![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Partijlid
|
![]() Het komt erop neer dat de mensen die in het topic over de gevechtsvliegtuigen verkrachten ook hier nog eens hun plaat komen afdraaien. Daarbij proberen ze hun gebrek aan kennis te verdoezelen door het onderwerp in het belachelijke te trekken. Een beproefde techniek op dit forum, lijkt me. Dan moet je natuurlijk wel niet boos worden als je in je hemd gezet wordt door een simpele link naar Wikipedia. Ik heb gelukkig andere fora waar ik kan praten met mensen die wél kennis van zaken hebben. (Defensieforum.nl, zeer aan te raden)
Laatst gewijzigd door vlaanderenvrij : 6 oktober 2015 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je volhard dus in de boosheid?
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Partijlid
|
![]() Nee, ik ga jullie vooral negeren vanaf nu en alleen reageren als er nog iemand met een ernstige opmerking/nieuws komt. Lijkt mij het beste. Dit forum heeft dringend een paar moderators nodig.
Ik moet mijzelf trouwens op 1 punt verbeteren: Israel en Australië vliegen voorlopig niet met eigen toestellen, bronnen spraken elkaar op dat punt tegen. Laatst gewijzigd door vlaanderenvrij : 6 oktober 2015 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo rustig dat dit forum sindsdien is, gewoon terug plezant. Verder, ik mag geen commentaar geven over uw bronnen en posts en nu kom je zelf af van, mijn info klopte niet. Verwarring zaaien helpt natuurlijk niet wat betreft de duidelijkheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de website van het F-35 project is de status te volgen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar zullen de andere NAVO landen niet blij mee zijn want wat gaat er met de gebouwen gebeuren? Wij zouden ze misschien kunnen verhuren aan Poetin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Noorwegen is een van de rijkste landen van Europa Engeland heeft nog buitenlandse verplichtingen VS idem. Ik ontbreek Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Denemarken en Zweden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Als België die niet zou leveren dan zullen er wel andere landen klaar staan zeker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Benelux zit er gewoonweg niet in. Het Nederlandse Leger is zo goed als gefuseerd met het Duitse Leger, UK en vermoedelijk op termijn een samengaan van een Franse en Nederlandse Brigade. De enige samenwerking is de BL en NL marine. Als de Belgische M-fregatten niet vervangen worden blijft er van werkelijke samenwerking weinig meer over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
(Hooguit Noorwegen dat op termijn vier extra F35's mogelijk zou kunnen bestellen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, er is een eerste keer voor alles veronderstel ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Partijlid
|
![]() Ik ben hier lid geworden in 2003, ik was toen 17. Ik was toen zeer emotioneel Vlaamsgezind, door de jaren heen ben ik op dat vlak iets rationeler geworden. Ik blijf flamingant maar een Vlaams leger is, behalve bij een revolutionair scenario, compleet onzinnig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |