![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat een zielig ventje dan zeg....zal er niet op verbeteren met zijn nieuw wekelijks loontje....had die geen vriendin? Ocharme dat meiske.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is heus niet voor niets dat de voetballers daar komen . Na het stoefen met de auto , het spenderen van geld en het ontmoeten van "gold-diggers" blijft er niet veel meer over . Waarom noemt u de rijke jongens met dikke bakken , pippo's ? Waarom bent u zo gecrispeert als uw "gold diggers" een betere bron vinden ? Ik betwijfel sterk dat die vrouwen geen aandacht zouden schenken aan wandelende geldbronnen . Ik zie ze hun eigen niet gaan "verdedigen" . Mocht dat het geval zijn , dan was een afkoelingsperiode niet het antwoord geweest van de uiterst strenge Privé-militie die de carré bewaakt . Och ik heb ooit een "blazer" verticaal uit de carré geslagen , de militie was niet blij met m'n actie , dus hebben ze me naast de keuken 3 gebroken ribben geslagen , m'n poezelieve gezichtje heeft 3 maand nodig gehad om terug een gezicht te worden . Pfff , ik vrees dat jij zo een blazer bent . |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik koop een SUV om de groenen te ergeren.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Yessss!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik dacht dit ik grof was.
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Banneling
|
De bumpers van mijn wagen zijn inderdaad geblutst .
Minder goede chauffeur , in de weg springende bomen , aanvallende aanhangwagens zijn daar de oorzaak van . Uit respect voor de gevoelens van andere mensen zal ik die stickers niet gebruiken . Ook mijn grofheid kent z'n grenzen . |
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo gaat het natuurlijk ook: ![]()
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 3 september 2015 om 19:41. |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Banneling
|
http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Ro...n-kostte.dhtml
Kevin De Bruyne tekende het voorbije weekend niet alleen een riant contract bij Manchester City, hij schafte zich in Sint-Pieters-Leeuw ook een nieuwe wagen aan, waarmee hij maandag al naar de training van de Rode Duivels kwam. Mercedes-dealer Eurostar 2000 opende zondag zijn toonzaal speciaal voor De Bruyne, die met een Mercedes G 63 AMG Crazy Color (kleur: Tomato Red) wegreed, een terreinwagen met een krachtige 5,5-liter V8-biturbomotor (571 pk) die 13,8 liter per 100 km verbruikt en van 0 naar 100km/u accelereert in 5,4 seconden. Volgens autogids.be is dit model verkrijgbaar vanaf 146.773 euro. Een half weekloon dus, voor De Bruyne. Hihi , voor de haters en de pussy's met goedkope porche's . Eat this . |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|