een naturistenkamp verzeild geraakt, met mijn kleren aan, en ze bekeken me daar alsof ik een streaker was.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeerde hén aan te kleden met mijn ogen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Offerandestraat kan ook nog , maar de eerstgenoemde .... ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uh-uh , voor de echte durvers , een uitdagend pittig avontuur , dus ....
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feesie bouwen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En geld kost het altijd...onder swingers moet er ook eerst dikwijls worden getrakteerd....een etentje....een saunaatje.....een parenclub van 60 euro waarvoor je al een uur moet rijden (met geen garantie op leuke seks) Ik las ooit in het westen koopt men een bos bloemen....in Brazilië ed geeft men het geld van de bos bloemen ![]() En waar gaat het in beide gevallen anders over dan het beleven van fantasmes ?.....en eerlijk gezegd zijn de dames in die exotische oorden toppers in je te doen geloven dat je voor hun niet gewoon een klant bent maar een echte uitzonderlijke vriend.....eigenlijk hebben ze het (meestal) beter met je voor dan die singende dames die ook al wel eens heel arrogante bitches zijn. En ja goeie seks is goeie seks......en de stielkennis van sommige lichte dametjes is meestal top .....Ik vergelijk het een beetje...je kan je huis laten schilderen door een zwartwerker ( de singende dame) of je kan je huis laten schilderen door een professional....Ik vekies na jaren ervaring met beiden ...de tweede optie ![]() Nu dit gezegd zijnde klopt het helemaal niet dat je in die landen alleen iets kunt beleven met zogezegde hoertjes...dat is helemaal niet waar.Wel is het zo dat veel meisjes op zoek zijn naar een relatie.....een partner.Gewoon seks beleven puur en alleen om de lust is er idd wel minder te vinden voor wat hoort wat Ook bij swingers gaat het om pure lustbeleving en heeft het niks vandoen met relaties liefde hartstocht enz gewoon lichamelijk genot...de meeste dames in Brazilië Filipijnen Thailand ed...blijven trouwens graag een hele vakantie met je.....de band die je met deze vrouwtjes hebt is meestal veel intenser dan met een singers vrouw die na de seks opstaat en wegwandelt eventueel terug naar haar vaste partner.Op dat vlak vind ik de beleving stukken beter dan met swingers. Alleszins is wat je in exotische landen beleeft in niks vergelijkbaar met de prostitutie die je kan vinden in Antwerpen......totaal niet hetzelfde ![]() En als een dametje je niet echt leuk vindt zal ze ook niet met je meegaan hoor en indien van wel hoogstens 1 keer.....ze zal er wel altijd iets op vinden om je de laan uit te sturen. Maar goed....ieder zijn meug... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 juli 2015 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je hebt er de koppels die geen enkel probleem hebben om een date te krijgen en die het daten an sich ook niet als fundamenteel onderdeel van hun hele zijn beschouwen. Die kunnen gigantisch selectief zijn, en die zijn dat ook. En je hebt de "hopeloze" koppels, zij voor wie dat een fundamenteel onderdeel is van hun bestaan en voor wie hun weekend om zeep is als ze niet kunnen neuken met een ander. De "doeners" zoals ze zichzelf ook wel durven noemen, omdat swingen voor hen betekent dat je sowieso iets moet doen. Niet zelden ook wappers. Die kruipen inderdaad op alles wat los en vast staat, om toch maar iets te kunnen doen. Vaak terug te vinden in goedkopere clubs die ook single venten toelaten, en op basis van wat wij al gezien en gehoord hebben van Agde, stikt het daar van dit laatste type "swingers". Biiiiiiiiig nono dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elders ook niet...