![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nog vreemder, alles wat ik aanhaalde blijkt nu uit te komen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 31 augustus 2015 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei dat men moet beseffen dat er over sommige zaken geen compromis mogelijk is. Wat kan dat zijn : splitsdolle toestanden en het ontmantelen van de staat. Daar wil niemand behalve wat kaakslagflamingantische LoLo's over praten. Je schijnt nog altijd niet te beseffen dat de politieke meerderheid in belgië geen vragende partij daarvoor is. Kom dus niet af met mijn woorden te verdraaien alsof ik tegen een 'compromis in het voordeel van vlaanderen' zou zijn... Als dat compromis goed zou zijn, dan zou men er een meerderheid voor vinden. quod non. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'eruit gelezen' ? Niks dus. Je heb er enkel wat lezersreacties en een paar Doorbraak artikels over gelezen. In geen enkele van de zeer vele discussies heb je ooit een specifiek punt kunnen toelichten, geen enkel citaat, de meest groteske veronderstellingen, totale onwetendheid. En dan maar melodramatische teksten produceren over de francophonie, het établissement, de verarming van vlaanderen, dat het te laat is, bla bla bla.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Over wat ik met mijn handen kan, heb ik eigenlijk nog nooit een positieve evaluatie van mijn bazen gehad...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 augustus 2015 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Entiteiten al dan niet politiek, streven simpelweg naar wat hen het beste uitkomt. Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Begrijpelijk, omdat je niet graag je eigen argument onderuit haalt.
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet gij uw ding in uw partij, dat is redelijk nuttig als zweepfunctie; ik zal mijn ding doen in mijn partij, zonder me verder van iets aan te trekken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn bak Westmalle trippel en mijn bak Rochefort 1O is bovendien leeg en ik zat mij bijgevolg af te vragen of ik mijn vrouw niet even zou bellen om na het werk er twee volle te gaan halen. Je ziet hé Panda, het leven is niet voor iedereen makkelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En heden ten dage vallen de lijken uit de kast en steeds weer gaat het diezelfde richting uit, nl. dat Vlaanderen heel diep benadeeld werd, zowel wat zijn Vlaams zelfbeschikkingsrecht betreft (geen samenhorende bevoegdheidspaketten, maar in tegendeel nog verdere versnippering en een nog dikkere vingen van het federale op alle sleutelfuncties) dat nog verder werd afgebouwd, wat de veiligheid van zijn grondgebied betreft dat aan een nieuwe vloedgolf van ver doorgevoerde verfransing bloot staat en wat de centen betreft: één regel; Vlaanderen betaald. Indien jij jezelf wilt blijven voorliegen, is dat jouw zaak, maar kom niet af met de common sense, want die is er niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet natuurlijk wel wat je bedoelt, maar ik vrees dat je het zelfs niet goed kan omschrijven wat precies je wilt becommentariëren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou zeer goed kunnen dat er een in ontwikkeling is:
http://www.lesoir.be/974835/article/...tation-semaine .
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat zijn de bestaande behoeften na tientallen jaren besparingswoede in Vlaanderen en na even zovele jaren weigering van de franstaligen om ook maar één euro te besparen??? Duidelijk dus, Wallonië wordt opnieuw beloond voor zijn uitgevingswoede en Vlaanderen wordt afgestraft voor zijn besparingswoede... Hoeveel onrechtvaardige bijkomende transfers noord-zuid worden daar weer wettelijk bij vastgelegd??? En dat alles in tijden dat ook in Vlaanderen de internationale, mondiale crises hard toeslaat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Marie woont in regio Durbuy, ik denk niet dat het blok daar opkomt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |