![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je duim? Citaat:
Dat zijn alvast heel wat meer dan 5% van de moslims....
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie anders dan moslims zouden vandaag de dag dergelijke aanslagen plegen?
|
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslimterrorisme, aanslag door moslims, moslimextremisten,... : allemaal pleonasmes!
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn glazen bol voorspelt dat hieruit een secularisme in Frankrijk wordt uitgeroepen. De bewoners zullen regelmatig moeten binnenblijven en men zal regelmatig een opkuis houden. But what the bleep do I know ej? |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Zij mogen dan wel Westerlingen getroffen hebben, bij iedere aanslag treffen zij simpelweg hun hele cultuur. Watch and see what will happen now in France.
|
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet dat trouwens niet erg vinden: islam is geen cultuur. Een echte cultuur cultiveert, bouwt op, terwijl islam enkel vernietigt. Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog de rotte religieuze plekken er uit snijden om het secularisme te bewaren...
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze voeren inderdaad af en toe zo een kwiet op, waarbij ze ik weet niet hoe lang moeten zoeken naar een gunstige camerahoek om zijn kalashnikow uit beeld te houden, en urenlang moeten knippen om vooraleer zijn politieke correcte gedaas persklaar te krijgen...
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge kunt staat en geloof dan wel scheiden, geloof oefent nog steeds een zekere maatschappelijke invloed uit. Nu weet ik wel niet of men daar ook zo talrijk in pensioenen is van bisschoppen en dergelijke. |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met naïviteit, thee en koekjes, subsidies en politiek correct gewauwel is het niet gelukt hee.
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn geest ratelt allerlei complotten uit, maar ik onthoud mij van doomscenarios. |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kies graag voor de minste kwaal.
![]() |
#136 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sta jij er zelfs maar open voor dat het wel degelijk de Islam is dat makkelijker mobiliseert tot afgrijselijk geweld, discriminatie en de klok wil terugdraaien??? Elke dag gebeuren er gruwelijke aanslagen, stenigingen onthoofdingen, lijfstraffen voor tweets .... als uw ogen nu nog niet open gaan. Tja. U draagt een grotere verantwoordelijkheid dan de mensen die tegen beter weten in de Islam blijven verdedigen. |
||
![]() |
![]() |
#138 |
Gouverneur
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Odol : 14 november 2015 om 08:33. |
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Europees Commissaris
|
![]() Je probeert met een communist te discussiëren door een beroep te doen op menselijkheid. Je snapt hopelijk zelf de futiliteit?
Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 14 november 2015 om 08:36. |
![]() |