![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man koopt een vergunning en gaat op jacht, alles perfect wettelijk volgens mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meestal vang je ook niets, misschien 1 keer op 5 is het effectief prijs en kan je op zondag fazant eten. Natuurlijk is dat immoreel en is het xbox-spelen of rondhangen met een joint of sigaret op een pleintje en vette hamburgers van mcdonalds vreten wat een goede jongen moet doen nietwaar? Ik geef u geen schijn van kans beste griezel, tenzij je recent de opleiding voor paracommando hebt gevolgd, en dan nog. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 31 juli 2015 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken jij de wetgeving in Zimbabwe...als die al bestaat en weet jij of die man ze heeft nageleefd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je zeker dat je niet bezig bent over overlevingstechnieken in de natuur ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar als een volwassene nog zulke dingen doet, vind ik dat toch een beetje belachelijk hoor... -In mijnen tijd , als snotaap van 9, 10 jaar, bestonden er geen X-boxen & Mc Donalds. Voor joints te roken was ik nog te klein. En voor mij te amuseren en te lokaliseren, besluipen, opjagen en afmatten deden wij nachtspel met de scouts, als we op kamp gingen in de zomer. Zonder beesten te doden. ![]() - Ge geeft mij geen kans ? Geen kans voor wat ? Om mij te verdedigen tegen u als je me aanvalt met speer en mes ? Wel, ik weet dat nog zo niet. Ik ben dan wel geen jager, maar bezit toch vuurwapens. Niet om onschuldige beesten mee omver te knallen, maar om mij te verdedigen tegen eventuele menselijke aanvallers.. .Mafketels die mij met messen zouden aanvallen bvb, daar zou ik wel op durven schieten. Daarvoor heb je geen paracommando opleiding nodig hoor... ![]() Wie ben jij eigenlijk, dat je je voorstelt dat iemand MINSTENS een para-opleiding nodig heeft om zich tegen jou te kunnen verdedigen ? ![]() De reïncarnatie van Tarzan, de Koning van de Jungle, die met zijn dolk uit ivoor een volwassen leeuw kon omleggen ? ![]() Of een reïncarnatie van die beroemde ridder, hoe noemt hij weer... de Roze Ridder ? ![]() Allee, ga nog wat gekweekt pluimvee pesten, dat is toch zo plezant... ![]() Laatst gewijzigd door griezel : 31 juli 2015 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze hebben dat beest uit het Park gelokt, en d�*t is verboden. Den Tandarts zegt wel dat hij niet op de hoogte was , dat hij van niks wist, maar dat zeggen alle delinquenten als ze gepakt worden : " Ikke niks gedaan, ikke niet weten " Ik zou dat niet zomaar als bewijs aanvaarden, wat die onnozele allemaal uit zijn botten slaagt... Laatst gewijzigd door griezel : 31 juli 2015 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met 50.000 dollar koop je daar gelijk welke ambtenaar om denk ik, zelfs een hele ploeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar heeft hij 50.000$ voor betaald. Ik hoop oprecht dat hij zelf het loodje legt bij een volgend jachtreisje.
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boontje komt om zijn loontje zullen we dan zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is gerechtigheid
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/1.2404701 Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/art...ijke-gek.dhtml Citaat:
Wat is het meest wenselijke volgens uw bescheiden mening ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is veel cooler op vijf m. afstand van een beer te staan zonder gewapend te zijn, dan ernaast te staan met een wapen in je pollen.
Jagers zijn watjes.
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie begint er nu zijn dag met 's ochtends de tuin in te trekken met een geladen pistool? WTF freaks!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het een ijsbeer is met een hongertje bedraagt uw toekomst nog hooguit 10 seconden. ![]() Een vriendin van mij, een biologe, heeft een paar weken op groenland gewerkt en bij elke verplaatsing buiten het projectkamp moest iedereen gewapend zijn, basis veiligheidsrichtlijn. Allemaal watjes natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |